هولوگرام هولوگرام .

هولوگرام

كاربردهاي ديوارپوش هاي سه بعدي

ديوارپوش سه بعدي براي يك دكوراسيون لوكس

با كمي دقت متوجه مي شويم در هر محيط ساختماني و هر اتاق از يك ساختمان، مساحت كل ديوارها تقريبا 4 برابر مساحت كف يا سقف در آن فضا مي باشد كه ديوارها يكي از مهمترين اجزاي تشكيل دهنده هر ساختماني مي باشند كه علاوه بر اين، قرار گرفتن در زاويه ديد مستقيم، ديوارها را به مركز ديد در هر محيطي تبديل مي كند. تصور اكثر مردم از ديوار در ميان مردم به صورت سازه اي دو بعدي است كه با استفاده از رنگ، كاغذ ديواري يا ديواركوب پوشش داده مي شود، ديوارپوش ها به انواع مختلفي دسته بندي مي شوند. از جمله: ديوارپوش سه بعدي، ديوارپوش گچي و ديوار پوش چرمي كه با نام پنل سه بعدي نيز معروف مي باشد. اما به نظر مي رسد ديوارها پتانسيلي بيش از اين براي تبديل فضا به محيطي بي نظير و زيبا را داشته باشند.

 

ديوار پوش سه بعدي

استفاده از ديوارپوش سه بعدي به عنوان ديوارپوش، علاوه بر ايجاد نمايي بي نظير در منزل يا محل كار شما، مي تواند در هزينه هاي زير سازي ديوارها و همچنين مصرف انرژي كاهش بسيار زيادي ايجاد كند. سقف كاذب نيز كاربرد ديگر اين ديوارپوش ها مي باشد. تصاوير زيبايي از انواع ديوارپوش سه بعدي را در زير مشاهده مي كنيد:

 

 

 

 

ديوارپوش گچي

ديوارپوش گچى مقاوم در برابر حداكثر حرارت و رطوبت محيط بوده و ديوار پوشهاى سه بعدى گچى با متريال سخت در ايران مي باشد.
پانلهاى گچى يكى از متريالهايي است كه تحول بزرگى در طراحي فضاهاى مسكونى، تجارى و ادارى ايجاد كرده.
پانلهاى سه بعدي گچى با بيش از ٤٠ طرح متنوع و ضخامت ٣ الى ١٥ سانتى متر و وزن ٤ الى ٧ كيلو گرم مي باشد. سايز تمام اين پنلها ٦٠/٦٠ مي باشد.

 

ديوارپوش سه بعدي گچي

ديوارپوشهاى سه بعدى گچى براى اولين بار در ايران.
اين محصول مقاوم در برابر حداكثر حرارت و رطوبت محيط بوده و مشمول ٥ سال گارانتى مي باشد.
ديوار پوشهاى سه بعدى گچى راديوال اولين نسل ديوار پوش سه بعدى با متريال سخت در ايران مي باشد.
پانلهاى گچى يكى از متريالهايي است كه تحول بزرگى در طراحي فضاهاى مسكونى، تجارى و ادارى ايجاد كرده.
پانلهاى سه بعدي گچى با بيش از ٤٠ طرح متنوع و ضخامت ٣ الى ١٥ سانتى متر و وزن ٤ الى ٧ كيلو گرم. سايز تمام اين پنلها ٦٠/٦٠ مي باشد.

 

 

 

 

ديوارپوش چرمي

ديوارپوش چرمي و سراميكى محصولى منحصر و زيبا، عايق رطوبت، عايق حرارت، عايق صدا، تنوع در طرح و رنگ مي باشد.
ديوارپوشهاى سه بعدى چرمى متريالى متفاوت و زيبا بوده و اين محصول به تازگى در بازار دكوراسيون داخلى مورد استقبال آرشيتكتها و معماران قرار گرفته و جايگاه ويژه اى در بين متريالهاى مشابه دارد.


ديوارپوش سه بعدي چرمي

ديوارپوشهاى سه بعدى چرمي و سراميكى محصولى منحصر و زيبا، عايق رطوبت، عايق حرارت، عايق صدا، تنوع در طرح و رنگ و 5 سال گارانتى
ديوارپوشهاى سه بعدى چرمى متريالى متفاوت و زيبا بوده و اين محصول به تازگى در بازار دكوراسيون داخلى مورد استقبال آرشيتكتها و معماران قرار گرفته و جايگاه ويژه اى در بين متريالهاى مشابه دارد.

 

 

 

 

ديوارپوش سه بعدي راديوال

كيفيت رسيدن به كيفيت نتيجه كوشش و نوعي رفتار دروني سازماني مي باشد. نظارت بر كيفيت محصولات با ابزارهاي با حساسيت بالا و واحدهاي دقيق اندازه گيري بر اساس استاندارد هاي روز دنيا در اولويت توليد ما مي باشد، كه امروزه ما توانسته ايم محصولاتي منحصر به فرد با برترين كيفيت را به شما معرفي كنيم.

راديوال توليد كننده ديوارپوش سه بعدي ، ديوارپوش گچي و چرمي مي باشد كه با نام پنل سه بعدي نيز معروف مي باشد. انواع طرح هاي جديد در زمينه طراحي و ساخت پنل هاي سه بعدي (ديوارپوش سه بعدي) و پنل سه بعدي گچي همواره هدف ما در راه خدمت به مشتريان است. ديوارها يكي از مهمترين اجزاي تشكيل دهنده هر ساختماني مي باشند و با كمي دقت متوجه مي شويم در هر محيط ساختماني و هر اتاق از يك ساختمان، مساحت كل ديوارها تقريبا 4 برابر مساحت كف يا سقف در آن فضا مي باشد. علاوه بر اين، قرار گرفتن در زاويه ديد مستقيم، ديوارها را به مركز ديد در هر محيطي تبديل مي كند. تصور اكثر مردم از ديوار در ميان مردم به صورت سازه اي دو بعدي است كه با استفاده از رنگ، كاغذ ديواري يا ديواركوب پوشش داده مي شود. اما به نظر مي رسد ديوارها پتانسيلي بيش از اين براي تبديل فضا به محيطي بي نظير و زيبا را داشته باشند.

ديوارپوش هاي سه بعدي محصولاتي هستند كه كليشه هميشگي و خسته كننده ديوارها را شكسته و همان طور كه از نام آنها بر مي آيد به آنها بعد سوم اضافه مي كند. پنل هاي فوق از جنس گچي و چرمي بوده و در طرح ها و رنگهاي متنوع جايگزين مناسبي براي سنگهاي تزئيني، روكش هاي طبيعي و كاغذ ديواري مي باشد كه با اين ويژگي ها مي تواند نمايي مدرن و سه بعدي و شيك و زيبا و به محيط زندگي و كار شما بدهد.

كاربردهاي ديوارپوش هاي سه بعدي

استفاده از اين پنل ها به عنوان ديوارپوش، علاوه بر ايجاد نمايي بي نظير در منزل يا محل كار شما، مي تواند در هزينه هاي زير سازي ديوارها و همچنين مصرف انرژي كاهش بسيار زيادي ايجاد كند. سقف كاذب نيز كاربرد ديگر اين ديوارپوش ها مي باشد.

 

قابليت ارتجايي بالا و نرم ديوارپوش

اين پانل ها از فوم هاي خيلي ضخيم تشكيل شده است. قابليت ارتجاعي بالاي انها به معني موج دار شدن آنها نمي باشد و هرگز تغيير شكل پيدا نمي كند.

 

نصب آسان ديوارپوش

بدون استفاده از ميخ يا تخته در زمان نصب، فقط كاربرد چسب سيليكون براي ساده و سريع نصب شدن.

 

خمش پذيري ساده ديوارپوش

اين محصول داراي شرايطي مي باشد كه مي تواند در گوشه ها به صورت مناسب مورد استفاده قرار گيرد.

ديوارپوشهاى سه بعدى محصولى سبك و آسان از نظر نصب مي باشد. نصب سريع و آسان ( بدون نياز به زير سازى) ديوارپوشها يكى از ويژگيهاى اين متريال به حساب مي آيد.

مجموعه ديوارپوشهاى راديوال در مسير تأمين  نيازهاى بازار نسل ديگرى از ديوارپوشهاى سه بعدى را معرفى مي كند.

شركت راديوال جهت سهولت در نصب ديوارپوشهاى سه بعدي گچى و چرمى، مراحل نصب را به صورت نوشتارى و تصويرى معرفى مي كند.

 

ايمني ديوارپوش

به دليل نرمي و سبكي اين محصول حتي اگر ديـوارهاي حامل اين پانل ها سـقوط كند صدمه اي به افراد وارد نمي شود.

 

كاربرد مجدد

پس از يك دوره زمـاني، اگر پانـل ها مي بايسـت كه جا به جا شود، مي تواند بـه راحتي جداسـازي شده و روي يك ديوار ديگر نصب شوند.


برچسب: ديوار پوش سه بعدي، ديوارپوش سه بعدي، كاغذ ديواري، ديوارپوش چرمي، ديوارپوش گچي، ديوارپوش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۳:۰۳ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :