هولوگرام هولوگرام .

هولوگرام

معرفي خدمات اصلاح طرح لبخند

بهترين دندانپزشكي زيبايي

در اين مقاله قصد داريم به موضوعات زير بپردازيم:

افرادي كه دندان هايشان دچار مشكلات ظاهري شده و زيبايي چهره آن ها را كاهش مي دهد به دنبال يك دندانپزشكي زيبايي خوب هستند تا مراجعه به آنجا زيبايي خود را به دست آورند.

دندان و لبخند زيبا ، تاثير بسزايي در چهره افراد دارد به همين منظور مراقبت از دندان ها بسيار توصيه مي شود.افرادي كه قصد انجام خدمات دندانپزشكي زيبايي دارند به دنبال يك دندانپزشك زيبايي خوب و متبحر مي گردند تا با مراجعه به او مشكلات خود را بر طرف كنند.

دندانپزشكي زيبايي

ويژگي هاي دندانپزشك زيبايي خوب

  • يك دندانپزشكي زيبايي خوب بايد تميز و مجهز باشد.
  • يك اتاق مخصوص براي انتظار بيماراني كه به مطب مراجعه مي كنند، اختصاص داده شود.
  • بهتر است اتاق كودكان و بزرگسالان جدا شده باشد و در اتاق انتظار كودكان از پوستر شخصيت ها محبوب آن ها استفاده شود.
  • در اتاق انتظار كودكان تعدادي اسباب بازي براي بازي آن ها قرار داده شود تا گذشت زمان را متوجه نشوند.
  • منشي مطب بهتر است در فضايي جداگانه پذيرش بيمار را انجام دهد.

دندانپزشك خوب

خدمات دندانپزشك زيبايي

  • ايمپلنت دندان : در روش درماني ايمپلنت از يك پاينه تيتانيومي و تاج و روكش براي جايگزيني دندان از دست رفته استفاده مي شود.
  • ونير كامپوزيت : كامپوزيت لايه نازكي است كه از ماده ماتريكسي تهيه شده و براي درمان تغيير رنگ ، شكستگي دندان و غيره بر روي دندان قرار مي گيرد.
  • اصلاح طرح لبخند : برخي از افراد هنگام خنديدن لثه شان بيشتر ديده مي شود يا رنگ دندان شان تغيير يافته با اصلاح طرح لبخند ، زيبايي لبخند و چهره شان را مجدد به دست مي آورند.
  • بليچينگ دندان : از اين روش براي سفيد كردن ظاهر دندان ها استفاده مي شود.
  • عصب كشي دندان : در مواقعي كه پوسيدگي دندان به ريشه  آن رسيده باشد ، دندانپزشك با برداشتن پوسيدگي و پر كردن آن اقدام به درمان دندان مي كند.
  • لمينيت دندان : لمينت يك لايه نازك سراميكي و همرنگ با دندان مي باشد كه براي درمان بد رنگي و بدشكلي بر روي دندان ها قرار مي گيرد.

اصلاح طرح لبخند

هزينه اصلاح طرح لبخند

داشتن لبخند زيبا مي تواند افراد را جذاب تر كند. لبخند زيبا، نتيجه هماهنگي و هارموني اجزاء صورت و فك و شكل دندان هاست. اصلاح طرح لبخند به منظور طراحي لبخند زيبا صورت مي گيرد.داشتن دندان هاي بد رنگ و نا مرتب مي تواند تاثير زيادي در كاهش اعتماد به نفس شما داشته باشد. داشتن دندان هاي زيبا و رديف و البته سالم، لبخند شما را زيباتر مي كند. براي رسيدن به لبخندي هاليوودي و شيك ممكن است تغييراتي در فرم لثه، طول دندان، فاصله و برجستگي دندان ها ايجاد شود تا در نهايت لبخندي زيبا حاصل شود. در واقع رابطه مستقيمي بين اجزاي صورت، اندازه ها و رنگ و شكل آنها در تركيب با يكديگر وجود دارد كه رعايت تناسب اين روابط چهره را خواستني و دوست داشتني مي كند.امروزه با پيشرفت هاي موجود در دندانپزشكي هر فردي با هر مشكل در دندان مي تواند اقدام به اصلاح طرح لبخند دندان نمايد، كه البته براي ماندگاري اين ترميم ها بايد مراقبت هاي بعدي از آنها به درستي صورت گيرد.اصلاح طرح لبخند يا طراحي لبخند يا لبخند هاليوودي به نمايش گذاشتن دندان ها و لثه ها در وضعيت مناسبي گفته ميشود كه با جذابيت خاصي روي چهره ي فرد كانديد  جلوه نمايي ميكند  و او را زيباتر مينماياند . اين فرآيند بهبود لبخند و داشتن لبخند زيبا است كه توسط دندانپزشك زيبايي از طريق يك يا چند روش زيبايي دندان از قيبل لمينيت يا  لامينيت ، ونير يا كامپوزيت ونير، باندينگ دندان، كاشت دندان و سفيد كردن دندان يا بليچينگ  و روكش گذاري با روكش هاي فول و تمام سراميك دندان ، اصلاح لبخند لثه اي و غيره انجام مي شود . با اين روش ها رنگ، شكل، فرم، موقعيت و ساير موارد در دندان ها اصلاح مي شود و لبخندي زيبا و جذاب به داوطلب اصلاح طرح لبخند هديه مي شود .

 نكته قابل توجه در  اصلاح طراحي لبخند اين  است كه، اين درمان تنها براي افرادي كه داراي دندانهاي نامرتب يا خراب و شكسته، و يا بد رنگ هستند، انجام نمي شود حتي براي كساني كه دندان هاي خوب و سالم دارند نيز گاهي با تغييراتي كوچك در فرم و يا سفيد كردن دندان ها مي توان تغيير مثبت  و چشمگيري را در ظاهر شخص ايجاد نمود.

انواع روش هاي اصلاح طرح لبخند

هر دهان و دنداني ويژگي هاي خاصي دارد و درك اين ويژگي ها مي تواند به ارائه خدمات دندانپزشكي زيبايي مناسب به هر فرد كمك كند. معمولاً، اصلاح لبخند لثه اي و اصلاح طرح لبخند داراي متد متعددي است و فرآيند اصلاح طرح لبخند دندان مي تواند تركيبي از روش هاي زير باشد كه تشخيص  و روند كار با متحصص و دندندانپزشك زيبايي است :

  •  باندينگ دندان

باندينگ دندان يك روش دندانپزشكي زيبايي مطمئن و بي خطر است كه براي بهبود ظاهر خراشيده، ترك خورده، يا تغيير رنگ داده دندان ها به منظور اصلاح طرح لبخند استفاده مي شود. از اين روش مي توان براي حذف فضاهاي خالي بين دندان ها و نيز تغيير اندازه يا شكل دندان استفاده كرد. اين روش در زمان كم و كمتر از يك ساعت امكان پذير است. در باندينگ دندان مي توان از بهترين رنگي كه با دندان فرد مطابقت دارد براي تغيير رنگ دندان استفاده كرد.

  •  سفيد كردن دندان

بليچينگ يا سفيد كردن دندان يكي از روش هاي متداول  براي اصلاح طرح لبخند است كه براي افرادي كه به دنبال داشتن لبخند زيبا با صرف زمان بسيار كم هستند، مناسب است. در اين حالت بيماران مي توانند فرآيند سفيد شدن دندان را در مطب دندان پزشك يا در خانه انجام دهند. هر دو حالت اين روش درماني بسيار متداول است و مي تواند نتايج فوق العاده در كوتاه مدت براي اصلاح طرح لبخند به همراه داشته باشد.

  •  ونير پرسلاين يا لمينت دندان

ونير پرسلاين كه در اصلاح لامينت يا لمينت دندان نيز ناميده مي شود نيز قابليت اصلاح تعدادي از مشكلات و ترميم زيبايي دندان براي اصلاح طرح لبخند را دارد. اين نوع روكش بر روي دندان ها قرار مي گيرد و به اين ترتيب مشكلات ظاهري آنها همچون خراشيدگي، كجي، و تغيير رنگ را پنهان مي كند. فقط در طول دو جلسه درماني، لمينت دندان مي تواند به شما يك لبخند حيرت انگيز هديه دهد.

  •  روكش دندان

براي ترميم سريع دندان‌هاي آسيب ديده‌ مي توان از يك روكش سراميك با دوام كه منطبق با رنگ طبيعي دندان شماست، استفاده شود.

  •  بريس‌هاي ارتودنسي

دو سيستم ارتودنسي (بريس هاي نامرئي و بريس هاي شفاف سراميكي) وجود دارد كه با استفاده از يك سري بريس‌هاي شفاف پلاستيكي، با احتياط و به آرامي دندان‌هاي شما را صاف و مرتب مي‌سازد.

لمنيت دندان

لمينيت دندان 

در صورتي كه دندان هاي فرد داراي شكستگي و بد شكلي، پر كردگي، ترك خوردگي و يا بد رنگي باشد، با استفاده از درمان لمينت دندان در كلينيك تخصصي دندانپزشكي مي توان تمامي اين موارد را تصحيح كرده و به دندان ها ظاهري زيبا، درخشان و كاملا روشن و طبيعي داد.

تفاوت لمينت دندان با روكش دندان

در صورتي كه تنها جنبه زيبايي، مد نظر باشد از لمينت دندان استفاده مي شود.لمينت تنها سطح بيروني دندان ها را پوشش مي دهد. اما در صورتي كه زيبايي و محافظت از دندان ها (مانند موارد پوسيدگي گسترده ريشه دندان) همزمان با هم مد نظر باشد، از روكش استفاده مي شود كه تمام سطوح دندان را كاملا پوشش مي دهد. در درمان به روش لمينت و روكش از مواد پوشش دهنده با ضخامت يكساني استفاده مي شود و تنها تفاوت آن ها اندازه سطوح پوشانده شده است.

ايمپلنت دندان يا كاشت دندان 

ايمپلنت پين هايي هستند( فيكسچر ناميده مي شوند) كه از تيتانيوم خالص سازگار با بافتهاي بدن ساخته شده كه درون استخوان فك به طريق جراحي كاشته ميشود و پروتز دندان(ثابت و متحرك) ،قابل اتصال به اين ايمپلنت ها هستند.

ايمپلنت دندان

انواع ايمپلنت

امروز شايد بتوان گفت حدود صد نوع ايمپلنت در بازارهاي جهاني وجود دارد ولي معيار خوبي ايمپلنت، بر اساس پاسخ بافتهاي پذيرنده ايمپلنت نسبت به آن مي باشد كه موفقيت كاشت دندان را تعيين مي كند.

  • ايمپلنتهاي معتبر داراي اسخوان سازي مناسب در اطرافشان هستند.
  • تحليل استخوان اطراف آنها كمتر است يا در حد صفر مي باشد. به اين ترتيب درصد شكست آنها بسيار كم است.

چه ايمپلنت اي را انتخاب كنيم؟ توليد كدام كشور بهتر است؟

كلا رنجي از ايمپلنتها مناسب مي باشند. عده اي از آنها برندهاي بسيار خوبي هستند.

در بازار بين المللي محصولاتي با كيفيت بسيار بالا وجود دارد, ولي مشكلي كه به صورتت عملي در مورد اين نوع از ايمپلنت وجود دارد هزينه آنهاست. به دليل قيمت بالا و در نتيجه استفاده كمتر از آنها، اين محصولات به صورت بسيار محدود وارد ايران مي شوند و تمام سايزها و قطعات لازم هميشه موجود نيستند و گاه مدت زيادي فقط صرف انتظار براي قطعه مورد نظر مي شود.

بنابراين واضح است كه انتخاب  ايمپلنت  به عوامل زيادي از جمله  رايج بودن استفاده از آن مدل  و هزينه تمام شده براي مريض بستگي دارد.

قطعا قيمت و كشور توليد كننده نبايد تنها ملاكهاي انتخاب توسط بيماران عزيز باشد.

تفاوت هاي انواع ايمپلنت

انواع ايمپلنت و تنوع بالاي آنها و تاثير بزرگ آنها برروي قيمت كاشت دندان يكي از عوامل سردرگم كردن مراجعين شده است

علاوه بر انتخاب نوع ايمپلنت توسط بيمار بر اساس كشور سازنده و قيمت، هنگام انتخاب فاكتور هاي زير در نظر گرفته مي شود:

  • قيمت
  • پشتيباني و كيفيت شركت سازنده و خدمات پس از فروش
  • ميزان استخوان در دسترس
  • ميزان استحكام استخوان و زمان گذاشتن ايمپلنت.

اگر استخوان كافي براي گذاشتن ايمپلنت در دسترس نباشد مي توان در شرايط خاص مقداري استخوان برگرفته از نقاط ديگر پيوند زد.

بنابراين فاكتورهايي بيش از انتخاب بيمار در اين موضوع دخيل است.

هزينه كاشت دندان

هزينه كاشت دندان 

قيمت كاشت دندان به بنابر هزينه هاي زير محاسبه مي شود:

  • نوع ايمپلنت
  • هزينه پزشك معالج و هزينه لابراتوار
  • در صورتيكه نياز به جراحي هاي بازسازي باشد به هزينه اين جراحي ها به قيمت كاشت دندان اضافه خواهد كرد.

در هر درمان در شرايط معمول حداقل نياز به پنج قطعه ايمپلنت مي باشد:

  • دو عدد از اين قطعات براي هميشه در دهان بيمار باقيي خواهد ماند.
  • سه عدد از قطعات جهت فرم دادن لثه و مراحل قالب گيري استفاده مي شود.

قطعات ايمپلنت با توجه به برند و كارخانه سازنده قيمت متفاوتي دارد.

علاوه بر قيمت قطعات، هزينه دندانپزشك متخصص و هزينه لابراتوار سازنده نيز به هزينه ها اضافه مي شود. 

استخوان فرد همواره بستر كاملا مناسب براي كاشت نمي باشد و ممكن است نياز به جراحي هاي بازسازي داشته باشد از جمله سينوس ليفت و پودر استخوان و ….

بريج دندان

كاشت دندان بهتر است يا بريج

آيا بهتر است فضاي بي دنداني با كاشت ايمپلنت دندان جايگزين شود يا اينكه با تراش دندانهاي مجاور و پايه قرار دادن آنها پر شود؟

قطعا ايمپلنت درمان ارجح است. با اينكه ممكن است به نظر بيايد كه درمان با ايمپلنت هزينه بيشتري دارد ولي در طول زمان به طور قطع درمان ارزانتري براي فرد است، زيرا :

  • دندانهاي مجاور فرد را دست نخورده نگه مي دارد و از تحليل استخوان نيز جلوگيري ميكند.
  • با تراش دندانهاي مجاور كم كم آنها نيز مستعد پوسيدگي مي شوند و در طول چندين سال يك يا چند عدد از دندانهاي پايه از بين مي روند و طول ناحيه بي دنداني بلندتر مي شود و همچنين در طول زمان استخوان ناحيه بي دنداني نيز تحليل مي رود. در حاليكه با جايگزيني ناحيه بي دنداني با ايمپلنت دندانهاي مجاور آسيب نمي بينند و استخوان آن ناحيه نيز از بين نمي رود.

ايمپلنت

چه مدت پس از جراحي ايمپلنت مي توان دندان دار شد؟
  • ايمپلنت بعد از كاشته شدن در فك حدود ٣-۶ماه زمان لازم براى رشد و ترميم استخوان اطراف كاشت دندان است.
  • جوش خوردن استخوان به ايمپلنت اصطلاحا” استئواينتگريشن ناميده مي شود.
عوامل موثر در زمان استئواينتگريشن 
  • ايمپلنت در كدام فك كاشته شده است، فك بالا يا فك پايين،
  • در ناحيه جلو فك(قدام) يا عقب (خلف) ،
  • آيا همزمان با كشيدن دندان ايمپلنت كاشته شده يا حدافل بين اين دو، فاصله زماني دو، سه ماهه بوده.
  • آيا جراحي سينوس ليفت يا پيوند استخوان انجام شده است يا نه؟

تنها در شرايط بسيار بد استخواني ابتدا جراحي هاي بازسازي انجام شده و بعد از شش ماه جراحي كاشت انجام مي شود،در اكثر اوقات جراحي هاي بازسازي همراه با كاشت ايمپلنت انجام مي شوند و فقط طول مدت استئواينتگريشن بيش از حالت عادي است.

مراحل كاشت دندان

  • جراحي و كاشت ايمپلنت
  • فاصله زماني سه الي شش ماه جهت استئواينتگريشن
  • شروع مرحله پروتز و گذاشتن دندان

دندانپزشك خوب در تهران

تهران يكي از كلان شهرهاي ايران و حتي جهان است. شهري كه اگر شما از شرقي‌ترين سمت آن به غربي‌ترين قسمت اش قصد حركت داشته باشيد، شايد يك ساعت نيم تا دو ساعت زمان ببرد.

تهران شهري بزرگ با ساكنين بسيار زياد و جمعيت ثابت بيش از 8 ميليون نفر است. اين در حالي است كه تعداد افرادي كه در تهران رفت و آمد دارند به بيش از 14 ميليون نفر مي‌رسد.

يكي از مشخصه‌هاي تهران بزرگ، مرجع بودن اين شهر براي كشور است. در كنار امكانات رفاهي، گردشگري، اجتماعي، رجوع ايراني‌ها براي موارد و نيازهاي پزشكي نيز به وفور مشاهده مي‌شود.

به دليل سكونت بسياري از متخصصين و صاحب نظران عرصه پزشكي در شهر تهران و قرار داشتن محل كار آنها در شهر تهران، هموطنانمان از سراسر كشور براي درمان به اين شهر مراجعه مي‌كنند.

يكي از موارد درماني كه در تهران به راحتي قابل دسترسي است، رشته دندانپزشكي و ساير رشته‌هاي تخصصي آن است. اين كلان شهر در رشته دندان پزشكي و كليه تخصص‌هاي آن،  پزشكان حاذق و كاركشته‌اي را در خود جاي داده است.

اين رشته به دليل مشكلات رايج دهان و دندان، مورد مراجعه تعداد زيادي از شهروندان قرار مي‌گيرد. لذا بايد بدانيم، چگونه مي‌توانيم يك متخصص ماهر و دندانپزشك خوب در تهران بيابيم و با خيالي آسوده درمان را آغاز كنيم.

 جستجوي دندانپزشك خوب در تهران

1. جستجو درفضاي مجازي

امروزه يكي از رايج و ساده‌ترين راهكارها جستجو در اينترنت است. كافي است فقط در اينترنت كليد واژه‌هايي همچون دندانپزشك خوب در تهران، مطب دندان پزشكي، دندانپزشك معالج، دكتر دندان پزشك، و غيره را جستجو كنيد، مي‌بينيد كه با ليست عظيمي از دندانپزشك ها، مطب‌ها، كلينيك‌هاي دندانپزشكي، بيمارستان‌هاي تحت درمان و متخصصين برخورد مي‌كنيد. اما نكته حائز اهميت آن است كه چگونه مي‌توان به جستجو در اينترنت اعتماد كرد:

  • با خواندن نظرات: شما مي‌توانيد با مراجعه به صفحات دندان پزشكان و مشاهده نظرات مشتريان، از رضايت يا عدم رضايت آنان جويا شويد. البته نمي‌توان به صورت قطعي اين مورد را بررسي كرد. اما تا حدي مي‌تواند به شما در انتخاب كمك كند.
  • مشاهده مدارك پزشك: با مراجعه به وب سايت دندانپزشك مورد تحقيق و مشاهده مدارك اخذ شده توسط او مي‌توان به توانايي، مهارت‌هاي تخصصي و علم او اعتماد پيدا كرد.
  • تأييديه‌هاي دولتي: هر سايت يا مجموعه‌اي كه به صورت رسمي و قانوني فعاليت دارد، قطعاً از نهاد يا ارگان دولتي تأييديه گرفته است. شما با مراجعه به وبسايت دندانپزشك، مي‌توانيد متوجه شويد فعاليت ايشان قانوني است يا غير قانوني.

2. تبليغات كلامي

دومين روش براي پيدا كردن دندانپزشك خوب در تهران، پرسش از كساني است كه به پزشك مراجعه كرده‌اند. قطعاً اگر اين افراد از درمان او راضي باشند، بازخوردهاي مثبتي نيز نشان مي‌دهند. كارشناسان تبليغات، عقيده دارند قوي‌ترين روش براي ترغيب ديگران، مشتريان راضي هستند؛ كساني كه خود مشكل مورد نظر را داشته و نزد دندانپزشك خاصي، نسبت به رفع آن اقدام كرده، نتيجه مثبتي گرفته و تجربه مثبت خود را با ديگران به اشتراك مي‌گذارند.

شما با مراجعه به اين افراد و پرس و جو از چند و چون نحوه درمان، مي‌توانيد دندان پزشك خوب در تهران را بيابيد.

3. مراجعه به تبليغات در روزنامه‌هاي كثير الانتشار

يكي از رايج‌ترين روش براي انتخاب دندان پزشك خوب در تهران، خريد روزنامه‌هاي معتبر است. شما با مراجعه به بخش تبليغات اين روزنامه‌ها مي‌توانيد، دندان پزشك نزديك منطقه خود را پيدا كرده و به او مراجعه كنيد. زيرا روزنامه‌هاي معتبر، براي درج آگهي از آگهي كننده، مدارك معتبر اخذ مي‌كنند. بدين صورت هيچ تبليغاتي به صورت اشتباه و نامعتبر درج نمي‌شود. شما نيز مي‌توانيد به نيازمندي‌هاي روزنامه هم مراجعه كنيد. البته حتماً در كنار توجه به نيازمندي‌ها، از موارد تحقيقي ديگر براي تأييد دندانپزشك بهره ببريد.

4. مراجعه به مراكز معتبر

يكي ديگر از راههاي پيدا كردن دندانپزشك خوب در تهران، مراجعه به مراكز معتبر و معروف در تهران است. زيرا اين مراكز براي خدمت رساني بهتر و كاملتر، تلاش مي‌كنند از دندانپزشكان كاركشته و حرفه‌اي در كادر خود استفاده كنند. بنابراين شما با خيال راحت مي‌توانيد به اين مراكز معتبر مراجعه كرده و تحت درمان قرار بگيريد.


برچسب: اصلاح طرح لبخند، دندانپزشك زيبايي، لمينت، ايمپلنت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۹:۰۵ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :