هولوگرام هولوگرام .

هولوگرام

نكاتي در خصوص سئو on page

آينده ديجيتال ماركتينگ در ايران

يكي از عواملي كه باعث شده است بازاريابي ماركتينگ و خدمات مرتبط با آن در ايران گسترش خوبي داشته باشد؛ دسترسي كاربران مختلف به اينترنت و حضور آن ها در اين فضا است. تحقيقات مختلفي در زمينه ديجيتال ماركتينگ انجام شده است و محققان به اين نتيجه رسيده اند كه؛ هر سال هزاران وب سايت مختلف ايجاد مي شود و سرمايه گذاري هاي بزرگي در زمينه ديجيتال ماركتينگ اتفاق مي افتد. جالب است بدانيد كه علاقه افراد به اين حوزه روز به روز بيشتر مي شود. شركت ها، سازمان ها و ساير افراد در تلاش هستند تا از طريق دانشي كه در اين زمينه وجود دارد؛ اطلاعات خود را بيشتر كرده و از آن در زمينه اي كه مشغول به فعاليت هستند، استفاده كنند. به طور كلي مي توان گفت كه آينده بازاريابي آنلاين در ايران خوب است و در حال حاضر مسير رو به پيشرفتي دارد. جهان امروزه به گونه اي شده است كه تقريباً انتظار دارد هر شركت، موسسه يا مجموعه اي در جريان كار خود از ايميل، فضاي اجتماعي (تلگرام، اينستاگرام)، اس ام اس، تلفن همراه، تبليغات، بيلبورد و ... استفاده كند.

آينده ديجيتال ماركتينگ

اهميت ديجيتال ماركتينگ و استفاده از آن

از جمله سؤالاتي كه براي افراد به وجود مي آيد اين است كه چرا بايد از بازاريابي ديجيتال استفاده كرد؟ چرا به اين فضا اهميت زيادي داده مي شود؟ يا چرا كسب و كارهاي بزرگ به اين حوزه اهميت زيادي مي دهند؟ در سال هاي اخير ما شاهد، گسترش استفاده از شبكه هاي اجتماعي هستيم. روز به روز به تعداد كاربران شبكه هاي اجتماعي افزوده مي شود. گسترش شبكه هاي اجتماعي به حدي است كه ما امروزه حضور افراد مختلف با سنين گوناگون را در اين فضا مي بينيم. شرايط امروزه به گونه اي شده است كه در هر خانه اي حداقل يك گوشي همراه يا سيستم كامپيوتري وجود دارد. اين امر نشان دهنده گسترش فضاي مجازي و تأثير آن در زندگي افراد است. كسب و كارها مي توانند از اين فضا به نفع خود استفاده كنند و با حضور مؤثر در اين فضا، توجه افراد مختلف را به سمت خود جلب كنند. توجه كاربران به كسب و كارها باعث افزايش فروش و اعتبار آن ها مي شود.

اهميت حضور كسب و كارها در اين فضا را مي توان با ذكر يك مثال توضيح داد؛ فرض كنيد كه مجموعه اي در حوزه كيف و كفش فعاليت مي كنند و يك مغازه در سطح شهر دارد. اين مغازه عليرغم محصولات با كيفيت و مشتريان زيادي كه دارد، پاسخگوي مشتريان خاصي است. حال فرض كنيد كه اين مجموعه در فضاي مجازي حضور داشته باشد؛ بدون شك در اين فضا مي تواند با افراد بيشتري آشنا شود و مشتريان بيشتري پيدا كند. اين مجموعه مي تواند عليرغم مشتريان خود در همان شهر، مشتريان ساير شهرها و كشورهاي مختلف را نيز پاسخ گو باشد. اين مثال نشان دهنده اهميت بازاريابي آنلاين و حضور كسب و كارها در اين فضا بود. اگر كسب و كارها به درستي با اين فضا آشنا باشند، آينده ديجيتال ماركتينگ در ايران خوب خواهد بود.

سئو on page چيست و چه مواردي را شامل مي شود؟

سئو on page قدم اول در سئوي داخلي هر سايت است. در بازاريابي اينترنتي، همه چيز از بهينه سازي سايت آغاز مي شود كه باعث رسيدن شما به اوج عملكردتان در وب سايت و ديده شدنتان توسط مخاطبان مي شود. اين فاكتور بسيار مهم، با گذر زمان پراهميت تر مي شود. در سئوي داخلي سايت، تمام جنبه هاي صفحات سايت در نظر گرفته مي شود. زماني كه تمام عوامل در كنار هم قرار مي گيرند، بهبود رتبه در نتايج جستجو حاصل مي شوند.

on page سئو

Responsive بودن قالب سايت

طراحي ريسپانسيو يا واكنش گرا، به اين معناست كه كاربر با هر سيستمي(لپ تاب، موبايل، تبلت) از سايت بازديد كند، ابعاد سايت متناسب با آن دستگاه تغيير مي كند. امروزه به دليل اين كه بسياري از مردم با موبايل خود اقدام به جستجو در گوگل مي كنند، ريسپانسيو بودن بسيار اهميت دارد. اگر سايتي واكنش گرا نباشد امتيازي نفي از گوگل دريافت مي كند. با ابزارmobile friendly test مي توانيد ريسپانسيو بودن سايت خود را بررسي كنيد.

شما ميتوانيد براي آشنايي با بازاريابي شبكه هاي اجتماعي به سايت وبسپنتا مراجعه فرماييد.

افزايش سرعت سايت

سرعت لود سايت از موارد مهم در سئو On page است. با استفاده از سايت GTmetrix مي توانيد سايت خود را اسكن كنيد و مواردي كه نياز به بهبود دارد را مشخص كنيد. شما با رفع اين موارد، به سرعت سايت بالاتري دست پيدا مي كنيد. از جمله اين كارها بهينه سازي تصاوير، كاهش queryها، فشرده سازي كدهاي قالب و.. است.

بازاريابي آنلاين

استفاده از قالب استاندارد

قالب سايت نيز از موارد موثر در سئو On page است. قالب هاي استاندارد با كدهاي بهينه، براي اين كار مناسب است. هرگز از قالب هايي كه كدهاي نامناسب دارند، استفاده نكنيد چرا كه باعث كند شدن سايت و تاثير منفي در سئو مي شود. شما مي توانيد در اين زمينه از شركت سئو كمك بگيريد.


برچسب: بهينه سازي سايت، سئو، ديجيتال ماركتينگ، طراحي لوگو، طراحي سايت، طراحي ست اداري سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۱۱ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :