هولوگرام هولوگرام .

هولوگرام

نمونه ايي از هولوگرافيك

 آشنايي با كار اصلي انبرك هاي عيني هولوگرافيك

در مورد هولوگرام ها بايد بدانيد كه آنها سال هاي خيلي زيادي در در اسكناس و كارت هاي اعتباري استفاده شده اند. و پيشرفت آن در تكنولوژي بالا بوده است. در مورد انبرك هاي عيني هولوگرافيك بايد بدانيد كه  در استفاده ي از آنها نور وادار به حركت اجزا ميشود. در اين زمينه شما بايد بدانيد كه كاربرد آنها به طور  زيستي مي باشد و تله هاي عيني خلق ميكند.با استفاده از كامپيوتر هايي كه هولوگرام ها را توليد ميكنندمحققان ميتوانند صف هاي بزرگ اجزا را در فاصله ي كمي دستكاري كنند.
امنيت:

تعريف مهم از هولوگرام 

تعريفي كه ميشود در مورد هولوگرام داشت و بسيار مهم است اين است كه تنها يك  هولوگرام ،ميتواند هولوگرام باشد. و متفاوت با بقيه است. به عنوان مثال و براي واضح شدن مساله بايد گفت  كه فكر كنيد كه شما از صحنه يك عكس گرفته ايد.با دوربينتان زوم ميكنيد,كليك ميكنيد و عكس ميگيريد.از يك نقطه نظر عيني شما متوسط فاصله ي نوري كه از صحنه با استفاده از گيرنده ها ناشي ميشود را نگه ميداريد.در نتيجه حجم زيادي تز اطلاعاتي كه از طريق نور يافت ميشوند دور انداخته ميشوند.جمع آوري اين اطلاعات تنها ذخيره ي درصد كمي از آنچه آنجاست ميباشد.يك هولوگرام حساس ترين قسمت است.چيزي ضبط شده و سپس بازسازي شده از طريق اطلاعات نوري است.مانند آنچه ديده ميشود بيننده قادر به گفتن تفاوت ميان منظره ي اصلي نيست زيرا هولوگرام به تماشاگر همه ي اطلاعات اصلي را ميدهد


برچسب: هولوگرام، طراحي، هولوگرام، هولوگرافي، بازسازي هولوگرام، روش بازسازي هولوگرام، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۳۵:۲۱ توسط:نادر رفيعي موضوع:

وضوح در هولوپليرها

 يك برتري و نكته در هولوپليرها

بايد بدانيد كه هولوپليرها چه كارايي و كاربردي دارند ولي درست است كه آنها از نظر مقاومت درسطح بالايي هستند اما از نظر وضوح براي يك بار كم است و تصوير واضح و روشن نسيت و اما در كل و بجاي آن تصوير به وجود آمده بر روي دستگاه بسيار تيره و تاريك است .
دليل چنين امري اين است صفحه ي هولوپلير در سي و دو زاويه ي متفاوت بازتاب داده مي شود و قدرت واكافت موثري در حدود ۲۶۷×۴۸۰ را براي ايجاد تصوير سه بعدي به وجود مي آورد .
ممكن است با مشاهده ي يك هولوگرام واقعي تاثير نگيريد.اگر در جستجوي هولوگرام ارتعاشي و متحرك هستيد آن را پيدا نخواهيد كرد .
اين بسته ي به گونه اي كامل نيست كه كاربران امكان استفاده بهينه از آن را داشته باشند .آينه ها نيز كاربردهاي بسياري دارند .هنگامي كه رايانه را در حدود چند هفته ي گذشته بررسي كردم با تعدادي تصاوير متحرك رو به رو شدم و در آن از انگشتانم براي ساخت يك تصويرسه بعدي استفاده كردم وتصوير سه بعدي قلب را كه همانند يك گربه بود را بررسي كردم .در تمامي طرح از انگشتانم به عنوان يك كنترل كننده استفاده كردم اگر چه يك برنامه ي نقاشي مزيت چهار دكمه ي دروني براي كنترل نقاشي و طرح مورد نظر را در هنگام تكميل شدن را دارد .اين شركت سفارش هاي كوچك همانند هك كنترلگر نينتدو كه در بازي ها استفاده مي شد را تجربه كرده است .ابزارهاي فوق درون ياب را جستجو نكرده ام ولي به نظر مي رسد در آينده ي نزديك مورد استفاده قرار گيرد .

معرفي هولوپلير

در حدود دهه ها شاهد شرط بندي شركت هاي داراي تكنولوژي عظيم از طريق هولوگرام ها بوده ايم .به هر حال امروزه آينه ها به عنوان ابزاري براي مشاهده يهولوگرام ها به كار گرفته مي شوند.
آينه ها در قبل نمايانگر تصاوير حجمي بوده اند ولي هنگامي كه خواسته هاي شركت ها را برآورده نكردند هولوپليرها جايگزين آن شدند .اين بسته ي تكنولوژي جديد براي كاربران اين امكان را فراهم مي آورد كه ساختارهاي سه بعدي را به نمايش درآورند و با آن مقابله كنند .اين شركت دو نسخه از اين بسته ي راه اندازي شده را به وجود آورد يكي از اين نمونه ها با كابل HDMIبه كامپيوتر وصل مي شود و نمونه ي ديگر با پردازشگرINTEL CORE i7مستقل از pcعمل مي كند.مدل HDMIدر حدود ۷۵۰دلار قيمت دارد در حالي كه ارزش يك نمونه ي كامپيوتري در حدود ۳۰۰۰دلار است .
براي ساخت هولوگرام از هر دو گونه از سخت افزار مشابه استفاده مي شود .اين نمونه ها محتوا را از صفحات نمايشگر LCD2560×۱۶۰۰بازتاب مي دهند .دوربيني همانند نمونه اي كه در MICROSOFT KINECTو يا آيفون xبه كار گرفته شد در بالاي دستگاه به منظور ايجاد تقابل و كنش قرار گرفته مي شود.از سوي ديگر ابزار ارزان قيمت درusbشارژ مي شود در حالي كه بسياري از نمونه هاي ارزشمند بستگي به ميكرو يو اس بي ها دارند .محتواها از زاويه ي پنجاه درجه اي دستگاه فابل مشاهده هستند .


برچسب: برچسب امنيتي، ساخت هولوگرام، طراحي هولوگرام، كاربرد هولوپليرها، هولوپلير چيست، هولوگرافي، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۱۱:۳۶ توسط:نادر رفيعي موضوع: