هولوگرام هولوگرام .

هولوگرام

آشنايي با مزاياي استفاده از ديجيتال ماركتينگ

كسب و كار آنلاين درشبكه هاي اجتماعي

تجارت الكترونيك، راه و روش جديد كسب و كار بازاريابي آنلاين ، به صورت الكترونيكي و با استفاده از شبكه ها و اينترنت است. در اين روش فرآيند خريد و فروش يا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طريق شبكه هاي كامپيوتري و مخابرايت از جمله اينترنت صورت مي گيرد. طبقه بندي هاي مختلفي از تجارت الكترونيك از ديدگاه هاي مختلفي مانند ماهيت تبادلات، ماهيت برنامه هاي كاربردي و ... وجود دارد كه در اين بحث نمي گنجد. اما همان طور كه مي دانيم، خرده فروشان آنلاين جهت فروش بيشتر محصولات خود از بسياري از عكس ها و ويدئو ها بر روي وب سايت خود استفاده مي كنند. با توجه به اين مسئله، اينستاگرام مكاني است كه درآن بازرگانان مي توانند محصولات خود را نشان دهند، استفاده از بازاريابي موتور جستجو و ... برندشان را بسازند و فروش شان را افزايش دهند. امروزه در هر لحظه فرصت هاي جديدي جهت رشد و توسعه تجارت شما بوجود مي آيد و آن تجارتي ماندگار است كه بتواند اين فرصت ها را به درستي شناسايي كند و از آن به درستي استفاده كند.

مشاوره كسب و كار آنلاين

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

رسانه هاي اجتماعي اصطلاحي است كه دلالت دارد به اينترنت و كانال هاي مبتني بر تلفن همراه و ابزارهايي كه به كاربران امكان تعامل با يكديگر و به اشتراك گذاري نظرات و مطالب را مي دهد. همانطور كه از نام آن مشخص است، رسانه هاي اجتماعي ساختمان جوامع و شبكه ها را در بر گرفته و مشوق مشاركت و سرگرمي است. ما نيازمند استفاده از كانال هاي مختلف رسانه هاي ديجيتال هستيم تا مشتريان را تشويق به تعامل باهم و ايجاد جامعه كنيم. عوامل موفقيت بازاريابي رسانه هاي اجتماعي عبارتند از:

  • تعيين اهداف تجاري براي رسانه هاي اجتماعي
  • تبيين استراتژي رسانه هاي اجتماعي
  • مديريت فعال و بجاي شبكه هاي اجتماعي
  • تعريف استراتژي هماهنگي و محتوايي
  • تعريف استراتژي ارتباطات
  • استفاده از بهترين راهكارهاي دسترسي به مركز دنياي رسانه هاي اجتماعي
  • بهينه سازي رسانه هاي اجتماعي

گام هاي اساسي تعيين استراتژي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

شبكه هاي اجتماعي يكي از ابزار هاي قوي در حوزه ي بازاريابي آنلاين هستند . كسب و كار ها به دليل بازخوردي كه از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ديده اند به دنبال بازاريابي و كسب سود از اين طريق هستند. شبكه هاي اجتماعي يكي از ابزار هاي قوي در حوزه ي بازاريابي آنلاين هستند . كسب و كار ها به دليل بازخوردي كه از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ديده اند به دنبال بازاريابي و كسب سود از اين طريق هستند.تعدد شبكه هاي اجتماعي باعث شده است كه پيش از انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي در مورد هر يك از شبكه هاي اجتماعي ، قابليت هر يك از آنها ، مخاطبان فعال در آن و ... اطلاعاتي را به دست آوريد . اجراي يك كمپين بازاريابي شبكه هاي اجتماعي موفق مستلزم رعايت نكات زير است .

تبليغ در شبكه هاي اجتماعي

نكات طلايي در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

بهترين زمان اشتراك مطالب

در شبكه هاي اجتماعي زمان مشخص و دقيقي براي اشتراك گذاري وجود ندارد ولي بر اساس تحقيقات انجام شده از طرف SumAll، زمان اوج بازديد بهترين زمان اشتراك گذاري در شبكه هاي اجتماعي مشخص شده است ۹ تا ۱۱ قبل از ظهر: گوگل+ ۱ تا ۳ بعد از ظهر: توييتر ۱ تا ۴ بعد از ظهر: فيس بوك ۷ تا ۱۰ بعد از ظهرTumblr ۵ تا ۶ بعد از ظهر: اينستاگرام ۸ تا ۱۱ بعد از ظهر Pinterest براساس نتايج به دست آمده بانوان در ساعات انتهايي در شب ها بيشتر در شبكه هاي اجتماعي فيس بوك، اينستاگرام و پينترس فعال هستند و استفاده مي كنند

ليست ايميلي براي توسعه كمپين

تبليغاتي با توجه به رشد زياد شبكه هاي اجتماعي و ... اما همچنان ايميل محبوبيت زيادي دارد براساس نتايج اعلام شده در سال ۲۰۱۲، ۹۱ درصد از كاربران ، ايميل هاي خود را به صورت روزانه چك مي كنند طبق تحقيق Exact Target، ايميل تا سال ۲۰۱۲ محبوب ترين روش براي دريافت اطلاعات بوده است. ايميل ها نقش بسيار موثر و زيادي در توسعه بازاريابي آنلاين و كمپين هاي تبليغاتي دارند تبليغاتي شما داشته باشند. پس در طراحي سايت خود و يا از طريق برنامه نويسي در شبكه هاي اجتماعي، مكاني براي دريافت آدرس ايميل ايجاد كنيد.

تست هاي A/B طراحي كنيد

چگونه يك صاحب كسب و كار مي تواند متوجه شود كه آيا كمپين او در شبكه هاي اجتماعي، به گوش مخاطباني كه بايد برسد، مي رسد يا نه؟ و يا اينكه چگونه مي تواند تشخيص بدهد كه چه جنس محتوايي، پرطرفدار است؟ ياري گرفتن از مشاوره كسب و كار و استفاده از تست A/B

انتشار مطالب در بستر مناسب خود

هر كدام از شبكه هاي اجتماعي با هدف خاص و ويژه اي شكل گرفته است و مخاطبان خاص خود را دارند . درك اين موضوع، مي تواند تلاش هاي بازاريابي و فروش شما را به نتيجه برساند. براي مثال شما نمي توانيد يك شركت حقوقي را اينستاگرام يا Pinterest تبليغ كنيد. نكات بسيار كليدي و ريزي در حوزه فعاليت در شبكه هاي اجتماعي وجود دارد بعنوان مثال Evan LePage مي گويد كه كاربران توييتر از عكس هاي توييت شده لذت مي برند، كاربران فيس بوك هم عكس دوست دارند ولي از اينكه از آن ها درخواست لايك كنيد بدشان مي آيد و كاربران گوگل + اغلب افرادي هستند كه برند و برندينگ برايشان مهم است

خلاقيت در ارائه راهكار جديد

در دنياي ايده آل، بهينه سازي براي بازاريابي موتورهاي جستجو روشي براي ارضاي نيازهاي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي است كه بصورت رايگان عرضه مي شود، ولي با توجه به اينكه در دنياي ايده آلي قرار نداريم، سرويس هايي مانند Google Adwords طراحي شده است. تبليغات در شبكه هاي اجتماعي امر مهمي است كه براي اكثر شبكه هاي اجتماعي ممكن است. زماني كه به فيس بوك، يوتيوب و يا هر يك از شبكه هاي اجتماعي ديگر مبلغي پرداخت كنيد، آن ها كسب و كار شما را به افراد بيشتري نشان خواهند داد.

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

هدف مخاطب از فعاليت در شبكه هاي اجتماعي چيست؟

بنابراين هنر اصلي در بازاريابي ديجيتال در اين است كه بدانيم افراد از فعاليت در شبكه هاي اجتماعي چه هدفي را دنبال مي كنند و با شناسايي آن هدف ها بتوانيم براي آنها راهكار پيشنهاد داده و آنها را به سمت خود بكشانيم در يك مطالعه كلي مشخص شد كه عموم مردم از زمان پيدايش اينترنتي و فضاي مجازي براي اهداف زير در آنها فعاليت مي كردند :

  • افراد براي يافتن راه حل براي مشككلاتشان از فضاي مجازي استفاده مي كنند
  • در مورد مواردي كه اطلاعات كافي ندارند جستجو مي كنند .
  • به دنبال راه حا هايي براي رقابت با رقبا هستند
  • راه هايي براي يادگيري مهارت هاي جديد به صورت رايگان را جستجو مي كنند

بنابراين اگر بتوانيم اين افراد سر در گم را به درستي در مسيري كه ميخواهند قرار دهيم توانسته ايم روزانه افراد زيادي را براي كسب و كار خودمان به سرنخ تبديل كنيم و امر برندينگ و ديجيتال ماركتينگ را به درستي انجام دهيم . اگر بتوانيم با سرمايه گذاري بر روي آموزش هاي رايگان ، ارائه ي راه هاي ميانبر بخشي از دغدغه هاي افراد را حل كنيم به راحتي ميتوانيد مشتريان بالقوه را به مشتريان باالفعل تبذيل كرده و بازاريابي اينترنتي را به درستي انجان دهيم . بنابراين بهتر است پس از شناسايي نياز هاي كاربران با هوشمندي و طي كردن گام هاي زير فرآيند تبديل كردن آنها به سرنخ را به درستي انجام دهيم : در ابتدا نياز آنها را به درستي شناسايي كنيم

  • راه حل مناسب براي رفع آن نياز را به آنها ارائه دهيم .
  • با ارئه ي نتايج قبلي سعي در جلب اطمينان آنها بكنيم
  • در نهايت اين جلب اعتماد منجر به فروش و تبديل شدن كاربران به مشتري خواهد شد .

برچسب: ديجيتال ماركتينگ، بازاريابي ديجيتال، طراحي لوگو، طراحي وب سايت، سئو، بهينه سازي سايت،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۷:۱۰ توسط:نادر رفيعي موضوع:

خدمات ديجيتال ماركتينگ سپنتا

سئو سايت 

 SEO مخفف كلمه Search Engine Optmizationation است كه به معناي بهينه سازي وب سايت ها براي موتورهاي جستجوگري مانند گوگل مي باشد. اما اگر بخواهيم يك مفهوم ساده و قابل لمس براي اكثر مخاطبان را عنوان كنيم، بايد بگوييم كه سئو سايت مجموعه تكنيك ها و روش هايي است كه با كمك آن ها شما مي توانيد وب سايت تان را بهتر و سريع تر به مخاطبان خود و موتورهاي جستجو معرفي كنيد. هر چه كار بيشتري روي بهينه سازي وب سايت تان انجام شده باشد، در نهايت رتبه وب سايت تان بهبود يافته و وب سايت شما جز لينك هاي برتر گوگل قرار مي گيرد و شما مي توانيد بدون پرداخت هزينه اضافه در بالاي ليست موتورهاي جستجو قرار بگيريد كه بسيار خوب است.
مشاور سئو مفاهيم گسترده ي سئو را در زمينه هاي مختلف بررسي مي كند و وضعيت سئو و سايت شما را با آن مطابقت مي دهد. سپس او دستورالعمل ها و آموزش هايي را به كارمندان و مديران شركت ها ارائه مي كند.  در ادامه با معرفي خدمات مشاور سئو بهتر مي توانيد دركي از اين حرفه داشته باشيد.

ديجيتال ماركتينگ

مهمترين اهداف سئو سايت

سئو وب سايت ها اهداف مشخصي را دنبال مي كند. در حقيقت بهينه سازي صفحات وب به شما اين كمك را مي كند كه شما در رتبه هاي بالاتري در ليست جستجو ها قرار بگيريد. اين كار باعث افزايش ارتباط بين صفحات وب و كلمات كليدي مي شود. از ديگر اهداف بهينه سازي وب سايت ها مي توان به افزايش تعداد بازديد هاي وب سايت اشاره كرد. البته شما با ترفند هاي ديگري نيز مي توانيد بازديد وب سايت تان را افزايش دهيد؛ اما متاسفانه اين روش ها هميشه موثر نيستند و بازديد ها فقط در همان بازه زماني افزايش پيدا مي كنند. در صورتي كه اگر روي سئو سايت به خوبي كار شده باشد، اين افزايش بازديد ها و پيدا كردن مخاطب هدف هميشگي بوده و در طولاني مدت يك ثبات نسبي را ايجاد مي كند. سئو و بهينه سازي صفحات وب اهداف ديگري را نيز دنبال مي كند كه از آن جمله مي توان به برندسازي اشاره كرد. اگر به تازگي يك شركت يا كسب و كار اينترنتي را ثبت كرده و برندتان معتبر و مشهور نشده است، بهينه سازي وب سايت كمك بسيار زيادي به اين هدف شما خواهد كرد. همانطور كه مي دانيد برندسازي تاثير بسيار زيادي در گسترش كسب و كار و افزايش فروش محصولات دارد. افزايش فروش محصولات خود يكي ديگر از اهداف بهينه سازي وب سايت ها مي باشد كه حتي شايد در نگاه كاربران اين مهمترين هدف طراحي يك سايت فروش محصولات باشد

ديجيتال ماركتينگ چيست ؟

براي بازاريابي و تبليغ محصولات روش هاي گوناگوني وجود دارد كه در اين بين روش ديجيتال ماركتينگ يكي از جديدترين و به روز ترين روش هايي است كه براي تبليغ بيشتر محصولات به مشتريان مورد استفاده قرار مي گيرد. همانطور كه از عنوان ديجيتال ماركتينگ مشخص است، مهمترين فاكتور براي اينكار، بكارگيري از ابزار هاي ديجيتالي مي باشد.
امروزه به دليل گسترش دسترسي به اينترنت افراد بيشتر وقت خود را در اينترنت و دنياي مجازي سپر مي كنند كه اين عامل باعث مي شود دنياي اينترنت به محل خوبي براي تبليغ محصولات تبديل شود. در ديجيتال ماركتينگ از هر ابزار ديجيتالي مانند، سايت، ايميل، شبكه هاي مجازي و... براي تبليغ محصولات استفاده مي شود و استفاده از آن تنها محدود به كسب و كارهايي كه به صورت اينترنتي فعاليت مي كنند، نمي شود بلكه كسب و كارهاي سنتي نيز مي توانند با استفاده از ديجيتال ماركتينگ به تبليغ هرچه بيشتر محصولات و خدمات خود، در دنيايي كه مخاطب آن هدف بسيار گسترده اي دارد، بپردازند.

 

ديجيتال ماركتينگ چيست

بازاريابي آنلاين چيست؟

بازاريابي آنلاين در حقيقت مجموعه اي از ابزارها و متدها براي ترفيع محصول در بستر اينترنت است.

بازاريابي آنلاين ۷ زير شاخه اساسي زير را شامل مي شود:

  1.  سئو ( SEO) يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو
  2.  بازاريابي موتورهاي جستجو يا SEM
  3.  بازاريابي محتوايي
  4.  بازاريابي شبكه هاي اجتماعي
  5.  تبليغات كليكي يا PPC
  6.  بازاريابي وابسته يا همكاري در فروش (Affiliate Marketing)
  7.  بازاريابي ايميلي يا ايميل ماركتينگ

سپنتا با ارائه خدمات بازاريابي آنلاين و با استفاده از تكنيك هاي موثر معرفي محصولات و خدمات و افزايش فروش در رسانه هاي ديجيتال با همراهي مورد اطمينان در كنار شماست. بازاريابي ديجيتال به قدري فراگير است كه مصرف كننده در هر زمان و مكاني كه بخواهد به اطلاعات دسترسي دارد.
از اين رو اطلاعات مصرف كننده امروزي در مورد شما و محصولات و خدماتتان ، تنها به آنچه شركت شما بيان مي كند خلاصه نمي شود و مشتري به مطالب موجود در رسانه ها ، توصيه دوستان، اقوام و آشنايان نيز به همان ميزان توجه مي كند و خيلي سريعتر و آسان تر به آنها اعتماد مي كند.
خدمات قدرتمند ديجيتال ماركتينگ سپنتا عبارتند از: طراحي وب سايت ، مديريت و بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، طراحي اپليكيشن موبايل ، بازاريابي ايميل يا ايميل ماركتينگ ، بازاريابي پيامكي ، مديريت و بازاريابي محتوا ، بهينه سازي سايت يا سئو، تبليغات آنلاين و... كه هر كدام بر اساس استراتژي ديجيتال ماركتينگ شركت پيش رفته و با آناليز همزمان فعاليت ها، روش هاي كارآمد و نا كارآمد تشخيص داده مي شوند و تغييرات لازم اعمال شده تا سودآوري بيشتري را براي شركت به ارمغان آورد.

 

 


برچسب: بهينه سازي سايت، سئو، ديجيتال ماركتينگ، طراحي لوگو، طراحي سايت، طراحي ست اداري سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۲:۲۶ توسط:نادر رفيعي موضوع:

چند نكته اساسي در مورد ديجيتال ماركتينگ

آنچه بايد درمورد ديجيتال ماركتينگ بدانيد

براي بازاريابي و تبليغ محصولات روش هاي گوناگوني وجود دارد كه در اين بين روش ديجيتال ماركتينگ يكي از جديدترين و به روز ترين روش هايي است كه براي تبليغ بيشتر محصولات به مشتريان مورد استفاده قرار مي گيرد. همانطور كه از عنوان ديجيتال ماركتينگ مشخص است، مهمترين فاكتور براي اينكار، بكارگيري از ابزار هاي ديجيتالي مي باشد.
امروزه به دليل گسترش دسترسي به اينترنت افراد بيشتر وقت خود را در اينترنت و دنياي مجازي سپر مي كنند كه اين عامل باعث مي شود دنياي اينترنت به محل خوبي براي تبليغ محصولات تبديل شود. در ديجيتال ماركتينگ از هر ابزار ديجيتالي مانند، سايت، ايميل، شبكه هاي مجازي و... براي تبليغ محصولات استفاده مي شود و استفاده از آن تنها محدود به كسب و كارهايي كه به صورت اينترنتي فعاليت مي كنند، نمي شود بلكه كسب و كارهاي سنتي نيز مي توانند با استفاده از ديجيتال ماركتينگ به تبليغ هرچه بيشتر محصولات و خدمات خود، در دنيايي كه مخاطب آن هدف بسيار گسترده اي دارد، بپردازند.

ديجيتال ماركتينگ چيست

ابزار هاي مورد استفاده براي ديجيتال ماركتينگ

همانطور كه گفته شد، بازاريابي ديجيتال امروزه نقش بسيار موثر در جذب هرچه بيشتر مشتري و فروش بالاتر محصولات هر شركتي دارد. به همين دليل در اينجا مي خواهيم چند نمونه از مهمترين ابزارهايي كه در ديجيتال ماركتينگ مورد نياز مي باشد را بررسي كنيم.

بازاريابي محتوا: بازاريابي محتوا، يك ابزار بسيار مناسب براي ديجيتال ماركتينگ كسب و كار هايي است كه به صورت آنلاين فعاليت مي كنند. در بازاريابي محتوا شما ديگر دغدغه اي براي ارتباط با مشتريان نداريد تا بخواهيد آنها را قانع كنيد كه از خدمات شما استفاده و يا محصولات شما را خريداري نمايند. در اين روش شما تنها بايد نياز مشتريان خود را شناسايي كند و با توليد يك محتواي بسيار خوب براي برطرف كردن نياز آنها فعاليت كنيد. در اين كار هرچه قدر كه محتواي شما نياز مشتريان را بهتر برآورده سازد، مي توانيد باعث جذب هرچه بيشتر آنها شويد.

شبكه هاي اجتماعي: امروزه بيشتر كاربران از گوشي موبايل خود براي وب گردي و برطرف كردن نياز هاي خود در اينترنت استفاده مي كنند كه در نتيجه آن وقت زيادي را در شبكه هاي اجتماعي سپري مي كنند. بنابراين شبكه هاي اجتماعي محل مناسبي براي تبليغ هر نوع كسب و كاري مي باشد.

بازاريابي به صورت ويدئويي: بارها برايمان پيش آمده است براي اطلاع از يك موضوع به سراغ اينترنت رفته ايم ولي حوصله خواندن مطالب و مقالات طولاني درباره آن را نداشته ايم و به جاي آن به دنبال ويدوئي هايي آموزشي درباره موضوع مورد نظر خود بوده ايم. مشتريان ما نيز از اين قاعده مستثني نبوده و ترجيح مي دهند تا از محتواي ويدئويي به جاي محتواي متني براي برطرف كردن نياز خود استفاده نمايند. به همين دليل امروزه بازاريابي ويدئويي در ديجيتال ماركتينگ نقش بسيار موثري در موفقيت هرچه بيشتر كسب و كارها دارد.

بازاريابي چريكي: اكثر كسب و كارهاي نوپا توان مالي لازم براي تبليغات ندارند و نمي توانند مانند رقباي خود كه سالها در حال فعاليت هستند، خدمات و محصولات خود را به ديگر معرفي نمايند. اين گونه كسب و كار ها بايد از بازاريابي چريكي استفاده كنند. در اين روش بيشتر تمركز بر روي مشتريان فعلي مي باشد. به طوريكه كسب و كار هاي نوپا به مشتريان فعلي بهترين و منحصر به فرد ترين خدمات را ارائه مي كنند تا آن مشتريان باعث جذب مشتريان ديگر شوند. به گونه اي كه اين افراد از خدمات و محصولات ارائه شده توسط شما در جمع دوستان و اطرافيان خود صحبت مي كنند و آنها هم ناخودآگاه به سمت شما جذب خواهند شد. چرا كه وقتي افراد تعريف محصولات و خدمات يك شركتي را از زبان فاميل و افرادي كه به آنها اعتماد دارند، بشنوند بيشتر از آنكه خود شركت بخواهد از خدمات خود تعريف نمايد، به سوي آن جذب خواهند شد.

دليل استفاده از ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ

استفاده از ابزار هاي بازاريابي ديجيتال باعث مي شود كه صاحبان كسب و كار ها در مقايسه با روش هاي بازاريابي سنتي دسترسي خيلي سريع تر و راحت تري به جامعه هدف خود داشته باشند. علاوه بر اين استفاده از اين ابزار ها به هزينه بسيار كمتري در مقايسه با روش هاي سنتي دارد و در عين حال امكانات تبليغاتي بسيار متنوعي را در اختيار صاحبان كسب و كار ها قرار مي دهد.

بازاريابي ديجيتال ماركتينگ

مزاياي استفاده از ديجيتال ماركتينگ

با توجه به اينكه امروزه كمتر از شيوه هاي سنتي براي تبليغات استفاده مي شود و مردم بيشتر به سمت و سوي تبليغات در حوزه هاي آنلاين و ديجيتال اعتماد مي كنند، بنابراين اين روش براي داشتن كسب و كاري موفق بسيار اهميت دارد. با استفاده از اين روش شما مي توانيد معيارهاي سنجش و ارزيابي را در اختيار مشتريان خود قرار دهيد تا ديگر افراد با اعتماد به اين ارزيابي ها، به محصولات و كار شما اعتماد كنند. همچنين تنوع بسياري براي تبليغات در اين حوزه وجود دارد و شما مي توانيد با استفاده از بودجه اي كه براي كار تبليغات در اختيار داريد از يك يا چند روش براي كار خود استفاده نماييد. از ديگر مزاياي اين روش مي توان به مناسب بودن هزينه تبليغات ديجيتال نسبت به شيوه هاي سنتي نام برد و اين در حالي است كه بازدهي اين روش نيز بسيار بالا است و شما در كوتاهترين زمان و با كمترين زمينه مي توانيد تبليغات خود را انجام داده و حتي استراتژي ها و روش هاي خود را نيز در بازه زماني مختلفي تغيير دهيد.

چه تفاوتي بين ديجيتال ماركتينگ و بازاريابي اينترنتي وجود دارد؟

خيلي ها تصور مي كنند كه بازاريابي اينترنتي همان بازاريابي ديجيتال است. اما بايد بگوييم كه اينطور نيست و اين دو باهم تفاوت دارند. در بازاريابي ديجيتال همانطور كه گفته شد از ابزارهاي ديجيتالي استفاده مي شود و اين ابزار ها در بسياري از مواقع مي توانند بدون دسترسي به اينترنت كار كنند اما در بازاريابي اينترنتي تنها از رسانه هايي استفاده مي شود كه به طور دائم به اينترنت متصل هستند. در واقع بازاريابي اينترنتي زير مجموعه اي از بازاريابي ديجيتال مي باشد.

شبكه هاي اجتماعي در ديجيتال ماركتينگ


برچسب: ديجيتال ماركتينگ، بازاريابي ديجيتال، طراحي لوگو، طراحي وب سايت، سئو، بهينه سازي سايت،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۱:۴۱ توسط:نادر رفيعي موضوع:

نكاتي در خصوص سئو سايت

سئو سايت به چه صورتي مي باشد ؟

اگر شما هم در فكر راه اندازي يك وب سايت بوده باشيد و يا در حال حاضر در اين زمينه در حال فعاليت هستيد، حتما با واژه سئو و بهينه سازي سايت مواجه شده ايد. اين موضوع براي افرادي كه وب سايت هاي تجاري و فروشگاه هاي اينترنتي دارند و از اين طريق كسب درآمد مي كنند، از اهميت بالايي برخوردار مي باشد. اما سئو سايت به چه معناست؟ اگر بخواهيم دقيق تر به اين موضوع بپردازيم بايد از معناي اين كلمه شروع كنيم. SEO مخفف كلمه Search Engine Optmizationation است كه به معناي بهينه سازي وب سايت ها براي موتورهاي جستجوگري مانند گوگل مي باشد. اما اگر بخواهيم يك مفهوم ساده و قابل لمس براي اكثر مخاطبان را عنوان كنيم، بايد بگوييم كه سئو سايت مجموعه تكنيك ها و روش هايي است كه با كمك آن ها شما مي توانيد وب سايت تان را بهتر و سريع تر به مخاطبان خود و موتورهاي جستجو معرفي كنيد. هر چه كار بيشتري روي بهينه سازي وب سايت تان انجام شده باشد، در نهايت رتبه وب سايت تان بهبود يافته و وب سايت شما جز لينك هاي برتر گوگل قرار مي گيرد و شما مي توانيد بدون پرداخت هزينه اضافه در بالاي ليست موتورهاي جستجو قرار بگيريد كه بسيار خوب است.

ديجيتال ماركتينگ

سئو داخلي چيست و چه مواردي در سئو داخلي بررسي مي شود؟

مدير سايت جهت افزايش رتبه سايت و البته افزايش موفقيت در بازاريابي اينترنتي فعاليت هايي را انجام مي دهد كه اغلب افراد آن را با عنوان سئو داخلي يا همان بهينه سازي داخلي مي شناسند و مدير سايت در سئو داخلي موارد زير را بررسي مي نمايد.

- بررسي تگ عنوان ها

- بررسي توضيحات متا

- بررسي محتوا و كلمات كليدي به كار رفته در آن

- بررسي و بهينه سازي تصاوير

- سرعت بارگذاري سايت براي كاربران

- قابليت نمايش سايت در تلفن همراه

  • سئو خارجي چيست و آيا بر رتبه بندي سايت تاثير مي گذارد؟

در برابر سئو داخلي، سئو خارجي قرار دارد كه با استفاده از فعاليت در شبكه هاي اجتماعي، استفاده از انواع بك لينك ها و سايت هاي معتبر ديگر در سايت خود سبب ارتقاء سايت در ميان ديگر سايت ها مي شود.

مهمترين اهداف سئو سايت

سئو وب سايت ها اهداف مشخصي را دنبال مي كند. در حقيقت بهينه سازي صفحات وب به شما اين كمك را مي كند كه شما در رتبه هاي بالاتري در ليست جستجو ها قرار بگيريد. اين كار باعث افزايش ارتباط بين صفحات وب و كلمات كليدي مي شود. از ديگر اهداف بهينه سازي وب سايت ها مي توان به افزايش تعداد بازديد هاي وب سايت اشاره كرد. البته شما با ترفند هاي ديگري نيز مي توانيد بازديد وب سايت تان را افزايش دهيد؛ اما متاسفانه اين روش ها هميشه موثر نيستند و بازديد ها فقط در همان بازه زماني افزايش پيدا مي كنند. در صورتي كه اگر روي سئو سايت به خوبي كار شده باشد، اين افزايش بازديد ها و پيدا كردن مخاطب هدف هميشگي بوده و در طولاني مدت يك ثبات نسبي را ايجاد مي كند. سئو و بهينه سازي صفحات وب اهداف ديگري را نيز دنبال مي كند كه از آن جمله مي توان به برندسازي اشاره كرد. اگر به تازگي يك شركت يا كسب و كار اينترنتي را ثبت كرده و برندتان معتبر و مشهور نشده است، بهينه سازي وب سايت كمك بسيار زيادي به اين هدف شما خواهد كرد. همانطور كه مي دانيد برندسازي تاثير بسيار زيادي در گسترش كسب و كار و افزايش فروش محصولات دارد. افزايش فروش محصولات خود يكي ديگر از اهداف بهينه سازي وب سايت ها مي باشد كه حتي شايد در نگاه كاربران اين مهمترين هدف طراحي يك سايت فروش محصولات باشد.

بهينه سازي سايت (سئو)

معرفي شركت سئو

تا اينجا به سئو و اهميتي كه دارد پرداخته ايم. حال مي خواهيم ببينيم كه منظور از شركت سئو چيست؟
از آنجايي كه به كارگيري اصول سئو در طراحي سايت كاري پيچيده و زمان بر مي باشد و هر كسي تجربه و اطلاعات كافي درباره آن را ندارد، اكثر افرادي كه داراي كسب و كار هاي اينترنتي و يك وب سايت هستند به دنبال يافتن يك شركت معتبر براي دريافت خدمات سئو در سايت خود مي باشند تا با كمك كارشناسان در اين زمينه و استفاده از تجربه هاي آنها بتوانند باعث بهينه سازي سايت خود براي موتور هاي جستجو و در نتيجه جذب بازديد كنندگان و مشتريان بيشتر شوند.
بنابراين شركت هاي سئو داراي كارشناسان و متخصصاني هستند كه به ارائه خدمات لازم براي بهينه سازي سايت ها مي پردازند. اين افراد در ابتدا به طور كامل سايت شما را مورد بررسي قرار مي دهند و بعد از آن استراتژي هايي كه براي داشتن يك سايت سئو شده لازم مي باشد را به شما ارائه خواهند كرد.

وظايف شركت سئو

طبق توضيحات بالا رتبه يك سايت براي افراد بسيار حائز اهميت مي باشد در نتيجه افراد همواره به دنبال شركت و افراد متخصصي جهت افزايش رتبه سايت در ميان ديگر رقبا هستند كه شركت سئو با به كار گيري از تكنولوژي روز و متخصصان متبحر چنين خدماتي را به افراد ارائه مي دهند.
در حقيقت شركت سئو سايت شما را به گونه اي بهينه مي كند تا در جستجوي صفحات گوگل در بالاترين رتبه قرار گيرد چرا كه حضور سايت در رتبه بالا خود سبب افزايش توجه كاربران به آن مي شود. شركت هاي سئو توانايي انجام دو نوع سئو كلاه سفيد و سئو كلاه سياه را دارند وليكن طبق قوانين رسمي گوگل از سئو كلاه سفيد استفاده مي كنند چرا كه سئو كلاه سياه شايد بتواند در مدت زمان اندك رتبه سايت شما را ارتقا بخشد وليكن در نهايت، نتايج به صورت كلي از بين مي رود و حتي ممكن است سبب بروز آسيب به سايت شود البته در موارد بسيار حساس سايت از سوي گوگل اخطار دريافت مي كند.

شركت سئو

گوگل در رتبه بندي هر سايت بيش از 200 فاكتور را در نظر ميگيرد كه بخشي از آن را مي توان با استفاده از سئو كلاه سفيد بدست آورد در زير به برخي از مواردي كه توسط سئو كلاه سفيد انجام مي شود بيان مي كنيم.
- افزايش امنيت وب سايت
- سرعت لود شدن وب سايت براي كاربران
- امكان استفاده از داده هاي ساختار يافته
- كيفيت محتويات سايت
- قابليت بك لينك هاي با كيفيت
- توانايي حضور در انواع شبكه هاي اجتماعي
- قابليت بهينه سازي تصاوير به كار رفته در وب سايت
در اصل شركت هاي سئو با به كار گيري سئو كلاه سفيد مي توانند موارد بالا را در سايت اصلاح و يا بهينه سازي نمايند تا سايت توسط موتور هاي جستجوگر به سرعت بازيابي و در رتبه بالايي قرار گيرد.


برچسب: بهينه سازي سايت، سئو، ديجيتال ماركتينگ، طراحي لوگو، طراحي سايت، طراحي ست اداري سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۴:۲۵ توسط:نادر رفيعي موضوع:

آشنايي با چند نكته در مورد بازاريابي ديجيتال

معرفي شركت سئو

قطعا در فضاي آنلاين موتورهاي جستجو در گوگل و بينگ و....به دنبال وب سايت ها و محتوياتي هستند كه بهينه سازي شده و كلمات كليدي كاربر را در بر داشته باشند پس بنابراين شركت هاي خدماتي مانند شركت سئو فرايند پيشبرد محتويات و بهينه سازي محتويات را در وب سايت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سايت را در موتورهاي جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد كه در پي اين عمل، كسب و كار  رونق گرفته و خدمات بالا مي رود. مهمترين مزاياي شركت خدماتي سئو اين بوده كه تمامي تجربه خود را در وب سايت ها اعمال كرده تا در موتورهاي جستجوگر بينگ و گوگل ترافيك ايجاد كنند. متخصصين حرفه اي در شركت خدماتي سئو كارهاي گسترده و تاكتيك هاي موثري را براي انتخاب استراتژي و بررسي بهينه سازي سايت ارائه مي دهند

استراتژي بهينه سازي سايت

همه چيزهايي كه بايد درباره سئو سايت بدانيد

امروز مي خواهيم درباره سئو سايت با شما عزيزان صحبت كنيم. طراحي يك سايت مربوط به كسب و كار به تنهايي نمي تواند شما را به اهدافي كه در نظر داريد، برساند. براي انجام اين مهم، شما مي بايست ابتدا خود را به كاربران معرفي كنيد و رتبه وب سايت تان را بهبود ببخشيد. از اين رو بايد از روش هايي براي بهينه سازي و سئو وب سايت تان استفاده كنيد كه به شما در اين بهبود رتبه كمك مي كند.

سئو سايت

انواع شركت سئو

بسياري از افراد كه در فضاهاي آنلاين داراي وب سايت هستند از درك فعاليت هاي شركت خدماتي سئو عاجز بوده و به خوبي قادر نيستند تا بفهمند كه اين چنين شركت ها چه پيشبردي براي وب سايت آنها دارد. در واقع بايد گفت كه طبق آمارهاي به دست آمده ۹۳ درصد از كابران نتيجه فضاي آنلاين را با يك جستجو شروع مي كنند  در صورتي كه  تنها ۴۷ درصد از كاربران مقصود خود را در سه نتيجه ي اول جستجو آغاز مي كنند.
به طور كلي شركت خدماتي سئو به دو دسته اصلي سئو كلاه سفيد و سئو كلاه سياه دسته بندي مي شود. كه منظور اين دو مفهوم در شركت سئو اين بوده كه سئو كلاه سفيد سايت را با راه هاي قانوني و تكنيك هاي صحيح به افزايش رتبه رسانده اما سئو كلاه سياه سايت را با روش هاي نادرست و غير منطقي به رتبه هاي بالا خواهد رساند كه در اندك زماني اين گونه وب سايت ها  از طرف گوگل شناخته شده و موجب پرداخت جرايمي خواهند  شد.
اما در به كار گرفتن سئو كلاه سفيد گوگل ۲۰۰ فاكتور را براي وب سايت استفاده مي كند كه برخي از اين فاكتورها عبارتند از:
امنيت داشتن وب سايت، بالا بردن وب سايت در سرعت بارگذاري، كيفيت داشتن محتواي صفحات، حضور داشتن در شبكه هاي اجتماعي، دارا بودن بك لينك هايي با بهترين كيفيت، بهينه سازي تصويرهايي كه در وب سايت موجود هستند، استفاده نمودن از  داده هايي كه ساختار يافته هستند و...كه شركت هاي سئو در بهينه سازي هر چه بيشتر اين موارد تمامي تجربه و تلاش خود را اعمال مي نمايند.  

ديجيتال ماركتينگ

بازاريابي آنلاين چيست؟

بازاريابي آنلاين در حقيقت مجموعه اي از ابزارها و متدها براي ترفيع محصول در بستر اينترنت است.

بازاريابي آنلاين ۷ زير شاخه اساسي زير را شامل مي شود:

  1.  سئو ( SEO) يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو
  2.  بازاريابي موتورهاي جستجو يا SEM
  3.  بازاريابي محتوايي
  4.  بازاريابي شبكه هاي اجتماعي
  5.  تبليغات كليكي يا PPC
  6.  بازاريابي وابسته يا همكاري در فروش (Affiliate Marketing)
  7.  بازاريابي ايميلي يا ايميل ماركتينگ

سپنتا با ارائه خدمات بازاريابي آنلاين و با استفاده از تكنيك هاي موثر معرفي محصولات و خدمات و افزايش فروش در رسانه هاي ديجيتال با همراهي مورد اطمينان در كنار شماست. بازاريابي ديجيتال به قدري فراگير است كه مصرف كننده در هر زمان و مكاني كه بخواهد به اطلاعات دسترسي دارد.
از اين رو اطلاعات مصرف كننده امروزي در مورد شما و محصولات و خدماتتان ، تنها به آنچه شركت شما بيان مي كند خلاصه نمي شود و مشتري به مطالب موجود در رسانه ها ، توصيه دوستان، اقوام و آشنايان نيز به همان ميزان توجه مي كند و خيلي سريعتر و آسان تر به آنها اعتماد مي كند.
خدمات قدرتمند ديجيتال ماركتينگ سپنتا عبارتند از: طراحي وب سايت ، مديريت و بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، طراحي اپليكيشن موبايل ، بازاريابي ايميل يا ايميل ماركتينگ ، بازاريابي پيامكي ، مديريت و بازاريابي محتوا ، بهينه سازي سايت يا سئو، تبليغات آنلاين و... كه هر كدام بر اساس استراتژي ديجيتال ماركتينگ شركت پيش رفته و با آناليز همزمان فعاليت ها، روش هاي كارآمد و نا كارآمد تشخيص داده مي شوند و تغييرات لازم اعمال شده تا سودآوري بيشتري را براي شركت به ارمغان آورد.

 كارشناس سئو كيست؟

با توجه به اهميتي كه براي گسترش فضاي مجازي و سئو بيان كرديم، كاملا واضح است كه دليل اينكه امروزه ما مشاغل جديدي مانند كارشناس سئو يا مشاور سئو مي شنويم، به وجود آمده است.
مشاور يا كارشناس سئو يك فعال حوزه وب است كه در اين زمينه فعاليت مي كند و با فراگيري دانش تخصصي و پيگيري هاي كه از علم روز و الگوريتم هاي سئو دارد، به عنوان فردي مشاور و كمك كننده به پيشرفت كسب و كار و فعاليت شركت در فضاي مجازي، فعاليت مي كند. 

مشاور سئو مفاهيم گسترده ي سئو را در زمينه هاي مختلف بررسي مي كند و وضعيت سئو و سايت شما را با آن مطابقت مي دهد. سپس او دستورالعمل ها و آموزش هايي را به كارمندان و مديران شركت ها ارائه مي كند.  در ادامه با معرفي خدمات مشاور سئو بهتر مي توانيد دركي از اين حرفه داشته باشيد.

تحليل رقبا

خدمات در زمينه ي مشاوره سئو

از جمله خدمات سئو سايت كه توسط مشاور سئو در زمينه ي بهينه سازي موتور جستجو و جذب كاربران ارائه مي شود مي توان گفت:

  • پاسخ به پرسش اينكه مشكلاتي كه در سايت شما در زمان حاضر وجود دارد، چه چيزهايي هستند و چقدر در افت رتبه ي شما موثر بودند.
  • ارائه نمونه كارهايي در زمينه ي مشاوره سئو كه مي تواند هم جهت آشنايي بيشتر با مشاور سئو باشد و هم بتوان با بررسي آنها، تجربيات و نمونه هاي بيشتري را مورد بررسي قرار داد.
  • ارائه ي يكسري راهكارها در زمينه ي پياده سازي سئو و راه هاي تقويت و بهينه سازي آن
  • پيش بيني مدت زمان لازم براي اينكه به نتايج مورد نظر ناشي از سئو برسيم
  • تخمين هزينه هاي راه اندازي، تبليغات با در نظر گرفتن پتانسيل هاي مالي شما
  • ايجاد پروپوزال و RFP براي سايت در كنار امكانات مورد نياز آن
  • مشاوره در مورد استراتژي هاي بازاريابي ديجيتال 
  • پلن ريزي براي استراتژي محتوايي و اجراي آن در سايت كه متناسب با نوع مخاطب، موضوع سايت و كلمات كليدي آن مي باشد
  • برگزاري دوره هاي آموزشي براي ارتقاي دانش كاركنان در اين زمينه

ويژگي هاي مشاور سئو

ويژگي هاي مشاور سئو

از جمله ويژگي هاي يك مشاور سئو ي خوب مي توان گفت:

  • دقيق بودن درآناليز كلمات كليدي 
  • عدم دادن وعده هاي پوچ مانند بهبود سئوي و تاثير قابل توجه در رتبه بندي در عرض يك ماه
  • تسلط بر تمامي ابزارهاي سئو و استفاده از راه حل هاي تخصصي براي حل مشكلات
  • بروز بودن و شناخت الگوريتم هاي سئو
  • توانايي پياده سازي اين الگوريتم ها بر سايت شما
  • زمان گذاشتن بر روي سايت شما و درآوردن نكات آن
  • يكي از ويژگي هاي مشاور سئو خوب، راهنمايي محتوا نويس و بررسي محتواهاي وب سايت است
  • هزينه كردن هاي عاقلانه براي تبليغ سايت در راه هاي خوب
  • افزايش ترافيك سايت 

برچسب: بهينه سازي سايت، سئو، ديجيتال ماركتينگ، طراحي لوگو، طراحي سايت، طراحي ست اداري سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۴:۱۳ توسط:نادر رفيعي موضوع:

آشنايي با ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ چيست؟

ديجيتال ماركتينگ مقوله اي جديد در دنياي تبليغات به حساب مي آيد و امروزه به مجموعه اي از فعاليت ها كه براي تبليغ محصول يا خدمات از ابزارهاي ديجيتال استفاده مي كنند، گفته مي شود. اولين بار از ديجيتال ماركتينگ در حوزه تبليغات تلويزيوني استفاده شد، اما امروزه استفاده از تبليغات در دنياي فناوري هاي آنلاين را نيز شامل مي شود. امروزه با گستردگي استفاده از اينترنت، كارفرمايان و توليدكنندگان براي موفقيت در كسب و كار خود و معرفي آن در بازار، نياز به معرفي محصولات خود در دنياي اينترنت و شبكه هاي مجازي دارند كه در اينجا ديجيتال ماركتينگ با بهره گيري از ابزارهاي ديجيتال و موجود در اينترنت، به معرفي و تبليغ محصولات و كسب و كار مي پردازد. اما نكته اي كه حائز اهميت است اين است كه ديجيتال ماركتينگ فقط به تبليغ در حوزه كسب و كارهاي آنلاين مربوط نمي شود و افرادي كه هنوز هم از شيوه هاي سنتي اما ديجيتال براي تبليغات كار خود استفاده مي كنند نيز به نوعي از اين .مقوله بازاريابي در كار خود استفاده مي كنند.

ديجيتال ماركتينگ

ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ داراي ابزارهاي زيادي است كه مي توانيد از آنها براي تبليغ و تحليل كسب و كار خود استفاده كنيد، دو مورد از ابزارهاي رايگاني كه مي توانيد براي تحليل كسب و كار خود و همينطور بازاريابي ديجيتال از آن ها استفاده كنيد عبارت اند از گوگل آناليتيكس و كنسول سرچ گوگل كه  استفاده از آنها مزاياي زيادي را براي شما دارد. ابزار اول كه به شما معرفي كرديم يعني ابزار گوگل آناليتيكس ابزاري است كه با استفاده از آن مي توانيد اطلاعات كلي درباره كاربران خود بدست بياوريد، به عنوان مثال شما با استفاده از آن مي توانيد درباره بازديدهاي وب سايت خود و همينطور ميزان مراجعه كاربران و ... اطلاعاتي را بدست بياوريد كه در ديجيتال ماركتينگ كاربرد زيادي دارند. ابزار دوم يعني كنسول سرچ گوگل ابزاري است كه مديريت سئو وب سايت شما را بر عهده دارد و به شما كمك مي كند تا بتوانيد سئوي وب سايت خود را به درست ترين شكل ممكن انجام دهيد.

استراتژي مناسب براي ديجيتال ماركتينگ

عامل موفقيت شما در بازاريابي ديجيتال اين است كه بتوانيد استراتژي مناسبي را براي كار خود داشته باشيد و برنامه ريزي خود را نيز براساس همين استراتژي بچينيد. براي داشتن يك استراتژي خوب شما در ابتدا بايد يك سايت و يا پروتال خوب داشته باشيد، بتوانيد محتواي خوبي را براي وب سايت خود تهيه كنيد، صفحات مختلفي را در شبكه هاي اجتماعي مختلف داشته باشيد تا بتوانيد به شكل بهتري با كاربران خود ارتباط برقرار كنيد، سعي كنيد كه اقدام به توليد اينفوگرافيك درباره كسب و كار خود كنيد و برخي از اقدامات ديگر كه مي توانند در اين مسير به شما كمك كنند.

سئو، يكي از مهمترين ابزارهاي تبليغات ديجيتال

سئو به معني بهينه سازي موتورهاي جستجو در وب است و در حوزه تبليغات ديجيتال جايگاهي بسيار ويژه و مهم دارد. با استفاده از سئو، سايت شما در موتورهاي جستجو بيشتر ديده مي شود و به عبارت بهتر رنكينگ سايت شما بيشتر مي شود. بنابراين بازديدكنندگان از وب سايت شما نيز افزايش يافته و همين امر به تبليغ هر چه بيشتر كسب و كار شما و رونق كسب و كار و فروش محصولات بسيار كمك مي نمايد. در واقع مخاطبان به سايت هايي كه داراي رنكينگ بالا در موتورهاي جستجو به خصوص گوگل هستند، اعتماد بيشتري دارند و همين امر سبب مي شود تا محصولات شما را با اطمينان بيشتري خريداري نمايند. روش هاي بسياري براي بهينه سازي سايت وجود دارد كه مي توانيد با يكي از اين روش ها، بازديدكنندگان از سايت خود را افزايش داده و برند خود را در حوزه گسترده اي به ديگران معرفي نماييد.

ابزار ديجيتال ماركتينگ

سئو داخلي چيست و چه مواردي در سئو داخلي بررسي مي شود؟

مدير سايت جهت افزايش رتبه سايت و البته افزايش موفقيت در بازاريابي اينترنتي فعاليت هايي را انجام مي دهد كه اغلب افراد آن را با عنوان سئو داخلي يا همان بهينه سازي داخلي مي شناسند و مدير سايت در سئو داخلي موارد زير را بررسي مي نمايد.
- بررسي تگ عنوان ها
- بررسي توضيحات متا
- بررسي محتوا و كلمات كليدي به كار رفته در آن
- بررسي و بهينه سازي تصاوير
- سرعت بارگذاري سايت براي كاربران
- قابليت نمايش سايت در تلفن همراه

سئو خارجي چيست و آيا بر رتبه بندي سايت تاثير مي گذارد؟

در برابر سئو داخلي، سئو خارجي قرار دارد كه با استفاده از فعاليت در شبكه هاي اجتماعي، استفاده از انواع بك لينك ها و سايت هاي معتبر ديگر در سايت خود سبب ارتقاء سايت در ميان ديگر سايت ها مي شود.

شركت سئو چيست و چه وظيفه اي بر عهده دارد؟

طبق توضيحات بالا رتبه يك سايت براي افراد بسيار حائز اهميت مي باشد در نتيجه افراد همواره به دنبال شركت و افراد متخصصي جهت افزايش رتبه سايت در ميان ديگر رقبا هستند كه شركت سئو با به كار گيري از تكنولوژي روز و متخصصان متبحر چنين خدماتي را به افراد ارائه مي دهند. 
در حقيقت شركت سئو سايت شما را به گونه اي بهينه مي كند تا در جستجوي صفحات گوگل در بالاترين رتبه قرار گيرد چرا كه حضور سايت در رتبه بالا خود سبب افزايش توجه كاربران به آن مي شود. شركت هاي سئو توانايي انجام دو نوع سئو كلاه سفيد و سئو كلاه سياه را دارند وليكن طبق قوانين رسمي گوگل از سئو كلاه سفيد استفاده مي كنند چرا كه سئو كلاه سياه شايد بتواند در مدت زمان اندك رتبه سايت شما را ارتقا بخشد وليكن در نهايت، نتايج به صورت كلي از بين مي رود و حتي ممكن است سبب بروز آسيب به سايت شود البته در موارد بسيار حساس سايت از سوي گوگل اخطار دريافت مي كند.



گوگل در رتبه بندي هر سايت بيش از 200 فاكتور را در نظر ميگيرد كه بخشي از آن را مي توان با استفاده از سئو كلاه سفيد بدست آورد در زير به برخي از مواردي كه توسط سئو كلاه سفيد انجام مي شود بيان مي كنيم.
- افزايش امنيت وب سايت
- سرعت لود شدن وب سايت براي كاربران
- امكان استفاده از داده هاي ساختار يافته
- كيفيت محتويات سايت
- قابليت بك لينك هاي با كيفيت
- توانايي حضور در انواع شبكه هاي اجتماعي
- قابليت بهينه سازي تصاوير به كار رفته در وب سايت
در اصل شركت هاي سئو با به كار گيري سئو كلاه سفيد مي توانند موارد بالا را در سايت اصلاح و يا بهينه سازي نمايند تا سايت توسط موتور هاي جستجوگر به سرعت بازيابي و در رتبه بالايي قرار گيرد.


برچسب: بهينه سازي سايت، سئو، ديجيتال ماركتينگ، طراحي لوگو، طراحي سايت، طراحي ست اداري سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۰:۱۷ توسط:نادر رفيعي موضوع: