هولوگرام هولوگرام .

هولوگرام

آشنايي با مزاياي هولوگرام

آشنايي و بررسي برچسب هولوگرام

هولوگرام ها داراي نمونه هاي مختلفي هستند كه افراد مي توانند با استفاده از آنها نسبت به بسته بندي و يا درج يك سري از مشخصات براي كالاي خود اقدام نمايند. گفتني است چاپ هولوگرام و چگونگي طراحي آن يكي از مهمترين موارد استفاده از آن مي باشد. ما در اين متن قصد داريم كالاهايي كه بر روي آنها هولوگرام قرار مي گيرند و چگونگي انتخاب طرح براي چاپ هولوگرام و انتخاب چاپخانه و كارهاي مربوط به چاپ نمونه هاي هولوگرام را مورد بررسي قرار دهيم. در كل در اين متن روند سفارش و چاپ هولوگرام به خوبي بررسي مي شود. چنانچه قصد استفاده از هولوگرام ها را داريد، متن ما را تا پايان همراهي نماييد.

برچسب هولوگرام

بررسي هولوگرام ها

هولوگرام ها را مي توان براي مصرف هاي مختلفي استفاده نمود. به طور مثال شما مي توانيد هولوگرام را براي بسته بندي و پلمپ كردن محصول استفاده نماييد. لذا پس از آنكه درب محصول را بستيد، مي توانيد با استفاده از اين هولوگرام ها كه با طرح و نام تجاري برند شما همراه مي باشند، نسبت به پلمپ دستگاه و يا جعبه خود اقدام نماييد. از ديگر ويژگي هاي اين هولوگرام ها مي توان به درج بازه هاي تاريخي گارانتي نام برد. لذا افرادي كه قصد استفاده از اين هولوگرام ها را دارند، بايد يك پروسه مشخص را براي چاپ هولوگرام و سفارش آن در نظر بگيرند. اين سفارش مي تواند با توجه به نوع هولوگرامي كه افراد انتخاب مي كنند متفاوت باشد. برخي از هولوگرام ها بر حسب جنس و نوع آنها پس از باز شدن كاملا كنده مي شوند، اما برخي اثر آن بر روي كالا مي ماند و گاهي اين خود يك مزيت است.

مشخص كردن كالايي كه قرار است براي آن طراحي هولوگرام صورت گيرد

اولين گام براي چاپ يك هولوگرام مشخص كردن كالايي است كه بر روي آن هولوگرام خورده مي شود. لذا افراد در اولين گام بايد توجه داشته باشند كه كالايي كه مي خواهند بر روي آن از هولوگرام استفاده كنند، چه كالايي مي باشد. بسياري از آنها نمونه هاي مختلفي دارند. به طور مثال شما براي زدن يك هولوگرام بر روي يك فلش مموري مي توانيد از هولوگرام هاي دايره اي شكل استفاده كنيد. پس مي توان گفت نوع محصول و كارايي كه افراد از آن انتظار دارند، در انتخاب نوع هولوگرام تاثيرگذار است. پس از اينكه محصول مشخص شد، افراد بايد به طراحي آن بپردازند كه در ادامه متن آن را بررسي خواهيم كرد.

انتخاب طرح مناسب قبل از چاپ نمونه هاي مختلف هولوگرام

دومين گام براي چاپ يك هولوگرام پس از آنكه محصول مشخص شد، انتخاب طرح مناسب آن مي باشد. افرادي كه قصد انتخاب اين طرح را دارند، بايد در ابتدا توجه داشته باشند كه نوع كارايي كه از اين هولوگرام انتظار دارند، چه مي باشد. به طور مثال آيا اين هولوگرام براي پلمپ محصولات است و يا براي درج بازه زماني گارانتي مي باشد؟ شما بايد با توجه به اين موضوعات طراحي هولوگرام خود را انجام دهيد و سپس نسبت به چاپ هولوگرام اقدام نماييد. گفتني است طرح هاي مختلف افراد را احاطه مي نمايند و آنها را در انتخاب دچار سردرگمي كنند. توصيه ما اين است كه در زمان انتخاب هر كدام از اين طرح ها با مشورت هاي مختلف بهترين آنها را انتخاب نماييد.

سفارش چاپ هولوگرام

چگونگي سفارش چاپ هولوگرام به چاپخانه

گام چهارم پس از انتخاب يك چاپخانه مناسب اين است كه افراد هولوگرام مورد نياز خود را به چاپخانه سفارش دهند. افراد پس از انتخاب طرح مناسب براي چاپ بايد اين طرح را به چاپخانه ها بدهند. اما نكته اي كه در اينجا وجود دارد اين است كه بعضي از افراد هولوگرام هايي را به وجود مي آورند، كه به صورت تقلبي است. به طور مثال افراد از اين هولوگرام ها براي گارانتي كردن محصولات و يا نشان دادن اعتبار آنها استفاده مي كنند كه ممكن است براي استفاده هاي غير اصولي و كلاهبرداري باشد. افراد بايد پس از آنكه طرح خود را آماده كردند، مدارك شركت توليدي خود و محصولي كه قرار است توليد شود را به چاپخانه ها ارائه دهند. اين وظيفه چاپخانه ها است كه از صحت و سقم اعتبار اين هولوگرام و مرجع آن و همچنين موارد استفاده آن با اطلاع شوند. پس از آنكه صحت هولوگرام تاييد شد، چاپخانه ها آن را به دستگاه چاپ مي سپارند و نسبت به توليد آن اقدام مي نمايند. گفتني است دستگاه هايي كه اين چاپ را براي افراد انجام مي دهند، در كيفيت اين هولوگرام تاثيرگذار مي باشد. توصيه ما اين است كه با انتخاب يك چاپخانه مناسب بهترين كيفيت را در نظر بگيريد.

كاربرد برچسب هاي امنيتي

برچسب امنيتي، برچسببي است كه، از آن جهت امنيت كالا و محصولات استفاده مي شود. به طور كلي مي توان گفت افرادي كه در تجارت كالاهاي خطرناك هستند به طور حتم يك جا نياز است كه از برچسب امنيتي استفاده نماييد. اين برچسب ها كه داراي انواع گوناگوني هستند به گونه اي است كه پس از استفاده از آنها امكان چسباندن آن بر روي كالاهاي ديگر وجود ندارد با اين حال طبيعتا اين امر مي تواند به مشتري كمك كند كه در هنگام خريد محصول از نو يا دسته اول بودن محصول اطمينان حاصل نمايند. از طرفي اين برچسب هاي امنيتي به توليد كنندگان و وارد كنندگان محصولات با اصالت نيز كمك مي كند كه جهت كمك به مشتري محصولات خود را به راحتي از محصولات تقلبي تفكيك كنند. حال به طور كلي مي توان گفت مهمترين كاربرد برچسب امنيتي در مواردي است كه نياز به پلمپ پاكت هاي محرمانه، دستگاه هاي الكتريكي، ورودي هاي مختلف براي سالن هاي برگزاري امتحانات، انواع جعبه و قطعات كامپيوتر و غيره مي باشد.

كاربرد برچسب هولوگرام

استفاده از برچسب امنيتي هولوگرام

برچسب هاي امنيتي هولوگرام كه در حال حاضر در زندگي روزمره بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد در سازه هاي متغير نوري طبقه بندي شده به طوري كه داراي فرآيند پيچيده اي در توليد مي باشد. اين برچسب ها به گونه اي توليد شده كه باز توليد آن توسط دستگاه هاي چاپي امكان پذير نمي باشد چرا كه داراي ماهيت نوري هستند و با چرخش آن رفتار الگوي برچسب عوض مي شود. همچنين از اين برچسب ها نمي توان توسط دستگاه هايي مثل اسكنر و فتوكپي رونوشت تهيه نمود. لازم است بدانيد با نصب برچسب هاي امنيتي هولوگرام روي هر محصول يا سندي به خوبي شناسايي شده به طوري كه افراد عادي نيز مي توانند آن را تشخيص دهند.

البته بايد بدانيد هولوگرام داراي طراحي المان هاي امنيتي پنهان نيز است كه توسط ابزارهاي خاص قابل خواندن مي باشد با اين حال در صورتي كه نياز باشد تا قسمتي از متن تنها در شرايط خاص خوانده شود مي توان از اين نوع هولوگرام استفاده نمود. نكته بسيار مهمي كه در مورد برچسب هاي امنيتي هولوگرام وجود دارد اين است كه امكان طراحي و توليد آن طبق خواسته مشتري وجود دارد به گونه اي كه طبيعتا امنيتي كه براي برچسب هاي پلمپ وجود دارد به طور حتم بسيار بيشتر از برچسب هاي اسناد مسافرتي و يا اسناد بانكي مي باشد و البته در مواقعي از هولوگرام ها در محصولات كم ارزش استفاده مي شود كه اين نوع برچسب ها را ساده تر و با طرح عمومي هستند و طبيعتا هزينه آن نيز بسيار كم مي باشد. كه در اين بين بايد دقت داشته باشيد اگر نياز به امنيت براي شما بسيار مهم است بهتر است از هولوگرام هاي اختصاصي استفاده نماييد. با اين وجود به طور كلي مي توان اين برچسب ها را در سه دسته تجاري، سطح امنيتي و سطح فوق امنيتي دسته بندي نمود.

مزاياي هولوگرام

مهمترين مزاياي هولوگرام

با وجود استفاده روز افزون از هولوگرام شايد براي شما هم سوال پيش بيايد كه مهمترين مزاياي هولوگرام چه مي باشد كه موجب مي شود افراد به سوي استفاده از آن گرايش پيدا كنند. امروزه بيشتر مصرف كنندگان به سوي محصولاتي جذب مي شوند كه مجهز به برچسب امنيتي هولوگرام هستند زيرا اين برچسب اعتبار اجتماعي بوده و توليد كنندگان كالاهاي زيادي به استفاده از آن نشان مي دهد با اين حال مي توان گفت استفاده از اين برچسب بر روي اجناس باعث كاهش هزينه هاي طولاني مدت مي شود و از طرفي پيگيري اجناس شخصي را نيز ساده تر مي سازد. همچنين دقت داشته باشيد كه امروزه با وجود اينكه برندهاي متفاوت و جعل و تقلب در برند ها بسيار ديده مي شود طبيعتا شناسايي كالاي اصيل كار سختي است اما براي حل اين مشكل مي توان گفت استفاده از برچسب هاي امنيتي هولوگرام بسيار شيوع پيدا كرده است زيرا كالاهايي كه داراي برچسب هولوگرام هستند به راحتي از كالاهاي تقلبي شناسايي مي شود. هولوگرام ابزار هاي نوري غير قابل كپي بوده كه با استفاده از تكنولوژي ليزر ساخته مي شود با اين حال مي توان گفت اين برچسب ها علاوه بر زيبايي بصري چشمگيري كه براي مشتريان دارد امنيت بالايي داشته و در آن امكان هيچ گونه كپي برداري و يا اسكن وجود ندارد. از طرفي دقت داشته باشيد با استفاده از شناسايي بصري كه در هنگام استفاده از برچسب هاي امنيتي الگو به وجود مي آيد امكان دزديده شدن اجناس كاهش چشمگيري پيدا مي كند.

از ديگر مزاياي هولوگرام مي توان به خاطر سپردن سال خريد جنس با استفاده از باركد هاي قابل اسكن، پيگيري و بررسي اجناس قابل حمل، ايجاد اعتماد در مشتري و غيره اشاره نمود. همچنين شايان ذكر است كه هولوگرام با كد هاي رنگي نيز به گونه اي بوده كه شناسايي بصري اجناس را ساده تر مي كند با اين حال در سازمان هاي بزرگ اين كدهاي رنگي به همراه باركد ارائه مي گردد تا مالكيت سازمان يا سال خريد آن به راحتي مشخص گردد. اين برچسب ها براي بعضي از برنامه هاي انطباق بيمه و دولت و همچنين براي مدارك تحصيلي در وزارت دفاع و فروشندگان تامين كننده تجهيزات نظامي مورد نياز مي باشد.

مزاياي هولوگرام امنيتي

مزاياي هولوگرام امنيتي

به طور كلي همانطور كه در مورد مزاياي هولوگرام گفته شد مي توان گفت امنيت كالا، اوراق بهادر، اسناد، كارت هاي شناسايي و غيره يكي از مهمترين مزاياي هولوگرام در انواع مختلف مي باشد. حال لازم است بدانيد كپي هولوگرام هاي امنيتي بسيار دشوار و هزينه بر بوده با اين حال كمتر كسي به فكر آن مي افتد. با اين حال هولوگرام امنيتي در بسياري از اسكناس ها، كارت هاي اعتباري و محصولات با كيفيت بالا در سراسر جهان مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين با توجه به مزاياي برچسب امنيتي، برندهاي فوق العاده معتبر نيز براي جلب رضايت مشتريان از اين نوع هولوگرام استفاده مي كنند تا به راحتي محصولات اصيل خود را از محصولات تقلبي مجزا نمايند و كار را براي مشتريان راحت مي كنند.


برچسب: هولوگرام، برچسب هولوگرام، توليد هولوگرام، چاپ هولوگرام، طراحي هولوگرام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۷:۲۵ توسط:نادر رفيعي موضوع:

سفارش چاپ هولوگرام

چاپ هولوگرام چيست؟

در دنياي امروز با پيشرفت تكنولوژي مشاهده مي شود كه در زمينه هاي مختلف پيشرفت هايي حاصل شده است، در اين بين مي توان گفت چاپ هولوگرام نوعي چاپ بوده كه در دنياي امروز جايگاه ويژه دارد و به طور كلي مي توان گفت هولوگرام را به عنوان يك برچسب نقره اي با ظاهري رنگين كماني مي شناسند، به طوري كه در مقابل تابش نور تغيير رنگ مي دهد. همچنين لازم است بدانيد هولوگرام يك ساختار تقريبا مسطح بوده كه اجزاي آن حدود يك ماكرون يا كوچكتر هستند كه بر اثر نور دهي مناسب طي فرآيند هاي پيچيده و بسيار دقيق به صورت يك عكس سه بعدي به نمايش گذاشته مي شود. حال سوال بسيار متداولي كه مطرح مي شود اين است كه كاغذ چاپ هولوگرام از چه جنسي است؟ دقت داشته باشيد به طور كلي مي توان گفت چيزي به اسم كاغذ چاپ هولوگرام وجود نداشته بلكه اين نوع چاپ با استفاده از فايل توليد شده كه مي توان آن را بر روي مواد مختلفي چون كاغذ و پلاستيك استفاده نمود. با اين حال دقت داشته باشيد، هولوگرام چاپ هاي امنيتي بوده كه روي محصولات مختلف و كارت بانك و برچسب محصولات استفاده مي شود و مي توان گفت اين برچسب ها همچون عايقي در مقابل تقلب بوده زيرا كپي كردن آن بسيار سخت و دشوار مي باشد. از طرفي برندهاي معتبر و فوق العاده معروف نيز براي اينكه اعتبار كالاي خود را بالا ببرند از اين روش چاپ استفاده مي كنند كه اگر شما هم قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران را داريد بايد اين نكات را بدانيد.

چاپ هولوگرام

انواع سفارش چاپ هولوگرام در تهران

با وجود اين كه مزاياي زيادي در مورد انواع چاپ هولوگرام گفته شد حالا اگر شما قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران در انواع مختلف را داريد بايد بدانيد چاپ هولوگرام را مي توان به دسته هاي مختلفي تقسيم نمود. چاپ هولوگرام تصوير ثابت كه يكي از انواع آن است به گونه اي بوده كه شاهد نقش بستن يك تصوير يا لوگوي ثابت بر روي تمام صفحه تلگرام هستيم و به طور كلي مي توان گفت اين نوع چاپ يك طرح اختصاصي داشته كه معمولاً از آن جهت حفظ امنيت شركتي استفاده مي شود. ديگر نوع چاپ هولوگرام تصوير تكرار شونده بوده كه مانند يك رول كاغذ ديواري تصاوير در آن تكرار مي شود؛ مهمترين مزيت اين نوع چاپ راحتي بيرون كشيدن يك طرح خاص از آن است كه مي توان گفت تنوع بي نظيري دارد. چاپ هولوگرام دو بعدي نيز به گونه اي بود كه با تغيير موقعيت چاپ به منبع نور مي توان شاهد تغيير رنگ آن بود و همچنين با اضافه شدن بعد سوم لايه هاي موجود در طراحي عمق پيدا مي كند. استفاده از از رنگ ها به صورت ثابت در چاپ هولوگرام نيز امروزه رونق پيدا كرده است به گونه اي كه با تغيير زاويه ديد اين تصاوير ثابت بوده و تغييري در آن ايجاد نمي شود كه اين روش يكي از بهترين روش هاي پيشگيري از جعل اسناد مي باشد و اين تصاوير تنها در زواياي خاص قابل مشاهده هستند كه در نتيجه اين امر براي تشخيص اصالت و اعتبار يك محصول مي تواند بسيار كمك كننده باشد. نوع ديگر چاپ هولوگرام، تصاوير پنهان قابل رويت با ليزر بود به گونه اي كه اين نوع چاپ با كمك يك دستگاه ساده ليزر مي توان اعتبار هولوگرام هاي حاوي تصاوير پنهان را بررسي نمود. با اين حال لازم است بدانيد اين نوع هولوگرام به دو قسمت پويا و محرك و متحرك تقسيم مي شود و در اين نوع چاپ بخشهايي وجود دارد كه تنها با استفاده از دستگاه ليزر قابل رويت است و هنگامي كه ليزر بر روي سطح هولوگرام حركت مي كند تصاوير متحرك بر روي ثبت نمايش داده مي شود. تصوير وارونه در هولوگرام در واقع يك افكت بوده كه در زواياي ديد مختلف تصاوير متفاوتي ديده مي شود به گونه اي كه تصاوير دو بعدي و سه بعدي وارانه يك افكت تصويري حيرت آور است.

توليد هولوگرام

سفارش چاپ هولوگرام در تهران

با وجود استفاده هاي روز افزون كه از چاپ هولوگرام مي شود امروزه اگر قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران يا در هر كدام از ديگر شهرهاي كشور را داشته باشيد لازم است بدانيد كه شركت هاي متعددي در اين زمينه آماده ارائه خدمت هستند كه اين شركت ها به طور حتم به شما كمك خواهد كرد تا به آساني نوع مدنظر اين نوع چاپ را انتخاب كرده و سفارش دهيد. دقت داشته باشيد بهتر است قبل از سفارش چاپ هولوگرام در تهران ابتدا با مشاوران شركت ها كه به صورت آنلاين آماده ارائه خدمت هستند در ارتباط باشيد. همچنين لازم است بدانيد در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران شركت ها بعد از ۲ الي ۷ روز كاري سفارش شما را تحويل مي دهند.

قيمت سفارش چاپ هولوگرام در تهران

در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران يكي از مهمترين مواردي كه مورد توجه افراد قرار مي گيرد قيمت چاپ هولوگرام است. توجه داشته باشيد با وجود اينكه شركت هاي مختلفي در اين زمينه در حال حاضر مشغول ارائه خدمات هستند طبيعتاً در قيمت آن ها تفاوت هاي ديده مي شود با اين حال لازم است قبل از سفارش چاپ هولوگرام در تهران ابتدا از قيمت هر شركت اطلاع پيدا كنيد. به طوري كه شركت هاي زيادي خدمات را با بالاترين كيفيت و در عين حال با پايين ترين قيمت عرضه مي دارند. از طرفي لازم است بدانيد با وجود اين كه اين نوع چاپ داراي انواع مختلفي است طبيعتا در قيمت آن نيز تفاوت هايي وجود دارد. لازم است بدانيد در قيمت هولوگرام هاي عمومي و اختصاصي نيز تفاوت هايي وجود دارد به گونه اي كه هولوگرام هاي عمومي در هزينه هاي پايين تر توليد شده زيرا تمامي مشتريان مي توانند از آن استفاده كنند و اختصاص به شما ندارد و همچنين از قبل توليد شده است.

نكات مهم در سفارش چاپ هولوگرام در تهران

در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران و خريد آن لازم است كه مشتريان به اين نكات مهم نيز توجه داشته باشند زيرا به دليل حساسيت اين نوع چاپ داشتن اطلاعات لازم در مورد هولوگرام و انواع آن بسيار مهم بوده كه مي تواند كمك هاي شاياني به انتخاب صحيح و در نتيجه رفع كامل نياز واقعي مشتري كند. با وجود اين كه گفته شد هولوگرام معمولاً به عنوان برچسب اطمينان بر روي محصولات و اوراق استفاده مي شود لازم است كه به درستي انتخاب شود تا به راحتي به متمايز كردن كالا و اوراق واقعي از ديگر كالاها كمك كند. با اين حال بهتر است از شركت هايي اقدام به سفارش هولوگرام نماييد كه در اين زمينه سابقه چندين ساله داشته و مطمئن هستيد كه اين نوع چاپ را به بهترين نحو ممكن به شما تحويل مي دهند.

برچسب هولوگرام

آشنايي با انواع هولوگرام

بسياري از شركت ها و كمپاني ها به دليل اينكه نمي خواهند محصولات تقلبي توانايي رقابت با آنها را نداشته باشند و براي تشخيص محصول اصلي از محصولات فيك عرضه شده در بازار دست به استفاده از انواع هولوگرام مي زنند. هولوگرام برچسبي با طراحي خاص و مشخص است كه بايد به صورت حرفه اي طراحي و چاپ شود و بر روي كارتن اجناس يا براي پلمپ كردن آن ها مورد استفاده قرار گيرد. هولوگرام نشان دهنده دسته اول بودن و همچنين اصل بودن كالاست و در صورتي كه مي خواهيد محصولي را توليد كرده و در بازار عرضه نماييد بايد از هولوگرام براي نشان دادن اصل بودن و پلمپ بودن دستگاه استفاده كنيد. در اين پست قصد معرفي هولوگرام و انواع هولوگرام عرضه شده در بازار را داريم كه مي توانيد براي چاپ آن ها با كارشناسان ما در تماس باشيد. براي انتخاب نوع هولوگرام مورد نياز خود مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد و با مطالعه اين پست اطلاعات بيشتري در زمينه استفاده از اين محصول به دست آوريد. هولوگرام ها در انواع مختلفي توليد مي شوند و داراي كاربرد بسيار زيادي در انواع صنايع مانند صنايع الكترونيكي دارند. در ادامه به معرفي انواع اين محصول مي پردازيم.

هولوگرام استريوگرام

يكي از پركاربردترين انواع هولوگرام، هولوگرام استريوگرام است كه به صورت چند وجهي ساخته شده و از هر نقطه كه به آن نگاه كنيد، يك تصوير به شما نشان داده مي شود. اين نوع از هولوگرام با استفاده از تصاوير مختلف كه به نورهاي متفاوت حساس هستند ساخته مي شود و بيشتر در صنايع الكترونيكي داراي كاربرد مي باشد. در واقع پس از استفاده از اين هولوگرام، شما مي توانيد اين تضمين را بدهيد كه قطعه ساخته شده اصل مي باشد و قطعه باز نشده. همچنين در صورتي كه مي خواهيد براي تضمين و بازگشت كالا اقدام نماييد، مي توانيد اطمينان كسب كنيد كه مصرف كننده كالا را باز كرده است يا خير. اين محصول با استفاده از بهترين كيفيت توليد شده است و داراي چسبندگي مناسبي مي باشد. صنايع مختلف از انواع هولوگرام استريوگرام كه در بازار عرضه مي شوند استفاده مي كنند و مي توان گفت كه اين محصول امروزه يكي از پر استفاده ترين هولوگرام هاي موجود در بازار مي باشد. امروزه امكان چاپ و استفاده از اين هولوگرام به صورت انبوه در كشور فراهم شده است. بسياري از صنايع مهم در سراسر دنيا از اين نوع هولوگرام براي نشان دادن اصالت و نو بودن كالا استفاده مي كنند.

انواع هولوگرام

هولوگرام PVC

يكي از انواع بسيار پركاربرد هولوگرام كه در كارتهاي شناسايي مورد استفاده است را مي توان هولوگرام PVC دانست. اين هولوگرام بيشتر براي كارهاي محافظتي و امنيتي مورد استفاده بوده و مي تواند در شركت ها و سازمان ها براي كارتهاي پرسنلي مورد استفاده باشد. در ميان انواع هولوگرام عرضه شده براي PVC دو نوع استمپي و معمولي بيشتر رايج هستند كه نوع استمپي داراي امنيت بسيار بيشتري مي باشد. اين نوع هولوگرام به دليل كيفيت بسيار زيادي كه دارد امروزه بسيار مورد توجه قرار گرفته است و بسياري از شركت ها براي افزايش ضريب امنيت كارت پرسنلي و جلوگيري از سوء استفاده يا جعل كارت از اين نوع هولوگرام استفاده مي كنند. در صورتي كه علاقمند به اجراي انواع هولوگرام PVC مي باشيد مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد. اين محصول داراي قابليت چاپ بوده و مي توانيد علامت تجاري شركت خود را بر روي هولوگرام ثبت نماييد. استفاده از اين نوع هولوگرام به صورت استمپي مي تواند گزينه اي بسيار مناسب از نظر امنيتي باشد. طول عمر اين سري از هولوگرام بسيار زياد بوده و به مرور زمان خاصيت خود را از دست نخواهد دارد.

هولوگرام ضد سرقت

يكي از انواع هولوگرام كه امروزه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد را مي توان هولوگرام ضد سرقت دانست. در واقع اين نوع از هولوگرام تنها يك بار مورد استفاده قرار گرفته و در صورتي كه كاربر بخواهد آن را منتقل كرده يا باز كند، از هم پاشيده و خراب مي شود. اين نوع هولوگرام براي ضمانت اصل و آكبند بودن كالا بوده و امروزه در بسياري از صنايع مانند صنايع كامپيوتر و لپ تاپ، موبايل و لوازم الكترونيكي و حتي در بسته بندي انواع محصولات آموزشي مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دسته از هولوگرام داراي قابليت چاپ برند تجاري بوده و به صورت چند رنگ توليد مي شود. در صورتي كه مي خواهيد از انواع هولوگرام ضد سرقت استفاده كنيد مي توانيد با كارشناسان ما در اين زمينه تماس برقرار كرده و اطلاعات مورد نياز را دريافت نماييد. هولوگرام هاي ضد سرعت امروزه بسيار رايج شده اند و بسياري از صنايع از اين محصول براي نشان دادن آكبند بودن بسته بندي كالا و دست نخورده بودن آن استفاده مي كنند. اين محصول با بهترين كيفيت توليد و در بازار عرضه مي شود و در دسترس تمامي كارخانه ها و مراكز تعميرات در سراسر كشور با بهترين قيمت مي باشد.

برچسب امنيتي هولوگرام

هولوگرام اسكراچ

يكي ديگر از انواع هولوگرام كه بيشتر در كارت هاي اعتباري مي باشد، هولوگرام اسكراچ است. در واقع اين محصول بيشتر براي كارت هاي اعتباري، شارژ، قرعه كشي، رمز و غيره مورد استفاده بوده و به راحتي و با استفاده از خراش دادن به شما قابليت دسترسي به اطلاعات را مي دهد. در صورتي كه در كمپاني شما اطلاعات مربوط به گارانتي، شماره گارانتي و غيره بر روي كارت هاي مختلف چاپ مي شود و مي خواهيد اين اطلاعات به جز براي مصرف كننده براي بقيه محرمانه بماند، مي توانيد هولوگرام اسكراچ را استفاده كنيد. امروزه بسياري از اپراتورهاي تلفن همراه، شركت هاي فروشنده كارت اينترنت، شركت هاي فعال در زمينه فناوري و غيره از اين محصول استفاده مي كنند. هولوگرام اسكراچ را مي توان به عنوان يكي از بهترين انواع هولوگرام عرضه شده در بازار معرفي نمود كه با بهترين قيمت در دسترس شما بوده و مي توانيد براي خريد آن با كارشناسان ما در تماس باشيد. در ميان انواع هولوگرام هايي كه در اين پست به شما معرفي شد، شما مي توانيد بهترين نوع هولوگرام مورد نياز خود را خريداري و ثبت سفارش نماييد. طراحي هولوگرام داراي اهميت بسيار زيادي بوده و مي توانيد از ما در اين زمينه كمك بگيريد


برچسب: سفارش چاپ هولوگرام در تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۲:۵۲ توسط:نادر رفيعي موضوع:

ترفند هاي بازاريابي پيامكي

بازاريابي آنلاين در تعريف ساده، برقراري ارتباط با مشتريان از طريق ابزارهاي آنلاين است. به طور كلي بازاريابي آنلاين همان اهداف شكل هاي سنتي تر بازاريابي را دنبال مي كند ، افزايش آگاهي نسبت به برند، توليد و پيدا كردن مشتري هاي جديد است.

 

بازاريابي آنلاين چيست؟

بازاريابي آنلاين در حقيقت مجموعه اي از ابزارها و متدها براي ترفيع محصول در بستر اينترنت است.

 

بازاريابي آنلاين ۷ زير شاخه اساسي زير را شامل مي شود:

 

  1. سئو ( SEO) يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو
  2. بازاريابي موتورهاي جستجو يا SEM
  3. بازاريابي محتوايي
  4. بازاريابي شبكه هاي اجتماعي
  5. تبليغات كليكي يا PPC
  6. بازاريابي وابسته يا همكاري در فروش (Affiliate Marketing)
  7. بازاريابي ايميلي يا ايميل ماركتينگ

 

سپنتا با ارائه خدمات بازاريابي آنلاين و با استفاده از تكنيك هاي موثر معرفي محصولات و خدمات و افزايش فروش در رسانه هاي ديجيتال با همراهي مورد اطمينان در كنار شماست. بازاريابي ديجيتال به قدري فراگير است كه مصرف كننده در هر زمان و مكاني كه بخواهد به اطلاعات دسترسي دارد. از اين رو اطلاعات مصرف كننده امروزي در مورد شما و محصولات و خدماتتان ، تنها به آنچه شركت شما بيان مي كند خلاصه نمي شود و مشتري به مطالب موجود در رسانه ها ، توصيه دوستان، اقوام و آشنايان نيز به همان ميزان توجه مي كند و خيلي سريعتر و آسان تر به آنها اعتماد مي كند. خدمات قدرتمند ديجيتال ماركتينگ سپنتا عبارتند از: طراحي وب سايت ، مديريت و بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، طراحي اپليكيشن موبايل ، بازاريابي ايميل يا ايميل ماركتينگ ، بازاريابي پيامكي ، مديريت و بازاريابي محتوا ، بهينه سازي سايت يا سئو، تبليغات آنلاين و... كه هر كدام بر اساس استراتژي ديجيتال ماركتينگ شركت پيش رفته و با آناليز همزمان فعاليت ها، روش هاي كارآمد و نا كارآمد تشخيص داده مي شوند و تغييرات لازم اعمال شده تا سودآوري بيشتري را براي شركت به ارمغان آورد.

تحليل عملكرد كسب و كار خود

امروز، با توجه به نياز هاي روز افزون جامعه مصرفي، توجه به سلايق گوناگون و توليد محصولات مطابق با آن داراي اهميت بالايي است. اما صرفا دانستن اين موضوع نمي تواند مجموعه توليد كننده را در رسيدن به شكوفايي كامل ياري كند. بلكه داشتن برنامه توسعه اقتصادي توجيه پذير و طرح پيشرفت، مجموعه نيازهايي محرز به شمار مي آيند. اما در گام نخست سوال هايي در ذهن ما به عنوان صاحبان برند ها و مشاغل ايجاد مي شوند.

بهينه سازي سايت

  • به چه ميزان از رضايت مشتريان در مورد هر يك از محصولات خود آگاهي داريم؟
  • چه قدر به نياز هاي آن ها توجه كرده ايم و خواسته هاي آن ها را تامين كرده ايم؟
  • آيا تا به حال به مشاركت با مشتريان فكر كرده ايم؟
  • به چه ميزان از نياز هاي جامعه مصرف كننده خود آگاهي داريم؟

اين سوال ها و سوال هاي ديگري كه ميتوانند ذهن هر مخاطبي را درگير تحليل عملكرد مجموعه كاري خود ساخته و افراد مختلف را به تفكر در مورد نحوه سرمايه گذاري بر روند پيشرفت كسب و كار خود وادار سازد.

  • تا كنون چه ميزان هزينه تبليغات و برند سازي مجموعه خود كرده ايد؟
  • حوزه هاي سرمايه گذاري براي تبليغات در كسب و كار شما چگونه است؟
  • تا به حال به بازخورد و تحليل عملكرد روش هاي تبليغاتي خود پرداخته ايد؟

باز هم سوال، اما اين سوال ها بيشتر به دنبال اين هستند كه ما را به تفكر در مورد نحوه تبليغات و معرفي خدمات و محصولات خود به مشتريان وادار سازد.

 

مشاوره كسب و كار ديجيتال

قدم اول براي يافتن راه كاري قابل اعتماد جهت افزايش بازدهي اقتصادي شركت شما دريافت خدمات مشاوره كسب و كار مي باشد. به اين ترتيب شما مي توانيد ازنتايج حاصله از مطالعات مشاوران نتايج حياتي و سودمندي دريافت كنيد. از سلامت بازاريابي آنلاين خود مطلع شويد و توصيه هاي لازم براي بهبود عملكرد در استراتژي ديجيتال ماركتينگ، نتايج جستجو، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، ارتباط و تبديل وب سايت ها، سئو و بهينه سازي سايت، تبليغات آنلاين، بازاريابي محتوا، آناليز و رديابي رفتار مشتريان و ... را دريافت كنيد.

استراتژي ديجيتال ماركتينگ

ما اعتقاد داريم كه استراتژي بازاريابي ديجيتال براي استفاده از فرصت هاي در حال رشد در دنياي ديجيتال ضروري است زيرا يك استراتژي يكپارچه ديجيتال به شما مبنا و اساس تمام فعاليت هاي بازاريابي آنلاين را مي دهد، اما هنوز بسياري از شركت ها يك استراتژي بازاريابي ديجيتال ندارد! استراتژي ديجيتال موثر شركت شما را به تصميم گيري درست در كسب موفقيت آنلاين كمك خواهد كرد. يك مدل فرآيند استراتژي، چارچوب يك توالي منطقي را براي حصول اطمينان از گنجايش تمام فعاليت هاي كليدي توسعه و اجراي استراتژي، فراهم مي كند.

 

استراتژي بازاريابي ديجيتال يك كانال استراتژي است با ويژگي هاي زير:

  • كسب اطلاعات بواسطه پژوهش در رفتار مشتري و فعاليت بازار (واسطه ها، ناشران و رقبا )
  • مبتني بودن بر اهداف آينده آنلاين و آفلاين سهم كانال
  • برقراري ارتباط با مشتريان جهت معرفي تفاوت هاي كانال به آنها و تشويقشان به استفاده از محصولات
  • مديريت يكپارچه كانال

به عبارت ديگر استراتژي ديجيتال ماركتينگ تعيين مي كند كه چگونه شركت ها بايد:

  • به اهداف فروش و برتري در بازار برسند
  • براي اكتساب، تبديل، نگهداري و رشد و خدمات بودجه بندي كنند
  • از مزاياي كانال استراتژي براي بالابردن و رشد برند خود استفاده كنند
  • اولويت بندي مخاطبان هدف در كانال
  • اولويت بندي محصولات موجود در كانال

آناليز

ايجاد يك نقشه بازار براي بيان كلي عوامل اصلي موثر در خريد، يك نقطه شروع خوب است. زماني كه هميشه مشغول اجرا هستيد، اغلب پيدا كردن زمان براي تجزيه و تحليل پروژه سخت است. اما با توجه به سرعت تغيير فن آوري هاي ديجيتال جديد و روش هاي بازاريابي، انجام آناليز و تجزيه تحليل سريع مهم است. يك سازمان براي حفظ چابكي استراتژي و كسب موفقيت در توسعه استراتژي خود در بازاريابي ديجيتال، نيازمند تامين ويژگي ها و پيش فرض هاي زير است:

  • مجموعه كارآمد، انتشار و ارزيابي منابع مختلف اطلاعات محيط هاي خرد و كلان
  • فرآيند كارآمد توليد استراتژي هاي جديد جهت ايجاد ارزش نو براي مشتريان
  • تحقيقات كارآمد حول ارزش مشتري بالقوه در برابر ارزش كسب و كار
  • پياده سازي كارآمد نمونه اوليه از قابليت هاي جديد براي ارائه ارزش به مشتري

اندازه گيري كارآمد و بررسي نتايج حاصل از نمونه هاي اوليه جهت تجديد نظر بعدي براي بهتر كردن پيشنهادات و يا ختم آزمايش

مهم ترين بخش هاي تجزيه و تحليل بازار عبارتند از:

  1. تجزيه و تحليل مشتري: نزديكتر شدن به مشتري براي فهم نياز ها و خواسته هاي او جهت ارائه ارتباطات و خدمات مرتبط تر
  2. تجزيه و تحليل رقبا: معيار سنجي براي پيدا كردن آنچه شما بايد آن را بهتر انجام دهيد
  3. تجزيه و تحليل شركا: درك فرصت ها

روابط عمومي آنلاين

روابط عمومي اينترنتي يا آنلاين يكي از مقرون به صرفه ترين روش هاي بازاريابي براي تمام انواع كسب و كار ها است. اما چون اغلب با بازاريابي شبكه هاي اجتماعي و سئو تداخل دارد و توسط اشخاص متفاوتي مديريت مي شود، حصول نتيجه از آن مشكل است. فعاليت روابط عمومي آنلاين رابطه اي نزديك دارد با بهبود نتايج بسياري از تكنيك هاي ارتباطات بازاريابي ديجيتال ديگر در شبكه هاي اجتماعي خاص، سئو، لينك سازي، بازاريابي مشاركتي و بازاريابي معرفي به دوستان. روابط عمومي آنلاين مي تواند يك تكنيك عالي و كم هزينه براي بيشتر آشنا كردن مردم با نام تجاري يا وب سايت شما باشد، اما اين راه نيازمند تلاشي سخت بوده و زودبازده نخواهد بود.

 

بازاريابي محتوا

مزيت استراتژي بازاريابي محتوا اين است كه نيازمند بهبود يك كانال جداگانه مانند سئو، شبكه هاي اجتماعي، بازاريابي ايميلي يا استراتژي وب سايت شركت نيست و در عوض امكان اتحاد تمامي ارتباطات بازاريابي ديجيتال در يك استراتژي طولاني مدت چند كاناله جهت پشتيباني در حفظ و نگهداري مشتريان و ارتقا اهداف را در اختيار قرار مي دهد.يك طرح بازاريابي محتواي منسجم، نياز به برنامه هاي جداگانه براي تك تك فعاليت هاي بازاريابي ديجيتال را كاهش دهد.

امروزه ايجاد مطالب جذاب يكي از تكنيك هاي قدرتمند موجود در بازاريابي آنلاين است كه بسياري از تكنيك هاي بازاريابي جذب ورودي را تغذيه مي كند مانند:

  1. سئو بهينه سازي
  2. بازاريابي جستجو پرداخت
  3. بازاريابي شبكه هاي اجتماعي
  4. بازاريابي ايميلي
  5. بهينه سازي نرخ تبديل
  6. بازاريابي رسانه هاي اجتماعي

آنلاين ماركتينگ

رسانه هاي اجتماعي اصطلاحي است كه دلالت دارد به اينترنت و كانال هاي مبتني بر تلفن همراه و ابزارهايي كه به كاربران امكان تعامل با يكديگر و به اشتراك گذاري نظرات و مطالب را مي دهد. همانطور كه از نام آن مشخص است، رسانه هاي اجتماعي ساختمان جوامع و شبكه ها را در بر گرفته و مشوق مشاركت و سرگرمي است. ما نيازمند استفاده از كانال هاي مختلف رسانه هاي ديجيتال هستيم تا مشتريان را تشويق به تعامل باهم و ايجاد جامعه كنيم. عوامل موفقيت بازاريابي رسانه هاي اجتماعي عبارتند از:

  • تعيين اهداف تجاري براي رسانه هاي اجتماعي
  • تبيين استراتژي رسانه هاي اجتماعي
  • مديريت فعال و بجاي شبكه هاي اجتماعي
  • تعريف استراتژي هماهنگي و محتوايي
  • تعريف استراتژي ارتباطات
  • استفاده از بهترين راهكارهاي دسترسي به مركز دنياي رسانه هاي اجتماعي
  • بهينه سازي رسانه هاي اجتماعي

بازاريابي پيامي

بازارياب ها دائما در پي يافتن راه هاي خلاقانه براي رساندن پيام به مشتريان موجود و بالقوه هستند و اطمينان به دريافت نتايج خوبي از اين تلاش ها دارند. يكي از قوانين كاربردي پايه در بازاريابي اين است كه مانند مخاطبان خود فكر كنيم تا هميشه از عادات خريد كردنشان و محل آن مطلع باشيم. بازاريابي از طريق ايميل ماركتينگ، بازاريابي پيامكي، بازاريابي تلگرامي، جمع آوري پايگاه داده هاي تخصصي و ... برخي از اين روش هاي جديد بازاريابي اينترنتي هستند.

با توجه به رشد روز افزون كاربران گوشي هاي هوشمند، كسب و كارهاي با تفكر پيشرو به دنبال راه كارهايي براي منطبق كردن كسب و كار خود با گوشي هاي تلفن همراه هستند. پيامك SMS روشي است كه بيش از 20 سال براي برقراري ارتباط با مشتريان آزمايش و استفاده شده است تا درحالي كه كسب و كار از روشي قابل اطمينان استفاده مي كند با گرايشات بازار نيز همگام باشد. برخي مزاياي بازاريابي پيامكي يا بازاريابي تلگرامي عبارتند از:

  • سرعت بالا در ايجاد پيام و عدم نياز به صرف وقت براي طراحي و پرينت و ...
  • انطباق بر سيستم تلفن هاي همراه و اطمينان از نمايش صحيح و يكسان پيام در بيشتر گوشي ها
  • كاربران استفاده از آن را بلدند و آن را دوست دارند
  • دوست دار محيط زيست بوده و از روش هاي سبز براي برقراري ارتباط در كسب و كار است
  • پيام مستقيما به دست كاربر ميرسد و روشي قدرتمند در كنار صحبت رو در رو يا تماس تلفني است
  • ساده بودن و امكان ورود به حيطه اطلاعات مورد استفاده كاربران با توجه به مشغله روزمره زياد
  • امكان رهگيري پيام ها و رفتار كاربران در مقابل لينك هاي درون محتوا
  • ايجاد كد هاي كوتاه بر اساس كلمات كليدي و معرفي برند با اين ارقام و ارسال پيام با اين شماره
  • اختصاصي كردن پيام و ارسال پيام سفارشي به هر مشتري شركت
  • به صرفه بودن و داشتن بازخورد مناسب

بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو

بهينه سازي سايت براي موتور جستجو SEO) )شامل دستيابي به بالاترين رده در رتبه بندي عملي ليست اصلي صفحات نتايج موتورهاي جستجو SERPS) )مي باشد كه اين هدف در نتايج جستجوي طيف وسيعي از تركيب خاص كلمات كليدي يا عبارات كليدي وارد شده توسط كاربران موتور جستجو قابل مشاهده مي باشد. علاوه بر نمايش ليست صفحات نتايج مرتبط با جستجو و لينك صفحات، گوگل يكسري اطلاعات مفيد هم در اين صفحات ارائه مي دهد كه آن را بخشي از استراتژي جستجوي جهاني يا جستجوي تركيبي مي نامد. ليست طبيعي يا اصلي صفحات نتايج حاصل از جستجو در موتور جستجو با توجه به ارتباط بين موارد مشابه و عبارت كلمه كليدي تايپ شده و الگوريتم رتبه بندي مورد استفاده توسط موتور جستجو نمايش داده مي شود.

مزاياي اصلي سئو SEO بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو عبارتند از:

  • هدفمندي بالا: رساندن كاربر به محصول مورد نظر در اغلب جستجو ها از يك طرف و ايجاد فرصت فروش با احتمال زياد از طرفي ديگر ( كاربراني كه محصولي خاص را جستجو مي كنند احتمال تبديل شدنشان به خريدار قوي تر است )

دريافت بازديدكننده بدون هزينه: انتقال كاربران به سايت ها از موتور جستجو، بدون دريافت هزينه انجام مي شود. هزينه سئو سايت ها مربوط به پروسه بهينه سازي مي شود

  • پويايي: روبات هاي موتور جستجو بصورت روزانه به صفحات اول سايت هاي محبوب سر مي زنند و محتواهاي جديد سايت را با سرعتي بسته به عمق لينك صفحه مشاهده مي كنند

تبليغات آنلاين

تبليغات آنلاين تبديل به يك بخشي از زندگي روزمره اينترنتي شده است. براي بازاريابان جديد، درك گستره و تنوع تبليغات آنلاين در دسترس مي تواند گيج كننده باشد. تبليغات آنلاين يكي از موثر ترين راه هاي گسترش دسترسي، پيدا كردن مشتريان جديد، و تنوع در جريان درآمد براي كسب و كارها در تمام اندازه ها مي باشد.

اساسا، وب سايت ها و برنامه هاي رايگان مورد علاقه شما ممكن است تبليغاتي كه از نظر شما معني دار، آموزنده و جالب باشند را نمايش دهند. مثلا هنگام مطالعه مقاله اي در مورد مسافرت، تبليغي در مورد سفر براي شما نمايش مي شود يا وقتي مطلبي در مورد موسيقي مي خوانيد تبليغي حاوي همين محتوا را خيلي زود مشاهده خواهيد كرد.

برخي مدل هاي تبليغات و درآمدزايي اينترنتي عبارتند از:

  • درآمد حاصل از آبونمان دسترسي به محتوا
  • درآمد حاصل از پرداخت براي هر بار بازديد پست
  • درآمد حاصل از CPM يا هزينه هر هزار بار تبليغ در سايت
  • درآمد حاصل از تبليغات CPC يا پرداخت براي هر كليك تبليغات متني در سايت
  • درآمد حاصل از نمايش بخش هاي سايت و يا نوع محتوا (معمولا هزينه هاي ثابت براي يك دوره)
  • درآمد وابسته در روش CPA
  • درآمد حاصل از دسترسي به داده ها براي بازاريابي ايميلي
  • درآمد حاصل از دسترسي به مشتريان براي تحقيق آنلاين

طراحي سايت

هنگامي كه شما احساس نياز به طراحي وب سايت مي كنيد اين امر پاسخي بيش تر از طراحي يك وب سايت فقط زيبا دارد. شما نيازمند طراحي سايت داراي واكنش مستقيم بوده كه به خوبي براي كسب و كار شما كار كرده و ترافيك بيشتري ايجاد كند و بازديد كننده ها را به مشتري تبديل كند.بخشي از فرآيند طراحي بر اساس تجمع كابر، شخصي سازي براي بازديدكنندگان سايت به عنوان روشي قدرتمند جهت كمك به افزايش قابليت استفاده و تمركز كاربران در سايت است.شخصي سازي به عبارت ساده تر انطباق با خلاصه اي از ويژگي ها، نيازها، انگيزه ها و محيط يك نوع خاص از كاربران سايت است.

برخي از جديدترين گرايشات و روش ها در طراحي سايت ها به اين قرار هستند:

  • استفاده از هوش مصنوعي در سايت ها و برنامه هاي موبايل
  • تمركز بر تعامل به جاي طرح و ظاهر به علت راحتي و كارايي بيشتر و توان استفاده از محتواي دايناميك
  • طراحي داده محور
  • توجه به نكات طراحي منطبق بر دستگاه هاي مختلف
  • داستان سرايي يا Storytelling
  • صفحات با ارتفاع زياد و اسكرول طولاني
  • توجه به رشد روز افزون ارائه حداقل محتوا يا مينيماليسم

بازاريابي ديجيتال

ديجيتال برندينگ

بازاريابي ديجيتال كه از بازاريابي مستقيم مشتق شده است، به عنوان يك تخصص در دهه اخير پديدار شده. افزايش تعداد دستگاه هاي شخصي و استفاده از آنها، راه هاي بيشتري در برقراري ارتباط مستقيم و تعاملي با مصرف كنندگان هدف و مشتريان پيش روي بازاريابان قرار مي دهد. با توجه به اين امر، جاي تعجب ندارد كه مفاهيم برندينگ را به استفاده از رسانه هاي ديجيتال و فن آوري اضافه كنيم تا توسعه تعامل برندها با مصرف كنندگان دستگاه هاي ديجيتال كه استفاده از آنها رو به افزايش است محقق شود.

ديجيتال برندينگ عبارتست از كانال ها و ساير حضورهاي ديجيتال براي ايجاد ارتباط با موقعيت و هدف يك نام تجاري يا برند، به عنوان بخشي از ارتباطات چند كاناله ي برند يا برنامه هاي تعامل آن. به همين علت مي توانيم ديجيتال برندينگ را ارتباطات ديجيتال معني كنيم كه در زمينه استراتژي كسب و كار و برنامه ريزي برند نقش دارد.

 

مكانيزم و يكپارچه سازي

مديريت ارتباط با مشتري (CRM) اصطلاحي است كه اشاره به عادات، استراتژي ها و تكنولوژي هايي دارد كه شركت براي مديريت و تجزيه و تحليل تعاملات مشتري و داده هاي چرخه حيات مشتري، با هدف بهبود روابط تجاري با مشتريان، كمك در حفظ مشتري و روند رو به رشد فروش استفاده مي كند. سيستم هاي CRM براي اطلاع رساني به مشتريان در كانال هاي مختلف يا مديريت نقاط ارتباطي بين مشتري و شركت كه شامل سايت شركت، تلفن، گفتگوي آنلاين، ارسال ايميل، اطلاعات بازاريابي و رسانه هاي اجتماعي مي شود، طراحي شده اند. همچنين مي توان اطلاعات دقيق مشتريان را ازقبيل اطلاعات هويتي، سابقه خريد، سليقه خريد و ... را ثبت و از آن استفاده كرد.

مزاياي يكپارچه سازي اطلاعات به قرار زير است:

  • اتوماسيون بازاريابي
  • اتوماسيون نيروي فروش
  • اتوماسيون مركز ارتباط يا تماس
  • تكنولوژي موقعيت جغرافيايي، و يا خدمات مبتني بر مكان

اپليكيشن موبايل

با افزايش روز افزون گوشي هاي هوشمند و دستگاه هاي تبلت، برنامه هاي تلفن همراه و برنامه هاي دسكتاپ داراي اهميت فزاينده اي شده اند. بازاريابي تلفن همراه شامل طيف وسيعي از دستگاه هاي هوشمند همراه مانند گوشي هاي هوشمند و تبلت و آي پد مي شود. بازاريابي وب تلفن همراه، برنامه هاي تلفن همراه و بازاريابي اس ام اس از رويكردهاي كليدي بازاريابي تلفن همراه مي باشد. بنابراين هر بازارياب نياز به حفظ فرصت هاي رسيدن به مخاطبان خود از طريق تلفن همراه، كسب دانش چگونه طراحي كردن موبايل سايت و در دسترس و نمايان قرار گرفتن دارد.

برخي تكنيك هاي بازاريابي موبايلي عبارتند از:

  • بازاريابي اپليكيشن موبايل
  • تبليغات در موبايل
  • طراحي برنامه ها و سايت هاي موبايلي
  • بازاريابي منطقه اي
  • بازاريابي QR
  • بازاريابي پيامي

برچسب: بهينه سازي سايت، سئو، ديجيتال ماركتينگ، طراحي لوگو، طراحي سايت، طراحي ست اداري سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۳:۴۹ توسط:نادر رفيعي موضوع:

تكنيك كلاه سفيد و كلاه سياه در روشهاي سئو

سئو چيست؟

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است كه كلمات معادلي چون SEO يا بهينه سازي موتور جستجو دارد كه همگي آنها به يك معني مي باشند و مي توان آن را بصورت زير تعريف نمود:

سئو (بهينه سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستكاري موتور هاي جستجو با روش هاي غير اخلاقي نيست. آن ها براي كمك كردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه بندي بالا، ايجاد شده اند.

سئو را مي توان مجموعه اي از روش ها براي تغيير استراتژيك وب سايت ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي پردازد.

سئو فرآيند ساده اي نيست كه به راحتي پياده سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه اي و صبر است. موتور هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم هاي رتبه بندي خود غير قابل پيش بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

سئو سايت يا بهينه سازي سايت يكي از فعاليت هايي است كه توسط سئوكار انجام مي شود.

الگوريتم رتبه بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه بندي يك سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي بايست مهم ترين اين معيار ها را جهت پياده سازي موفق سئو بدانند.

تاريخچه سئو


در اوايل سال 1990 اولين موتور هاي جستجو كار خود را آغاز كردند؛ بعضي از محبوب ترين آن ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يك ليست فهرست شده نگاه مي كردند كه همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد تري ظاهر مي شدند كه از الگوريتم هاي رتبه بندي پيچيده تري استفاده مي كردند. اين الگوريتم ها با معيار تراكم و آناليز كلمات كليدي ( تعداد دفعاتي كه يك كلمه كليدي يا يك عبارت در يك صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد كل كلمات صفحه) و برچسب هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت ها استفاده مي كردند. به دنبال اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت ها فعاليت خود را شروع كرد. با توسعه رتبه بندي صفحات توسط موتور هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا كردن راه هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

يك مقاله كه توسط نيويورك تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه دهندگان وب صحبت كرد كه براي قرار گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش هاي غير اخلاقي سئو استفاده مي كردند. اين مقاله توضيح مي دهد كه چگونه توسعه دهندگان وب به راحتي يك سايت را به همراه كلمات كليدي ويژه كه معمولا در پشت گرافيك سايت پنهان شده است، بارگذاري مي كنند كه در نتيجه موتورهاي جستجو اين كلمات كليدي را شمارش كرده و رتبه بندي سايت را افزايش مي دهند.

همان طور كه گفته شد بدست آوردن رتبه بندي بالا براي كلمات كليدي خاص در اوايل كار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بكار گيري روش هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. امروزه الگوريتم هاي موتورهاي جستجو پيچيده تر شده اند و خيلي سخت است كه مهندسين بهينه سازي بتوانند موتورهاي جستجو را دستكاري كنند، البته اين بازي موش و گربه بين مهندسين سئو و موتورهاي جستجو امروزه نيز وجود دارد و ادامه پيدا خواهد كرد.

اهداف سئو چيست ؟


هدف سئو كمك به وب سايت ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس و جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو است كه در آن كاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي شود چرا كه الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي دهد.

بعد از اينكه سئوبراي بهبود رتبه بندي سايت ها در نتايج جستجوي طبيعي كار خود را شروع كرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده سازي روش هاي خود شد. زمان، بزرگ ترين سرمايه گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يك صفحه است.

بهيمه سازي سايت

بسته به اينكه چگونه كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي گيرند، سئو هفته ها يا ماه ها طول مي كشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممكن است نتايج بهينه سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان است. براي وب سايت ها خيلي مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول كه 58.4 درصد كليك ها را شامل مي شود، قرار گيرند.

اين جاي تعجب نيست كه وب سايت ها با محصولات و خدماتي كه بفروش مي رسانند بر سر رسيدن به رتبه يك نتايج جستجو رقابت كنند. به عنوان مثال كلمه كليدي رقابتي "بيمه خودكار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي دهد، اين بدين معني است كه 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدكنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدكنندگان را به خود اختصاص مي دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت ها سودمند است كه در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي كه با افزايش ترافيك سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي شود.
يك مطالعه ديگر نشان مي دهد جستجو كنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك كنند؛ اين مطالعه مشخص مي كند 72.3 درصد كاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك مي كنند و تنها 27.3 درصد كاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده كليك مي كنند. اين يكي ديگر از دلايلي است كه شركت ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف كنند.
بطور كلي اهداف سئو را مي توان بصورت زير خلاصه نمود:

  • در بازديد وب سايت تاثير بسزايي دارد.
  • باعث ايجاد برند مي شود.
  • باعث افزايش ترافيك سايت خواهد شد.
  • باعث شده وب سايت در صفحه نتايج موتور جستجو از رتبه بهتري برخوردار شد.
  • باعث افزايش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترين ابزار براي تبليغات آنلاين است.
  • بهينه سازي موتور جستجو چيست

سئو درون صفحه چيست ؟


سئو درون صفحه به كنترل مستقيم كدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي شود؛ به طور كلي هر چيزي كه در سايت خود بارگذاري مي كنيد مربوط به SEO On Page مي شود. اين روش پايه تمام تلاش هاي بهينه سازي سايت است زيرا جايي است كه شما بيشترين كنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را كه شما در محتويات سايت خود ايجاد مي نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است كه روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بيرون صفحه چيست ؟


بر خلاف روش SEO On Page كه توسعه وب سايت با كنترل مستقيم بالايي انجام مي شد، روش بهينه سازي بيرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است كه در خارج از وب سايت شما انجام مي شود؛ اين شامل تمام چيزهايي است كه مي تواند در بدست آوردن رتبه بندي بالاي سايت شما كمك كند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان متمركز مي شود سپس با استفاده از روش هايي كه در خارج از وب سايت انجام مي شود به بهينه سازي موتور جستجو مي پردازد.

SEO Off Page يك فرآيند نامحدود است كه توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي شود.

سئو كلاه - سفيد چيست ؟


در اصطلاحات فني اين حوزه، سئو كلاه – سفيد به مجموعه تكنيك ها، روش ها و استراتژي هاي كه از قوانين و راهنمايي هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي كنند، اشاره دارد. كه اين به معني فريب يا دستكاري موتور هاي جستجو و يا كاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي شود زيرا دليل آن اين است كه يا اجراي بلند مدت داشته و يا از دستورالعمل ها و سياست هاي صحيح جهت بدست آوردن رتبه هاي بالا در نتايج موتور هاي جستجو استفاده مي كند.

سئو كلاه - سياه چيست ؟


به عبارتي ديگر اصطلاح سئو كلاه – سياه اشاره به مجموعه اي از دستورات دارد كه به منظور فريب، بازي و دستكاري الگوريتم هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه بندي بالا، بكار مي رود. اين مهم است كه بدانيد اين روش ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي شود و بكارگيري اين روش ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

سئو

۵۰ توصيه براي شروع كسب و كار خودتان


راه انداختن يك كسب و كار شخصي همانقدر كه وسوسه برانگيز و جذاب است مي تواند سخت و طاقت فرسا هم باشد. اما براي اينكه در اين راه موفق شويد خوب است از توصيه هاي يك مشاور كسب و كار بهره ببريد. در ادامه ۵۰ توصيه براي شروع كسب و كار خودتان آمده است كه مي تواند در نقش يك مشاور كسب و كار آنلاين واقعا عالي عمل كند.

 

مشاور كسب و كار

  • ۱. خودتان را ارزيابي كنيد

تمام افراد براي شروع يك كسب و كار از همان ابتداي امر آماده نيستند. اين بدان معني نيست كه شما ايده هاي خوب و درخشاني نداريد بلكه ممكن است از نظر ويژگي هاي فردي شما آماده ي راه اندازي يك استارت آپ نباشيد. قبل از اينكه تصميم بگيريد ايده هايتان را جامه ي عمل بپوشانيد بايد بدانيد كه آيا براي تمام كارهايي كه در آينده ي نزديك به سراغ شما مي آيند از بررسي اسناد و ارتباطات گرفته تا پرداخت صورت حساب ها آماده هستيد يا خير. اين نشان مي دهد شما بايد بتوانيد قبل از هر كاري خودتان را مديريت كنيد تا بتوانيد كسب و كارتان را هم مديريت كنيد.

درواقع قبل از سرمايه گذاري مالي و زماني در هر كاري خودتان را ارزيابي كنيد و ببينيد آيا شما ويژگي هاي يك كارآفرين را داريد يا خير. آيا شما انگيزه لازم براي شروع كار را داريد؟ آيا قدرت سازگاري و اعتماد به نفس لازم را داريد؟ آيا شما به اندازه كافي انعطاف پذير هستيد؟

  • ۲. ايده هايتان را پرورش دهيد.


فقط به دنبال يك كسب و كار محدود و جزيي نباشيد. سعي كنيد به يك طيف وظايف كاري فكر كنيد كه همه ي آنها بتوانند براي تان پولسازي كنند. درواقع يك مفهوم كسب و كار بيافرينيد كه برايتان شور و هيجان و تنوع داشته باشد. و هميشه به دنبال ايده هايي براي شروع كسب و كار باشيد كه زندگي مردم را به سمت مثبت تغيير مي دهند و برايشان ارزش افزوده ايجاد مي كنند.

  • ۳. ايده هايتان را آزمايش كنيد.

وقتي يك ايده در ذهن شما نقش مي بندد و به فكر اجرايي كردن آن مي افتيد بايد ببينيد آيا مي توان آنرا به واقعيت نزديك كرد يا خير. آيا محصول يا خدماتي كه قصد ارائه آن را داريد همان چيزي است كه مردم مي خواهند؟ آيا مي توانيد به سود مورد نظرتان دست يابيد؟ آيا محصول يا خدمات تان واقعا جواب مي دهد؟

  • ۴. يك طرح جامع كسب و كار بنويسيد

طرح جامع كسب و كار شما را به پيشبرد اهداف تان هدايت مي كند، حتي اگر برنامه كسب و كار شما فقط يك طرح دوركاري براي ترجمه باشد باز هم براي معرفي ايده تان به سرمايه گذاران بالقوه نياز داريد. طرح كسب و كار شما بايد يك بيانيه ماموريت، يك خلاصه شركت، يك خلاصه اجرايي، يك پيشنهاد خدمات يا محصول، شرح يك بازار هدف، پيش بيني هاي مالي و هزينه عملياتي داشته باشد.

  • ۵. نام تجاري خود را ثبت كنيد.

۶. بازار خود را بشناسيد.

شما بايد نسبت به كسب و كارتان علاقمندي داشته باشيد از يان رو بايد دايما براي ارتقاي آن تلاش كنيد. ارزيابي بازار، هدف قرار دادن مشتريان، تشخيص مشتريان علاقمند و… يك كار ارزيابي رقابتي خوب است.

  • ۷. هزينه ها را تعيين كنيد.

تحقيقات بيشتري انجام دهيد و عوامل ايجاد هزينه هاي ثابت را در حرفه خود مشخص كنيد. اين نه تنها به شما كمك مي كند كه كسب و كارتان را به طور موثرتري مديريت كنيد بلكه سرمايه گذاران بالقوه را هم به سمت كسب و كارتانمتمايل مي كنيد.

  • ۸. بودجه ريزي كنيد.

شما بايد تعيين كنيد كه چه مقدار بودجه براي انجام اين كار نياز داريد و چگونگي توليد محصول يا خدمات جديد را در طرح بازاريابي خود بگنجانيد.

  • ۹. سرمايه گذار مناسب پيدا كنيد.

شما براي شروع كار خود خواه ناخواه نياز به استفاده از وام ها، كارت هاي اعتباري، كمك هاي مالي و سرمايه گذاران ريسك پذير داريد. سعي كنيد كه يك سرمايه گذاري پيدا كنيد كه نيازهاي شما را بشناسيد و از بسياري جهات با يكديگر مشابهت داشته باشيد تا بتواند به راحتي با شما كار كند.

  • ۱۰: به سرمايه گذارتان گوش فرادهيد.

چه خوش تان بيايد چه نه سرمايه گذارتان در بسياري امور كسب و كارتان به شما توصيه هايي خواهد كرد و شما بايد به توصيه هاي او گوش كنيد. البته اين بدان معنا نيست كه هر آنچه را او به شما مي گويد چشم بسته انجام دهيد.

  • ۱۱. يك سيستم پشتيباني عالي ايجاد كنيد

شما براي شروع كسب و كارتان زمان و منابع زيادي را در كارتان سرمايه گذاري مي كنيد. مطمئن باشيد كه خانواده تان در جريان مستقيم كار شما قرار دارند. آنها بايد آگاه باشند كهاين روند به لحاظ مالي و عاطفي بسيار چالش برانگيز است.

  • ۱۲. يك ساختار قانوني تعيين كنيد

تعيين اينكه چه جور شركتي ثبت كنيد بسيار مهم است. آيا شما نياز به يك شركت خصوصي داريد يا مشاركتي با برخي افراد، شركت سهامي عام، شركت با مسئوليت محدود يا يك شركت تعاوني مورد نياز شماست؟

  • ۱۳. يك نام براي كسب و كارتان برگزينيد.

در مورد انتخاب يك نام مناسب براي كسب و كارتان تصميم بگيريد و سپس بررسي كنيد كه آيا دامنه اينترنتي آن نام موجود است و شاما مي توانيد با آن اسم يك سايت هم برايش بزنيد.

  • ۱۴. از منابع رايگان بهره ببريد

منابع رايگان متعددي مي توانند در زمينه آموزش، و پژوهش و تحقيقات حوزه كسب و كار به شما كمك كنند. سعي كنيد نهايت بهره را از آنان ببريد.

  • ۱۵. تعهدات مالياتي خود را بشناسيد.

بايد از همان ابتداي كار بدانيد كه وضع مالياتي شما به چه گونه است. آيا مي توانيد از معافيت هاي مالياتي استفاده كنيد يا خير. آيا براي پايان سال مالياتي و پر كردن وارسال اظهارنامه آمادگي داريد.

  • ۱۶. مجوزهاي دسترسي و لايسنس هاي مختلف را بررسي كنيد.

بررسي كنيد كه براي كسب و كار شما به چه مجوزهايي نياز است و آيا اگر لايسنس شركت خارجي خاصي را بگيريد اوضاع كسب و كارتان بهتر مي شود.

  • ۱۷: يك بيمه بخريد

اطمينان حاصل كنيد كه از يك بيمه مناسب براي كسب و كار و كارمندان تان استفاده مي كنيد. حتي در مورد محل كار و ساختماني كه در آن مستقر هستيد هم از يك بيمه خوب استفاده كنيد تا مشكلات ناشي از آسيب هاي غيرمترقبه را نداشته باشيد.

  • ۱۸. دفاتر مالي خود را تنظيم كنيد

شما بايد بدانيد كه آيا از سيستم نقدي استفاده مي كنيد يا سيستم تعهدي. سال مالي خود را بشناسيد و يك سيستم قوي حسابداري تنظيم كنيد.

  • ۱۹. محل مناسب كسب و كارتان را مشخص كنيد

مكاني را انتخاب كنيد كه به بهترين وجه نيازهاي كسب و كار شما را برآورده مي كند و فرصت رشد و رقابت با ساير كسب و كارها را براي شما ميسر مي كند. همچنين به تامين كنندگان مواد اوليه شمانزديك است و نكته مهم تر اينكه براي مشتريان تان نيز در دسترس است.

  • ۲۰. براي راه اندازي يك دفتر اداري خودتان را ناراحت نكنيد

اگر شرايط خريد يا اجاره يك دفتر كار مناسب را نداريد اصلا ناراحت نباشيد. شما مي توانيد از يك اتاق منزل تان يا انباري كوچك تان هم استفاده كنيد. داشتن دفتركار همه چيز يك كسب و كار نيست.

  • ۲۱. براي ثبت اختراع عجله نكنيد.

ثبت اختراع معمولا هزينه بسياري مي طلبد و بسيار هم وقت گير و خسته كننده است. از اين رو براي ثبت اختراع تان زياد هم عجله نكنيد بگذاريد اول مشتري هايتان را پيدا كنيد و خيالتان از بابت بازار فروش آن راحت شود و سپس به دنبال ثبت و كارهاي قانوني برويد.

مطلب مرتبط: ايده هاي كسب و كار: ۱۳۰ ايده كسب و كار كه همين امروز بايد بدانيد

  • ۲۲: منعطف باشيد.

شما بايد قادر باشيد نسبت به آنچه مشتريان تان مي خواهند انعطاف لازم را داشته باشيد. توجه به نياز مشتري و خواست او مي تواند ضامن بقاي كسب و كار شما باشد.

  • ۲۳. ايده هايتان را با اعضاي خانواده و دوستان تان به اشتراك بگذاريد.

كلام

معمولا دوستان و عزيزان شما نسبت به كسب و كارتان صادقانه سخن مي گويند. پس از آنان به عنوان مشاوران رايگان و صادق حتما كمك بگيريد.

  • ۲۴. ناظران ايرادگير را فراموش كنيد.

بين انتقاد سازنده كه موجب رشد و گسترش كسب و كار شما مي شود و نيز ايرادگيري هاي از روي غرض هميشه فاصله است. سعي كنيد به انتقادات سازنده گوش دهيد اما از افراد ايرادگير كه هيچ راه حلي براي مشكل شما ندارند و فقط مي خواهند مسير شكست را برايتان هموار كنند فاصله بگيريد.

  • ۲۵. عصباني نشويد

اگر در نوبت اول ايده شما توسط مشتريان يا سرمايه گذاران رد شد زود عصباني نشويد. سعي كنيد چيزي كه آنها دوست نداشته اند را پيدا كنيد و در جهت رفع آن كوشا باشيد. پس از رفع ايرادات و انجام تغييرات لازم دوباره به سمت انان برشد.

  • ۲۶. خدمات يا محصولات تان را خيلي سريع تحويل دهيد.

كسب و كار شما يك كار در حال پيشرفت است و اگر محصول يا خدمات خود را به سرعت تحويل مشتري دهيد مي توانيد اجتماعي از مشتريان راداشته باشيد كه بازخوردهاي ارزشمندي به شما مي دهند و در ادامه مسير همواره كمك رسان شما خواهند بود.

  • ۲۷. محصولات يا خدمات جديد را پيشنهاد دهيد.

اگر مشترياني از گذشته داشته ايد شك نكنيد كه باارائه خدمات يا محصولات جديد مي توانيد دوباره به معامله با آنان ادامه دهيد.

مطلب مرتبط: پول درآوردن از يوتيوب: ۱۹ گام براي مشهور شدن و كسب درآمد از يوتيوب

  • ۲۸. صبور باشيد

هميشه يادتان باشد كه موفقيت يك شبه اتفاق نخواهد افتاد. پيش از اينكه سود ببريد، بايد زمان زيادي را صرف كسب و كارتان كنيد.

  • ۲۹. چيزي بيش از سطح انتظار ظاهر شويد.

وقتي يك مشتري جديد گرفتيد سعي كنيد لااقل در ماه اول خدمات و كالايي به او عرضه كنيد كه بيش از سطح انتظارش باشد. اين گونه مشتري را به خودتان وفادار كرده ايد.

  • ۳۰. همه اتفاقات كسب و كارتان را در سايت يا وبلاگ تان بنويسيد

هشت شغل آنلاين،در منزل نيز مي توانيد كسب درآمد كنيد!

از اينكه درباره تمام موفقيت ها و شكست ها، مذاكرات و مبارزات تان در كسب و كار با مشتريان سخن مي گوييد اصلا خجالت نكشيد. مشتري بايد بداند شما زنده و فعال و پويا هستيد. پس برايش تعريف كنيد.

  • ۳۱. از جنگ و جدل با شريك(شركا) خود اجتناب كنيد.

هرگز تن به درگيري بين خودتان و شريك تان ندهيد. اگر مي بينيد واقعا نمي توانيد با هم كار كنيد سريعا رابطه كاري را قطع كنيد و به طور قانوني هركسي سهمش را بردارد و كار خودش را انجام دهد. درگير اين جنگ و جدل ها شدن اجازه رشد در كسب و كارتان را از شما مي گيرد.

آنلاين ماركتينگ

  • ۳۲: از تنها شدن نترسيد

يادتان باشد همانطور كه شما نياز به سرمايه گذار داريد بعضي ادم ها هم هستند كه نياز به سرمايه گذاري در يك شركت را دارند. پس اصلا ترس به خودتان راه ندهيد و تسليم نشويد. در نهايت يك يا چند شريك سرمايه گذار ديگر پيدا مي كنيد و اوضاع را تحت كنترل خود درمي آوريد.

  • ۳۳. يك دستيار محتوانويس استخدام كنيد.

گذشته از اينكه شما يك نويسنده زبردست هستيد اما بايد يك دستيار محتوانويس براي خودتان استخدام كنيد كه ايميل هاي هدفمند به مشتريان تان بزند و همچنين بتواند كسب و كار شما را در رسانه هاي اجتماعي معرفي كند و در توسعه برند شما كوشش كند پس شما به يك مشاوره برندينگ نياز داريد.

مطلب مرتبط: پولسازي آنلاين: ۲۱ راه آسان كه آنلاين پولدار شويد و به شهرت برسيد

  • ۳۴. براي جلسات كاري حسابي آماده شويد.

راه حل براي جذاب تر شدن جلسات كاري

وقتي قرار ملاقات با يك مشتري داريد سعي كنيد حسابي آماده باشيد و آنچه ر ا كه فكر مي كنيد نياز است در دسترس داشته باشيد. مثلا اطلاعات خود رادر مورد حرفه تان بالا ببريد، در مورد كاركنان شركت تان نكات مهم و خوبي داشته باشيد و از بازار رقابت به خوبي سخت بگوييد.

  • ۳۵. رقابت نبايد شما را بترساند.

هنگام صحبت با سرمايه گذاران يا مشتريان از كلام ناجوري درباره بازار رقابت و رقيبان تان استفاده نكنيد. هيچ نيازي نيست كه اين جلسه را تبديل به يك قرار ملاقات تلخ كنيد. در حقيقت گاهي اوقات به اين شيوه صحبت كردن حتي ممكن است مشتري شما را به سمت رقيب تان سوق دهد. به ياد داشته باشيد وقتي يك رقيب در بازار حضور دارد، پس يك بازار براي كسب و كار شما شكل گرفته است.

  • ۳۶. مزيت تبليغات دهان به دهان را بدانيد.

هيچ چيزي بهتر از تبليغات دهان به دهان براي فروش كالا يا خدمات وجود ندارد. اجازه دهيد اعضاي خانواده، دوستان و افراد بانفوذي كه مي شناسيد چند كلمه اي درباره محصول يا خدمات شما با ديگران سخن بگويند. شك نكنيد آن چند نفر هم با افراد ديگر سخن مي گويند و همينطوري محصول شما دهان به دهانمي چرخد و معروف مي شود.

  • ۳۷. شبكه را فراموش نكنيد.

از اينكه ديگران با چهره شما آشنا شوند نترسيد. سعي كنيد از لاك خود بيرون بياييد و خودتان را به عموم مردم چه مشتريان و چه سرمايه گذاران نشان دهيد. شركت در همايش هاي مربوطه و حضور در نشست هاي مختلف روش خوبي براي گسترش شبكه است.

  • ۳۸. به مشتريان برجسته خدمات بيشتر ارائه دهيد.

۱۵ راه عالي براي حفظ مشتري كه بايد بدانيد

تعامل با مشتريان بخش بزرگي از كسب و كار شماست. كسب و كار شما ممكن است مشتريان جديدي به دستآورد اما اين بخش مهم كسب و كار شما نيست. بخش مهم آن حفظ ان دسته از مشتريان است كه براي شما مشتريان برجسته و وفادار محسوب مي شوند.

  • ۳۹. از كاركرد درست وب سايت تان مطمئن شويد.

مشتريان بالقوه مي خواهند تا حد امكان در مورد كسب و كار شما اطلاعات بيشتري كسب كنند و بايد بتوانند به سرعت به هر نوع اطلاعات در وب سايت شما دسترسي پيدا كنند.

  • ۴۰. بيش از حد نگران اقتصاد نباشيد


برخي از بهترين كسب و كارها در دوره ركود اقتصادي راه اندازي شده اند. طبق آمار بنياد كافمن بيش از نيمي از شركتهايي كه در ۲۰۰۹ توسط فورچون ۵۰۰ فهرست شده بودند در دوران ركود اقتصادي تاسيس شده بودند.

۴۱. مطمئن شويد كه مشتريان صورت حسابهاي شان را پرداخت مي كنند


هميشه مطمئن باشيد كه پول محصولات يا خدمات تان به شما برمي گردد. سعي كنيد يك تقويم زماني داشته باشيد و در آنجا تمام پرداختها را ثبت كنيد.

۴۲. كارمندان مناسب استخدام كنيد


براي كسب و كار خود كارمندان مناسب استخدام كنيد. اگر فكر مي كنيد اين كسب و كار شماست و نياز به فرد ديگري ندارد يادتان باشد كه شمادر هر زمينه اي تخصص و مهارت نداريد و براي برخي وظايف بايد از افراد داراي كيفيت و تخصص كافي كمك بگيريد.

۴۳. مسئوليت ها را به افراد مختلف واگذار كنيد


وظايف مختلف را به كارمندان تان بسپاريد. به اين كار مديريت اثربخش مي گويند.

مهمترين كلمه يك فروشنده

۴۴. بدانيد كه صداقت بهترين سياست است


اگر هر موضوعي را با كاركنان درميان بگذاريد مطمئن باشيد كه مي توانند به شما راه حل هاي خوبي بدهند. هيچكس از اينكه پشت سرش حرف بزنند خوشش نمي آيد. پس تمام موضوعات حساس را قبل از اينكه درگوشي شوند خودتان بازگو كنيد.

۴۵. يادتان باشد كه مخالفان هميشه جذب مي شوند


به استخدام افرادي كه شخصيت مخالف شما دارند اقدام كنيد. اين افراد شما را به يك چالشي مي كشند كه شايد دريچه هاي جديد در برابر ديدگان شما بگشايد و مهارت واستعدادهايشان چيزي را به كسب و كار شما مي دهد كه تا به حال نداشته ايد.

۴۶. با تفريحات مختلف و زندگي اجتماعي خود خداحافظي كنيد


شما مجبوريد مدت زمان زيادي را به كسب و كار خود اختصاص دهيد از اين رو حتي يك شبانه روز هم براي برنامه هاي كاري يك روزه ي شما كم است. بنابراين مجبور هستيد بسياري از فعاليت هاي اجتماعي و تفريحي خود را كنار بگذاريد و اميدوار باشيد دوستان و خانواده تان اين موضوع را درك كنند.

  • ۴۷: بدانيد كه شما فرد نهايي پرداخت تمام پولها هستيد.

به عنوان يك مديرعامل يا صاحب كار مسئوليت پرداخت چك ها و حقوق كاركنان با شماست. پس براي كسب درآمد بجنبيد.

  • ۴۸. از موفقيت يك تعريف فايده مند و درست داشته باشيد

مشاوره كسب و كار آنلاين
موفقيت شغلي

فقط به اين دليل كه كسب و كار شما تا به حال باعث نشده كه ميلياردر شويد دليل نمي شود كه بگوييد كسب و كارتان شكست خورده است. همين قدر كه شما يك سلسله وظايف كاري را انجام مي دهيد كه به شما شور و انگيزه مي دهد يعني اينكه داستان موفقيت شما در حال تكميل شدن است.

  • ۴۹: زمان خداحافظي را تشخيص دهيد


شكست اجتناب ناپذير است. اگر كارها اصلا خوب پيش نمي روند و شما هركاري از دست تان برمي آمده انجام داده ايد و نتيجه نگرفته ايد غرورتان را كنار بگذاريد و كاسبي تان را جمع كنيد. خب البته كه پذيرفتن اين موضوع به همين راحتي ها هم نيست ولي يادتان باشد كه اين بهترين كار است.

  • ۵۰. فقط به توصيه ديگران حتي يك مشاور كسب و كار تكيه نكنيد.


مشاور كسب و كار : با وجود تمام اين راهنمايي ها براي شما يادتان باشد مهمترين چيز روش آموختن است. در حاليكه ممكن است بسياري از توصيه ها براي ديگران خوب و كاربردي باشد شايد براي موفقيت و شكست شما تاثيرگذار نباشد. كسي كه در نهايت مي تواند صلاح و صواب كار خودش را تشخيص دهد كسي جز خود خود شما نيست. پس مسئوليت مستقيم تمام كارهايتان را بپذيريد و با تكيه بر دانش و مهارت خود مسير كسب و كارتان را بسازيد و آباد كنيد. شايد در اين راه شكست هم بخوري. اما نيك مي دانيد كه اين چيزي بوده كه خودتان انتخاب كرده ايد و به سرانجام رسانيده ايد.


برچسب: بهينه سازي سايت، سئو، ديجيتال ماركتينگ، طراحي لوگو، طراحي سايت، طراحي ست اداري سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۸:۴۸ توسط:نادر رفيعي موضوع: