هولوگرام هولوگرام .

هولوگرام

ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ، ابزاري است كه صاحبان كسب و كار ها مي توانند با استفاده از آن اقدام به تبليغ خدمات و محصولات خود در محيطي با جمعيت بسيار عظيم نمايند. در واقع در ديجيتال ماركتينگ با كمك ابزار هاي ديجيتالي مي توان در دنياي پر مخاطب اينترنت و فضاي مجازي كه امروزه به شدت گسترش يافته است، خدمات و محصولات را به بهترين نحو ممكن ارائه نمود و مشتريان بيشتري را جذب كرد.

سئو

منظور از سئو بهينه كردن يك سايت براي موتور هاي جستجو مي باشد كه با به كارگيري اصول سئو در طراحي سايت و تهيه محتواي خوب، در زمان جستجو كاربران در موتور جستجو، سايت مورد نظر در رتبه بالاتري قرار خواهد گرفت و جايگاه بالا در صفحه نتايج يك موتور جستجو، مانند گوگل باعث مي شود كه تعداد بازديد كنندگان آن سايت تا حد زيادي افزايش پيدا كند. از آنجايي كه امروزه به دليل رقابت شديدي كه در ميان صاحبان هر كسب و كاري وجود دارد، داشتن يك سايت كه از نظر موتور جستجو در جايگاه بالايي قرار گيرد، اهميت بسيار زيادي دارد و اينكار منجر به افزايش تعداد بازديد كنندگان سايت و در نهايت جذب هرچه بيشتر مشتريان مي شود.

بهينه سازي

زماني كه كاربران يك كلمه و يا عبارتي در موتور جستجو سرچ مي كنند و به دنبال پاسخي براي آن هستند، موتور جستجو سعي مي كند تا بهترين و مرتبط ترين پاسخ را براي آن كاربر به نمايش بگذارد. براي اين كار موتور هاي جستجو داراي الگوريتم هاي بسيار پيچيده اي هستند كه بر اساس آن و با توجه به ميزان سرچ كاربران رتبه بندي سايت ها را تغيير مي دهند. بنابراين اگر سايتي بهينه و مبتني بر اصول سئو باشد، در زماني كه موتور جستجو در حال يافتن بهترين پاسخ به سوال كاربر خود است، سايت شما اين شانس را دارد تا رتبه بالاتري در صفحه نتايج موتور جستجو پيدا كند.

شركت سئو

تا اينجا به سئو و اهميتي كه دارد پرداخته ايم. حال مي خواهيم ببينيم كه منظور ازشركت سئوچيست؟ از آنجايي كه به كارگيري اصول سئو در طراحي سايت كاري پيچيده و زمان بر مي باشد و هر كسي تجربه و اطلاعات كافي درباره آن را ندارد، اكثر افرادي كه داراي كسب و كار هاي اينترنتي و يك وب سايت هستند به دنبال يافتن يك شركت معتبر براي دريافت خدمات سئو در سايت خود مي باشند تا با كمك كارشناسان در اين زمينه و استفاده از تجربه هاي آنها بتوانند باعث بهينه سازي سايت خود براي موتور هاي جستجو و در نتيجه جذب بازديد كنندگان و مشتريان بيشتر شوند.

بنابراين شركت هاي سئو داراي كارشناسان و متخصصاني هستند كه به ارائه خدمات لازم براي بهينه سازي سايت ها مي پردازند. اين افراد در ابتدا به طور كامل سايت شما را مورد بررسي قرار مي دهند و بعد از آن استراتژي هايي كه براي داشتن يك سايت سئو شده لازم مي باشد را به شما ارائه خواهند كرد.

مشاوره سئو چيست؟

امروزه مشاوره سئو يكي از فعاليت هاي مهمي به شمار مي رود كه با گسترش فضاي مجازي و كسب و كارهاي آنلاين، به اهميت آن افزوده شده است. مشاوره سئو كسي است كه الگوريتم هاي گوگل براي رتبه بندي سايت ها را به خوبي بشناسد و با دانشي كه در حوزه سئو و راهكارهاي بهينه سازي سايت براي جذب كاربران و رتبه بندي سايت وجود دارد، بتواند سايت را از جنبه هاي مختلف آن، مديريت و كنترل كند.

مشاوره سئو براي راهنمايي فعاليت هاي نيروهاي انساني فعال يك مجموعه در جهت ارتقاي سايت آنها است. شركت سئو به صاحبان صفحات اينترنتي كمك مي كنند تا بتوانند استراتژي مناسبي را براي ارتقاي سئو و بهينه سازي سايت خود اتخاذ كنند و به آنها مجموعه اي از تكنيك ها و مشاوره هايي را در اين زمينه ارائه مي كنند. در ادامه براي معرفي بهتر مشاوره سئو، به مطالب بيشتري مي پردازيم.

ابزار سئو

اهميت مشاوره سئو

از دلايل اهميت مشاور سئو مي توان گفت: اولين دليل اهميت مشاوره ي سئو را مي توان فراگيرتر شدن فضاي مجازي و تاثير آن در زندگي روزمره مان اشاره كرد. امروزه فضاي مجازي بسياري از عملكرد ها و تصميم هاي ما را مي توانند كنترل و تاثير بگذارند كه اين عامل باعث مي شود ايجاد پايگاه هاي قوي در اين فضا، از اهميت بالايي برخوردار شود. ورود و پيشرفت كسب و كارهاي مختلف مي تواند دومين دليل اهميت مشاوره سئو باشد. با گسترش فضاي مجازي، كسب و كار هاي زيادي به اينترنت وارد شده اند كه براي بالا بردن ميزان بازخورد و بازديد خود توسط كاربران اينترنت كه مي توانند مشتريان كسب و كار آنها باشند، احتياج دارند تا در رتبه بندي گوگل، در نتايج بالاتري ظاهر شوند.سومين دليل را مي توان پيشرفت كسب و كار اينترنتي و افزايش بازديد كنندگان آن دانست. چهارمين دليل را مي توان فضاي رقابتي شديدي كه در اين فضا بين كسب و كارهاي مختلف ايجاد شده است را ذكر كرد. امروزه اكثر صاحبان كسب و كارها بزرگ به خوبي به اهميت فضاي مجازي رسيده اند و به همين خاطر سعي دارند تا در اين عرصه از رقباي خود عقب نمانند. پنجمين دليل را مي توان تغييرات پي در پي گوگل در رتبه بندي سايت ها دانست كه از سال 2000 بيش از 100 بار اين الگوريتم ها تغيير كرده اند و در آپديت هاي اخير مي توان به جابجايي كامل رتبه بندي هاي سايت ها به واسطه الگوريتم هاي جديد اشاره نمود. پس تسلط بر اين الگوريتم ها و هماهنگي با تغييرات آن، حتما نيازمند مشاوره و راهنمايي دارد.

استفاده از ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ چه مزايايي براي ما دارد؟

استفاده از اين ابزارها مزاياي بسيار زيادي را براي شما دارد، به عنوان مثال شما با استفاده از آن ها مي توانيد به راحتي به مخاطبين خود دسترسي داشته باشيد و در نتيجه نيازي نداريد كه زمان زيادي را صرف ارتباط با مشتريان و جامعه هدف خود كنيد، شما مي توانيد محتواي تبليغاتي و يا معرفي محصولات خود را خيلي سريع در بهترين فرمت و كيفيت در اختيار آنها قرار دهيد. علاوه بر اين شما با استفاده از ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ در واقع اين امكان را در اختيار مشتري هاي خود قرار مي دهيد كه نظر خود را درباره محصولات و يا خدمات شما در اختيار شما قرار دهند تا بتوانيد در راستاي پيشرفت و افزايش كيفيت محصولات و خدمات خود گام برداريد. هزينه نسبتا كمتر يكي ديگر از مزاياي اين نوع بازاريابي است كه باعث مي شود تا شما بتوانيد در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد، اين موضوع علي الخصوص در كسب و كارهاي نوپا از اهميت بسيار زيادي برخوردار است چرا كه اين كسب و كارها معمولا نمي توانند در روزهاي شروع فعاليت خود هزينه زيادي را صرف تبليغات كنند.

بازاريابي ديجيتال

خدمات شركت وبسپنتا:

 


برچسب: بهينه سازي سايت، سئو، ديجيتال ماركتينگ، طراحي لوگو، طراحي سايت، طراحي ست اداري سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۵:۰۸ توسط:نادر رفيعي موضوع: