هولوگرام هولوگرام .

هولوگرام

چند نكته در مورد استراتژي بازاريابي

اهداف بازاريابي

براي اين مرحله مددر ابتدا بايد تجزيه و تحليل وضعيت كنوني شركت يا سازمان، رقباي بازار،شرايط و تقاضاي بازار پرداخت و نسبت به مشخص كردن اهداف بازاريابي و فروش سازمان اقدام نمود هدف اصلي بازاريابي برقراري تعادل ميان ميزان توليد محصولات و بازارهاي هدف مي باشد.

استراتژي بازاريابي

روش هاي اتخاذ شده توسط مديران بازاريابي موفق با توجه به اهداف سازماني و بازاريابي محتوا ، استراتژي هاي انتخابي براي دست يابي به اهداف سازماني در چارچوب زماني و براساس استراتژي ها و محدوديت هاي سازماني و تهديدهاي محيطي است.

گام هاي موفقيت در بازاريابي و فروش

در قسمت زير چهار راز معرفي شده است كه راويان برند آنها را باور دارند و براي تعامل و ارتباط احساسي با مخاطب از آنها استفاده مي كنند. اين رموز شامل تركيبي از اصول داستان نويسي و اصول برندينگ مي باشد كه اين تركيب مي تواند به شما كمك كند تا روايت برند خود را خلق كنيد تا اثربخشي برنامه هاي بازاريابي يكپارچه تان هر چه بيشتر شود.

بازاريابي

صادقانه و شفاف بيان كنيد

صداقت و شفافيت در روايت برند مهم است. داستان ريشه در واقعيت برندينگ، محصولات و صنعت شما داشته باشد. به عبارت ديگر، حتي روايت هاي برند هم بايد به سه مرحله اصلي ساختار برند وفادار باشد: انسجام، تداوم و خويشتنداري. اگر داستان برندتان ثبات نداشته باشد مخاطبان گيج خواهند شد و با يافتن برند ديگري كه انتظارات آنها را برآورده كند، به سمت آن مي روند.

از طريق شخصيت ها، داستان را هيجان انگيز كنيد

روايت هاي برند از جمله اصول بازاريابي بشمار نمي آيند. آنها تبليغات نيستند و همچنين گام هايي براي فروش و بازاريابي بيشتر نيستند. روايت برند بايد با شخصت هاي برند و شخصيت نويسنده در مرحله اصلي گفته شود. داستان هاي خسته كننده خوانندگان را جذب نمي كنند و نمي توانند آنها را حفظ كنند اما داستان هاي پر شخصيت مي توانند خوانندگان را جذب و حفظ كنند.

شخصيت هايي جذاب و دوست داشتنى خلق كنيد

روايت برندينگ مستلزم اين است كه شخصيت هايي ايجاد كنيد كه مخاطبتان دوست داشته باشد. به اين معني نيست كه شما بايد شخصيت هاي ساختگي و تخيلي بسازيد تا داستانتان را بگوييد. در حالي كه شخصيت هايي داشته باشيد كه بتوانند در نشان دادن پيام هاي برند به اشكال مختلف موثر باشند. براي مثال، شخصيت هاي خريدار بسازيد و داستان را از ديدگاه آنها بگوييد. مهمترين چيز در ايجاد شخصيت ها اين است كه بتوانيد از لحاظ احساسي با مخاطبتان ارتباط برقرار كنيد تا جايي كه خودش بخواهد داستان را دنبال كند. ساختار استاندارد داستان نويسى شامل ابتدا،ميانه و پايان را رعايت كنيد در قسمت ابتدايى بايد داستان مسئله را پرتوان شروع كنيد و شخصيت داستان ساختگى را إيجاد نماييد در ميانه داستان به بيان مشكل شخصيت كليدى پرداخته و به تعارضات و مشكلاتى كه پيش رو دارد بيان كرد

از تكنيك هاى دائمى بازاريابي استفاده كنيد

مثل داشتن صفحه در شبكه هاي اجتماعي، يا استفاده از تيزر آنها، ايميل و غيره را در نظر بگيريد. تاكتيك هاي بازاريابي آنلاين ، فرصت خيلي خوبي را براي استفاده از بازاريابي آفلاين و از طريق موبايل در روايت برندتان فراهم مي كند.

نتيجه گيرى

با تمام تلاش هاي صورت گرفته در برند سازي، هدف شما، احاطه كردن مخاطبان با تجربيات برند (از جمله داستان ها) است، بنابراين آنها خودشان مي توانند انتخاب كنند كه چگونه مي خواهند با برند شما تعامل كنند. با استفاده از روش هاي مختلف كاري كنيد آنها از روايت برندتان لذت ببرند و خواهيد ديد كه به اهداف بازاريابي و فروش برندتان نزديك تر خواهيد شد. هم اكنون شركت هاي بزرگي اقدام به داستان گويي از طريق رسانه كرده اند. براي مثال، شركت بي ام دبليو از طريق داستان گويي اقدام به ساخت يك فيلم كرد و به نتايج خوبي هم دست يافت.

بازاريابي و استراتژي

تحليل بازار كسب و كار

نكته قابل تامل ديگري كه باعث مي شود تا رقابت در ميان شغل هاي متفاوت بسيار شديد شده است افزايش جمعيت در اين سال ها و روي آوردن شركت ها به كارهاي تكراري باعث شده است كه كيفيت عرضه خدمات و محصولات براي كاهش قيمت بسيار پايين بيايد كاهش كيفيت محصولات و خدمات تاثير معكوسي در خريد مردم دارد و آنها فقط محصولاتي را خريداري مي كنند كه كيفيت بالاتري داشته باشد

بررسي نقش مشاوران بازاريابي

در بازار كار دو حالت وجود دارد يا داراي كسب و كار هستند و يا اينكه مي خواهيد كسب و كار راه اندازي مي كند
در مرحله كسب و كار ميزان رقبا زياد هستند و به صورت مداوم در چالش هستند با رقباي كاري خود براي اينكه بتواني شرايط جديدي را به وجود آوريد بايد بتوانيد شرايط كنوني محصول ، توليدات و خدمات را آناليز و بازبيني كنيم بايد با هدف ايجاد موقعيت جديد و براي رسيدن به اين شرايط بايد با ارائه محصولات و خدمات جديد گوي سبقت را از رقباي كاري خود بروبايد و يا اينكه براي محصول خود يك ارزش افزوده بي افزاييد تا در جايگاه جديد به فعاليت مطلوب خود بپردازيد لازمه رسيدن به اين اهداف آناليز و بررسي كسب و كار كه در حيطه وظايف بازاريابان سازماني مي باشد بازاريابان سازماني با روش هاي مختلف بازاريابي محتوا، بازاريابي موتورهاي جستجوگر، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ،سعي در تجزيه و تحليل بازار هدف و مخاطبان خود را دارند
در حالت دوم: براي شروع كسب و كار جديد از ابتداي راه اندازي شغل خود نياز به شناخت همه جانبه بازار را داريد لازمه اين شناخت كمك گرفتن از مشاوره بازاريابي مي باشد در شركت يا سازمان با تاسيس واحد بازاريابي و با تحقيق كامل و دقيق از شرايط بازار، نيازسنجي مخاطبان همچنين طراحي تبليغات ماندگار و موثر در ذهن مخاطبان براساس اهداف سازماني به ارائه برنامه استراتژيك سازماني و مديريت بازرايابي موفق دست يافت تا بتوان محصولات جديدي را توليد و روانه بازار كنند كه بتوانند در يك مدت زمان اندك از يك جايگاه قوي در بازار كسب و كار بهره مند شوند تاثير مشاوران بازاريابي در رسيدن به موفقيت سازماني كاملا محسوس مي باشد

مشاوران در بازاريابي

نتيجه گيري

تمامي شركت ها براي حل مشكلات كاري خود توان بازبيني ، فكر كردن و تصميم گيري و تغيير رفتار خود دارند اما امكان دارد در اين راه اشتباه كنند و يا اينكه زمان زيادي را صرف تغييرات كنند در صورتي كه يك مشاوره بازاريابي ديجيتال مي تواند به افراد و شركت ها كمك كند تا بتوانند خوب فكر كنند تصميم گيري كنند و بهترين شكل عمل كنند به فرايند تغيير و تحول كاري سرعت دهند و از ابطال نيروي انساني و سازماني جلوگيري كنند و در مرحله نهايي قدرت پيش بيني ، ارزشيابي و بهبود تغييرات رفتاري را بالا ببرند.


برچسب: ديجيتال ماركتينگ، بازاريابي ديجيتال، طراحي وب سئو، بهينه سازي سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۲:۳۱ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :