هولوگرام هولوگرام .

هولوگرام

آشنايي با مزاياي مشاوره بازايابي آنلاين

بازاريابي ديجيتال در حال حاضر جايگاه خود را در بين اكثر افراد يافته و روز به روز در حال گسترش و پيشرفت مي باشد. كساني كه در زمينه كسب و كار آنلاين فعاليت مي كنند با بهره گيري از اين نوع بازاريابي مي توانند خدمات و محصولات بيشتري را به كاربران ارائه و در زمينه كاري خود موفق باشند. بازاريابان موفق خوب مي دانند كه از چه نوع تبليغاتي براي محصولات خود استفاده و كدام مورد را در اين زمينه به كار ببرند. ما سعي كرديم تا در اين مقاله شما را با بازاريابي آنلاين و انواع روش هاي آن بيشتر آشنا سازيم تا بدين طريق شما را در راه رسيدن به اهداف تان ياري سازيم.

بازاريابي اينترنتي چيست؟

بازاريابي اينترنتي در واقع به روشي گفته مي شود كه مشتريان را از طريق اينترنت جذب نموده و اقدام به ارائه ي خدمات و محصولات به صورت اينترنتي مي نمايد. زماني كه مي خواهيد اقدام به بازاريابي اينترنتي كنيد، در وهله ي اول بايستي هدف را مشخص و بعد در راستاي هدفتان اقدام به ساخت وب سايت مورد نظر نماييد و بعد تبليغي متناسب با نوع محصول و يا خدمات خود ارائه دهيد. بازاريابان اينترنتي داراي دغدغه هاي بي شماري از جمله يافتن سايت پربازديد مي باشند كه بتوانند فضايي را از اين سايت خريده و تبليغ مورد نظر خود را در آن فضا انجام دهند. روش مختلفي براي بازاريابي اينترنتي و انجام تبليغات اينترنتي وجود دارد كه مي توان از آن ها در پيشبرد اهداف خود استفاده نمود. در بازاريابي اينترنتي بايستي همواره به دو مسأله دقت نمود؛ اول اينكه يك وب سايت مناسب براي هدف خود ساخت و دوم اينكه اقدام به افزايش كاربران آن سايت نمود كه در واقع همان بالا بردن ترافيك سايت شما مي باشد.

بازاريابي اينترنتي

مديريت محتوا از ترندهاي جديد ديجيتال ماركتينگ

از ترندهاي جديد ديجيتال ماركتينگ مديريت محتواست. اين موضوع به قدري مهم و حياتي است به طوري كه با گذشت زمان نه تنها از اهميت آن كاسته نمي شود بلكه به آن افزوده مي گردد. اگر مي خواهيد در دنياي تبليغات ديجيتال دنبال كنندگان و مشتريان را شيفته خود كنيد مي بايست به محتوا نويسي بيش از هر موضوع ديگري توجه كنيد. براي رسيدن به اين هدف مي بايست از محتوايي استفاده كنيد كه بسيار به علايق مشتريان شما نزديك باشد.

محتوايي را انتخاب كنيد كه دنبال كنندگان شما را به چالش و تعامل بكشاند و صرفاً براي مطالعه آن را انتخاب نكنيد. اگر متن محتوا شما هوشمندانه نگارش شده باشد مسلماً افراد بسياري آن را به اشتراك خواهند گذاشت و اين موضوع اولين قدم شما براي موفقيت در دنياي بزرگ ديجيتال ماركتينگ شناخته خواهد شد. يك محتوا مناسب و جذاب باعث خواهد شد كه مشتريان و كاربران بسياري به شما اعتماد نمايند و اين اعتماد از احترام شما به نظرات آن ها حاصل شده است. از ديگر ترندهاي مهم در اين عرصه مي توان به جستجوي صوتي اشاره كرد كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

جستجوي صوتي از ترندهاي جديد ديجيتال ماركتينگ

جستجوي صوتي از ترندهاي جديد بازاريابي آنلاين شناخته مي شود. براي رسيدن به سود خيره كننده در كسب و كارهاي كوچك و بزرگ توجه به جستجوي صوتي در سال 2019 از اهميت بالايي برخوردار است. طبق تحقيقات به دست آمده در ميان ترندهاي ديجيتالي اين گزينه از مهم ترين موارد شناخته مي شود و نتايج عالي و چشم گيري در انتها به همراه خواهد داشت.

اين نوع جستجو از مزيت هاي بسياري برخوردار است كه از مهمترين آن ها مي توان به صرفه جويي در زمان و انرژي اشاره كرد. ديگر نياز نيست دقايق بسياري را به مانيتور خيره شده و مطلب مورد نظر خود را در دنياي مجازي جستجو كنيد. بدون دخالت دست مي توانيد جستجوي خود را از طريق صوت به انجام برسانيد. اين موضوع در دنياي تبليغات ديجيتال بسيار تأثير گذار بوده است چرا كه كاربران بسياري را در اسرع وقت به كسب و كارها نزديك تر نموده است. در ادامه به ديگر ترندهاي مهم در بازاريابي ديجيتالي خواهيم پرداخت پس با ما همچنان همراه باشيد.

ديجيتال ماركتينگ

جستجوي تصويري از ترندهاي جديد ديجيتال ماركتينگ

فعال بودن جستجوي معكوس تصاوير مدت هاي طولاني است كه در بستر گوگل فراهم شده است؛ اما نكته مهم اينجاست كه اين نوع جستجو در سال 2019 دچار تغييرات اساسي شده است. جستجوي تصويري فضايي را فراهم كرده است كه با تكيه بر آن مي توانيد از تصاوير واقعي ثبت شده توسط خود اطلاعات كاملي را در رابطه با آن از گوگل بيابيد. راه اندازي Lens توسط پينترست در سال هاي اخير صورت گرفته است و طبق گزارشات به دست آمده از سوي پلتفرم ها در ماه حدود ششصد ميليون جستجوي تصويري در آن انجام مي گيرد.اگر مي خواهيد در بازاريابي ديجيتالي خود موفق عمل كنيد توصيه مي كنيم كه از جستجوي تصويري خود در پينترست به هيچ عنوان غافل نشويد. از نكات مهم ديگر در رابطه با اين نوع جستجو بهينه كردن تصاوير براي سئو مي باشد كه از اهميت بسياري در اين حيطه برخوردار است. در ادامه به نقش تبليغات رسانه اي در ديجيتال ماركتينگ بيشتر خواهيم پرداخت.

تبليغات چند رسانه اي از ترندهاي جديد ديجيتال ماركتينگ

در سال 2017 يكي از ترندهاي جديد ديجيتال ماركتينگ با عنوان تبليغات چند رسانه اي معرفي شد. اين مورد به قدري مهم و قابل بحث بود كه جزء ترندهاي اصلي در سال 2019 شناخته مي شود. با استفاده از اين گونه تبليغات كاربران بسياري به اشتراك گذاري از طريق ويديو اقدام نمودند. همان طور كه مي دانيد سال هاي بسياري اشتراك گذاري تصاوير ثابت در دنياي تبليغات ديجيتال نقش مهمي را ايفا مي كردند و اين موضوع باعث عدم پيشرفت در اين زمينه مي شد.

بازاريابي آنلاين

با روي كار آمدن تبليغات چند رسانه اي كاربران امكان بيشتري براي معرفي كسب و كارهاي خود داشتند چرا كه فضاي بيشتري براي اين موضوع به آن ها اختصاص داده مي شد. با تكيه بر اين گونه تبليغات مسلماً ابعاد جديدتري گشوده خواهند شد. طبق تحقيقات به دست آمده نتايج تبليغات چند رسانه اي به هيچ عنوان قابل مقايسه با ديگر موارد از جمله تصاوير ثابت و سنتي نيست. ترندهاي ديگري نيز در دنياي بازاريابي آنلاين در سال 2019 معرفي شده اند كه يكي از مهم ترين آن ها بازي جوانمردانه مي باشد كه در بخش بعدي مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

خدمات شركت وب سپنتا:


برچسب: ديجيتال ماركتينگ، بازاريابي ديجيتال، طراحي وب سئو، بهينه سازي سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۵:۰۹ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :