هولوگرام هولوگرام .

هولوگرام

كلمات كليدي چه تاثيري در كاهش هزينه تبليغات گوگل دارد

تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي برخلاف برداشت عموم اين نيست كه مثلا شما آگهي در يك سايت اينترنتي بدهيد و از اين آگهي ورودي بگيريد. چرا كه راه هاي مختلفي براي بازاريابي و تبليغات اينترنتي وجود دارد كه ميتوان به معرفي به موتورهاي جستجو و يا آناليز كلمات كليدي و يا بهينه سازي محتوا اشاره كرد كه اگر اين مسائل را در نظر نگيريد، نمي توانيد تبليغات قوي داشته باشيد. بهتر است بدانيد كه از راه هاي بازاريابي اينترنتي ميتوان به مواردي مانند استفاده از گوگل ادوردز – تبليغات كليكي – و يا تبليغ بنري در وب سايت ها اشاره كرد. البته نبايد فراموش شود كه تبليغ در شبكه هاي اجتماعي يكي ديگر از روش هاي بازاريابي به صورت آنلاين است.

همان طور كه ميدانيد امروزه استفاده از موبايل و تبلت بسيار در بين كاربران مختلف رواج پيدا كرده است؛ و طبق آمار حتي بيشترين بازديد هاي وب سايت ها با استفاده از تلفن هاي همراه و يا تبلت ها صورت ميگيرد. پس اگر راهي وجود داشته باشد كه بتوان كسب و كار خودتان را در گوشي هاي موبايل نيز به كاربران نشان دهيد، قطعا بازخورد مثبتي را دريافت خواهيد كرد.خوشبختانه اين مورد هم امروزه وجود دارد و شما ميتوانيد به عنوان مثال، با پرداخت هزينه به طراحان نرم افزارهاي موبايلي از آنها بخواهيد كه تبليغات در اپليكيشن هاي موبايل را براي شما انجام دهند و اگر دقت كرده باشيد بسياري از اپليكيشن هايي كه بر روي گوشي موبايل شما نصب است، تبليغاتي را ارائه ميدهند كه به همين شيوه صورت گرفته است.

رپورتاژ آگهي، روش ديگر تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي

شايد عبارت رپورتاژ آگهي را تا به حال نشنيده باشيد و يا اطلاعات كمي درباره اين مدل از تبليغات آنلاين داشته باشيد كه در اينجا به صورت كامل توضيح داده خواهد شد كه از ديگر روش هاي تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي محسوب ميشود.رپورتاژ آگهي در واقع شيوه اي از تبليغات است، كه شما در اين مدل ميتوانيد تبليغات وب سايت خودتان را در قالب يك مقاله منتشر كنيد. مثلا، يك مقاله به صورت خبري، كه ميتوانيد اين مقاله را در وب سايت هاي مختلفي كه به كسب و كار شما مربوط است انتشار دهيد و از مقاله مذكور به لندينگ پيج وب سايت خودتان لينك بگيريد و به اين ترتيب محصولات خودتان را به مشتريان معرفي كرده و در نهايت به فروش برسانيد كه يكي از موثرترين مسائل در سئوي وب سايت است.

تبليغات براي سئو

ديگر راه هاي تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي

از ديگر راه هاي تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي، تبليغات در شركت هاي پخش آگهي مي باشد كه از روش هاي مفيد براي معرفي محصولات بوده و صورت ديگري از تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي مي باشد، كه البته وب سايت هايي هستند كه مي توانيد به رايگان در آن ها تبليغات كنيد، ولي نتيجه اي كه مي خواهيد را بر نمي گرداند؛ ولي در عوض وب سايت هايي هستند كه با پرداخت مبلغي آگهي شما را به مدتي كه مشخص است در معرض ديد قرار مي دهند كه پيشنهاد مي شود براي تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي خود از روش هايي كه هزينه دارند استفاده كنيد، خصوصا روش هايي مانند PPC، كه در بالا به اين روش اشاره شد. البته قرار دادن بنرهاي تبليغاتي در چنين سايت هايي در بسياري موارد از الزامات است چرا كه بايد كاربران با استفاده از اطلاع رساني بتوانند موضوع محصول شما را به خوبي درك كنند.

البته ميتوان براي تبليغات محصولات به متون و توضيحات بسنده كرد، ولي وقتي پاي گرافيك و تبليغات بصري به ميان مي آيد احتمال موفقيت، بيشتر از متون عادي است؛ چرا كه هميشه گرافيك موفق تر از متون ساده عمل كردند.تا اين بخش با بسياري از مسائل در رابطه با تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي آشنا شديد و بسياري از راه ها را نيز شناختيد. حالا مي توانيد هر كدام از اين مسير ها را طي كنيد تا ببينيد از كدام ورودي مي توانيد براي محصولات خودتان مشتريان بيشتري را جذب كنيد.

فراموش نكنيد كه تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي خود يك علم محسوب مي شود و نيازمند روانشناسي – علوم گرافيك و طراحي بصري، همچنين علومي مبتني بر اصول محتوا نويسي و بهينه سازي محتوا مي باشد؛ كه اگر در هركدام بدون رعايت نكات و قوانين پيش برويد وقت و هزينه هدر مي رود و نمي توانيد به موفقيت خوبي دست پيدا كنيد.

تبليغات آنلاين

خدمات شركت وب سپنتا:

مشخص كردن اهداف كمپين براي كاهش هزينه تبليغات در گوگل

امروزه با پيشرفت تكنولوژي مشاهده مي شود كه در موتورهاي جستجو بخصوص گوگل رقابت بسيار بالا گرفته است. حال در اين بين مي توان گفت پيروز نهايي آن كسي است كه بتواند هزينه هاي مختلف از جمله هزينه تبليغات در گوگل را كنترل نمايد. با اين حال دقت داشته باشيد كه قيمت هر كليك تبليغات شما بسته به ساعت نمايش، رتبه و حوزه كاري، متغير مي باشد. اما در اينجا يكي از روش هاي بسيار كليدي جهت كاهش هزينه تبليغات در گوگل مشخص كردن اهداف كمپين مي باشد. به طوري كه مهمترين قسمت هر تبليغ گوگل داشتن هدف مشخص است. با اين حال لازم است مانند هر برنامه تبليغاتي ديگر قبل از شروع تبليغات در گوگل هدف نهايي خود را مشخص كرد زيرا ممكن است كه شما به منظور كسب ترافيك عادي اين كار را شروع كنيد يا هدف شما از قرار دادن اين تبليغ، يك راهكار بازاريابي براي مقابله با ديگر رقبا باشد. با اين وجود مشخص كردن هدف به شما كمك مي كند كه تبليغ هدفمند تر و تاثيرگذارتر ايجاد كنيد.

استفاده از تنظيمات دستي ديگر روش كاهش هزينه ها

يكي از آسان ترين روش ها در آغاز كار در گوگل اين است كه اجازه دهيد تا گوگل خودش همه چيز را مديريت نمايد به طوري كه شما به صورت روزانه حداكثر بودجه را تعيين كرده و مابقي كارها توسط گوگل صورت مي گيرد. اين روش روشي عالي است كه در بسياري از موقعيت ها نتيجه خوبي به همراه دارد. اما لازم است بدانيد اگر هدف شما كاهش هزينه تبليغات در گوگل است لازم است تنظيمات اتوماتيك را به تنظيمات دستي تغيير دهيد و با هزينه اي كه براي هر كليك شروع نماييد لازم است كه براي اين امر كليد واژه هايي كه بهتر نتيجه داده و هزينه كليك آنها را بيشتر كرده و مشخص كنيد كه چه كليد واژه اي توانسته بيشترين فروش را به همراه داشته باشد. همچنين مي توانيد از گزينه پيشنهادي براي كليد واژه هايي كه كليك بالايي داشته اند اما فروش زيادي را به همراه نداشته اند را كم نماييد.

بهينه سازي

پيدا كردن كلمات كليدي و كاهش هزينه تبليغات در گوگل

روش موثر ديگر در كاهش هزينه تبليغات در گوگل اضافه كردن كليد واژه هاي ارزشمند مي باشد. دقت داشته باشيد معمولا هر كليد واژه با توجه به تعداد جستجويي كه توسط كاربران شده است، قيمت خاصي دارد كه هرچه اين تعداد جستجو بالاتر باشد قيمت آن نيز بيشتر است. حال اگر شما تنها در كمپين خود از كليد واژه هاي رقابتي استفاده كنيد طبعا هزينه تبليغات نيز بالا خواهد رفت. با اين وجود كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه كليد واژه هاي تبليغاتي ايجاد كنيد كه با كلمات كليدي درست شده كه رقابت در آنها كمتر مي باشد. به طوري كه اين دسته از كلمات كليدي با وجود اينكه حجم جستجوي آنها كم است و قيمت كمتري دارند اما با نيت خريد بالا هستند كه در بعضي مواقع عملكرد خوبي دارند. همچنين لازم است بدانيد روش بسيار موثر ديگري كه جهت كاهش تبليغات در گوگل مورد استفاده قرار مي گيرد پرهيز از تبليغات در سايت هاي زير مجموعه گوگل مي باشد؛ به طوري كه هنگامي كه شما در گوگل تبليغي را فعال مي كنيد اين امكان وجود دارد كه تبليغ، هم در موتور جستجوي گوگل و هم در سايت هاي زير مجموعه انجام شود كه براي صرفه جويي هزينه مي توانيد از زدن تبليغات در ديگر سايت ها پرهيز نماييد.

 


برچسب: بهينه سازي سايت، سئو، ديجيتال ماركتينگ، طراحي لوگو، طراحي سايت، طراحي ست اداري سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ سپنتا، آژانس ديجيتال ماركتينگ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۱:۵۵ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :