هولوگرام هولوگرام .

هولوگرام

آشنايي با مزاياي مشاوره سئو

در دنياي كسب و كارهاي امروزي، شركتي موفق تر عمل خواهد كرد كه وسعت بيشتري داشته باشد و بتواند در دنياي اينترنت كه وسيع ترين دنياي كسب و كار در دنيا شناخته مي شود فعاليت كند. براي اين كار نياز به طراحي سايت وجود دارد و در صورتي كه اين كار به صورت حرفه اي و بدون نقص انجام داده شود شما مي توانيد انتظار يك كسب و كار آنلاين موفق را داشته باشيد. دنياي اينترنت قبرستاني از وب سايت هايي است كه براي شروع به تمامي نكات توجه نكرده اند و به دليل عدم توجه به شرايط و روش هايي كه براي داشتن يك وب سايت موفق مورد نياز است، محكوم به شكست شده اند. به همين دليل به شما توصيه مي كنيم كه پيش از طراحي وب سايت در ابتدا دانش خود را در مورد كسب و كارهاي آنلاين افزايش دهيد و سپس در اين دنيا قدم بگذاريد.

مشاوره سئو

پيش از طراحي سايت شما بايد در مورد سئو سايت و بهينه سازي آن براي موتورهاي جستجو مشاوره دريافت نماييد. اين كار به شما كمك مي كند تا مشتريان را به سمت كسب و كار خود جذب كنيد و اساسا يكي از مهم ترين بخش هاي طراحي سايت و ايجاد كسب و كار آنلاين مشاوره سئو مي باشد. مشاوره سئو به معناي دريافت راهنمايي در زمينه انجام كارهايي است كه مي تواند در بهبود رتبه سايت شما از ديد موتورهاي جستجو شود. شايد براي شما سئو سايت كاري بسيار راحت باشد ولي بهتر است بدانيد كه چندين بخش از سايت خود را بايد بهينه سازي كنيد، محتواي قرار داده بر روي سايت شما بايد از الگوهاي خاصي پيروي نمايد. در صورتي كه به دنبال مشاوره سئو مي باشيد مي توانيد به سايت شركت هاي طراحي سايت مراجعه كرده و در اين زمينه اطلاعات خود را افزايش دهيد. قوانين سئو سايت ها روز به روز در حال تكميل هستند و شما اگر مي خواهيد كه وب سايتي را داشته باشيد كه بيشترين بازديد كننده را داشته باشد بايد به بهينه سازي سايت خود يا سئو آن اهميت دهيد. در ادامه شما را بيشتر با راه هاي ايجاد يك كسب و كار آنلاين آشنا خواهيم كرد.

شركت سئو

مشاوره طراحي سايت

زماني كه شما برند خود را داشتيد و در مورد آن استراتژي و هدف هاي لازم را تدوين كرديد نياز به طراحي سايت داريد. هر شركت، فروشگاه و كسب و كاري براي اينكه بتواند در دنياي امروز موفق باشد بايد وب سايتي داشته باشد كه مردم را با خدمات و محصولات آن آشنا نمايد. اين امر با طراحي سايت محقق مي شود و در صورتي كه مي خواهيد طراحي سايت خود را انجام دهيد بهتر است اين مشاوره هاي لازم را دريافت نماييد. مشاوره طراحي وب سايت به شما كمك مي كند تا وب سايتي با طراحي فوق العاده و سرعت مناسب داشته باشيد كه بهينه سازي آن نيز براي شما آسان و كم هزينه باشد.

وب سايت حرفه اي به چه وب سايت هايي گفته مي شود ؟

اولين موضوعي كه بايد به آن پرداخته شود اين است كه اصلا به چه نوع وب سايت هايي وب سايت حرفه اي گفته مي شود. مفهوم وب سايت حرفه اي اين نيست كه حتما يك سايت داراي جلوه هاي ويژه باشد و كلي رنگ و لعاب داشته باشد ولي نتواند نيازهاي بازديدكنندگان را تامين كند. بسياري از افراد فكر مي كنند كه وب سايت حرفه اي به وب سايت هايي گفته مي شود كه داراي اسلايدر حرفه اي و يا جلوه هاي حرفه اي باشد كه در اينجا بايد بدانيد خبر به هيچ وجه اينطور نيست.

وب سايت حرفه اي به وب سايت هايي گفته مي شود كه طراحي آن به گونه اي است كه بر اساس نياز كاربران رفتار مي كند و وقتي كسي از وب سايت بازديد مي كند مي تواند به راحتي به تمامي مطالب مورد نياز دسترسي داشته باشد و در وب سايت سردرگم نمي شود. از ديگر خصوصيات وب سايت حرفه اي وجود ابزارهاي جستجو و راهنمايي كاربران، داراي سيستم هوشمند بازاريابي و پيشنهادات محصولات به كاربران و بازديدكنندگان و اين چنين مسائلي مي باشد كه بازديدكننده علاوه بر اينكه از بازديد و گشت و گذار در وب سايت خسته نمي شود بلكه به تمامي يا بخشي از نيازهاي خود نيز دسترسي پيدا مي كنند و اين يعني وب سايت حرفه اي. حالا در ادامه مي رويم به سراغ اينكه چگونه بايد يك وب سايت حرفه اي را طراحي كنيم و در واقع طراحي وب سايت حرفه اي چگونه است؟

طراحي سايت

قدم اول طراحي وب سايت حرفه اي

در ابتدا اولين كاري كه بايد براي طراحي وب سايت حرفه اي انجام دهيد اين است كه هدف خود را دقيقا مشخص كنيد و بنابر هدف خود استراتژي هاي لازمه را برنامه ريزي كنيد. بعد از اينكه هدف خود را مشخص كرديد مي توانيد برويد به سراغ اينكه چه ابزارهايي را نياز خواهيد داشت و در نهايت بايد از چه سيستمي براي پياده كردن وب سايت خود استفاده كنيد. در برخي موارد نياز است تا از يك سيستم آماده براي طراحي وب سايت خود استفاده كنيد و در برخي موارد هم نياز خواهد بود تا وب سايت را از ابتدا بنا بر نياز خود برنامه نويسي كنيد و به صورت اختصاصي سايت را طراحي كنيد. فراموش نكنيد كه طراحي وب سايت حرفه اي هزينه هاي بيشتري را در مقايسه با طراحي وب سايت هاي ساده تر در بر خواهد داشت. به عنوان مثال بايد بعد از مشخص شدن نياز وب سايت و ابزارهايي كه بايد در اختيار داشته باشيد، هاست مناسب خود را نيز انتخاب كنيد. مثلا اگر وب سايت شما قرار است با استفاده از asp پياده شود هاست مخصوص به خود را نياز خواهد داشت ولي اگر با زبان هايي مانند php طراحي شود ابزارهاي خود را خواهد داشت. پس اولين قدم در طراحي وب سايت حرفه اي اين است كه هدف خود و سپس ابزارهاي مورد نياز خود را انتخاب كنيد.

دومين قدم طراحي وب سايت حرفه اي،طراحي ظاهري مناسب

هميشه ظاهر وب سايت اولين جايي است كه هر كاربري با آن برخورد مي كند و در واقع همان تاثيرات برخورد اول در مورد وب سايت هم صدق مي كند. ظاهر يك وب سايت حرفه اي بايد در عين اينكه تمامي ابزارهاي مورد نياز كاربران را داشته باشد همزمان بايد داراي ظاهري آرام و بدون شلوغي هاي اضافي باشد و باعث سردرگمي كاربران نشود. يك وب سايت حرفه اي ابزارهاي لازمه را در اختيار كاربران قرار مي دهد تا كاربران بتوانند به راحتي در وب سايت به جستجو بپردازند و اگر وب سايت از نظر گرافيكي حرفه اي و به خوبي طراحي شده باشد، باعث مي شود تا كاربران به راحتي و با احساس خوبي در وب سايت به گشت و گذار بپردازند و حضور كاربران در سايت باعث رتبه بالاي وب سايت هم خواهد شد. همچنين به اين موضوع بايد توجه كرد كه ظاهر يك وب سايت حرفه اي دقيقا مطابق با موضوع وب سايت خواهد بود. يعني بايد ببينيد كه وب سايت شركتي، فروشگاهي و يا آموزشگاهي است و سپس ظاهر و طراحي گرافيكي سايت بر اساس موضوع وب سايت پياده سازي شود. اگر اين موارد مورد توجه قرار نگيرد نمي توان از نظر ظاهري وب سايت را در رده وب سايت هاي حرفه اي قلمداد كرد.

بازاريابي آنلاين

خدمات شركت وب سپنتا:


برچسب: ديجيتال ماركتينگ، بازاريابي ديجيتال، طراحي وب سئو، بهينه سازي سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۰۴ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :